Watquote:Op zondag 19 februari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Heb ik CA haar buikje gemist?
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 19 februari 2012 09:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wat? Heb ik CA haar buikje gemist?
[ afbeelding ]
Welke series?quote:Op zondag 19 februari 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Effe snel wat aantrekken, Als een sloeber kyra uitlaten en dan weer lekker naar binnen.... Series kijken
Ga vandaag helemaal niks doen, ben er klaar mee vandaag
ik had opeens zin om buffy weer te kijken, of ghostwhisperer, die laatste heb ik half gevolgd. Heb de laatste 3 seizoenen nu eindelijk besteld voor 30 euro. Dus ik dacht ik kan alvast een begin makenquote:
Buffy is wel tofquote:Op zondag 19 februari 2012 12:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik had opeens zin om buffy weer te kijken, of ghostwhisperer, die laatste heb ik half gevolgd. Heb de laatste 3 seizoenen nu eindelijk besteld voor 30 euro. Dus ik dacht ik kan alvast een begin maken
Hier ook en strijken nog minder zin inquote:Op zondag 19 februari 2012 13:00 schreef charmed_angel het volgende:
En ik moet eigenlijk ook nog stofzuigen en dweilen, maar zooooo geen zin in
Minder suikers, dan ben je weer een stap dichterbij die Ginger buikquote:Op zondag 19 februari 2012 13:59 schreef Myraela het volgende:
Nomnomnom. Die caramelised pear thee van pickwick is best lekker. Ik lust hem zonder suiker.
I know right.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:01 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Minder suikers, dan ben je weer een stap dichterbij die Ginger buik
In mei/juni heb je die beachbodyquote:Op zondag 19 februari 2012 14:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know right.En vanavond maakt mn stiefvader mn fiets, kan ik voortaan weer fietsen naar school/stad ipv standaard voor alles het ov. That belly is gonna be mine.
Das makkelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 14:06 schreef Myraela het volgende:
Vanavond eerst even de fiets-maastunnel proberen en checken of ik de weg wel vind naar mn school.
Ja dat weet ik wel, maar ik wil terug over de erasmusbrug. Dat is wat meer om.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das makkelijkAls je er uit komt linksaf, linksaf bruggetje over en dan weet je vast wel waar je bent
Awwww welk nummer, en op wie?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:11 schreef heloef het volgende:
Door een kutnummer voel ik me helemaal warm en verliefd.
Haal het weg.
Dat is zeker wat meer om iddquote:Op zondag 19 februari 2012 14:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja dat weet ik wel, maar ik wil terug over de erasmusbrug. Dat is wat meer om.
Op niemand, ik vind niemand leuk maar als ik dit luister krijg ik dat oude gevoel weer terug.quote:
Briljant, ga je ook naar Bangkok verhuizen?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Op niemand, ik vind niemand leuk maar als ik dit luister krijg ik dat oude gevoel weer terug.
Nog rode kaarten gevallen na het uittrekken van shirtjes?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
PSV 3-0 achter is ook best wel fijn
Deze competitie slaat nergens meer op.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
PSV 3-0 achter is ook best wel fijn
Manolev heeft 2 keer geel, maar geen idee waaromquote:Op zondag 19 februari 2012 14:15 schreef twi het volgende:
[..]
Nog rode kaarten gevallen na het uittrekken van shirtjes?
Overtreding (normaal) en schwalbe volgens scheids. Dus twee keer geel.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Manolev heeft 2 keer geel, maar geen idee waarom
Ok thx.. Kijk vanavond wel terug..quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Overtreding (normaal) en schwalbe volgens scheids. Dus twee keer geel.
Niets er van, AZ kampioen.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Yup
Nu moet Utrecht nog even van AZ winnen
Bah, die Gert-Jan Hork mag gewoon geen kampioen worden, vervelend mannetje.quote:
Ik spreek je in mei nog wel.quote:
Ajax wordt echt geen kampioen ze hebben een paar wedstrijden als een stel natte kranten gespeeldquote:
Feyenoord speelt gelijk tegen RKC, AZ verliest van Roda en Twente van Heracles.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ajax wordt echt geen kampioen ze hebben een paar wedstrijden als een stel natte kranten gespeeldVerliezen van Utrecht
Dat Ajax nog steeds denkt dat ze kampioen kunnen worden en Feyenoord niet.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Feyenoord speelt gelijk tegen RKC, AZ verliest van Roda en Twente van Heracles.
En nu je punt?
Als ze dat nou eens wel denken maken ze misschien nog een kans ook.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat Ajax nog steeds denkt dat ze kampioen kunnen worden en Feyenoord niet.
Dat sowiesoquote:
Ajax dit seizoenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze dat nou eens wel denken maken ze misschien nog een kans ook.
Redelijk kansloos inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd. leuke sport hoor, half Amsterdam af moeten zetten bij die wedstrijd tegen Manchester
Gelukkig spelen we geen Europees meer straks.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
idd. leuke sport hoor, half Amsterdam af moeten zetten bij die wedstrijd tegen Manchester
Misschien volgend seizoen ook wel nietquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we geen Europees meer straks.
Grapjas.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien volgend seizoen ook wel niet
Maar het zegt wel wat over hoe voetbal echt is. Het lijkt wel alsof een voetbalwedstrijd zonder geweld niet mogelijk isquote:Op zondag 19 februari 2012 14:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig spelen we geen Europees meer straks.
Zonde inderdaad, was het maar zoals in Duitsland.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar het zegt wel wat over hoe voetbal echt is. Het lijkt wel alsof een voetbalwedstrijd zonder geweld niet mogelijk is
Heb je Wesley al bedankt?quote:Op zondag 19 februari 2012 14:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Zonde inderdaad, was het maar zoals in Duitsland.
Voor wat? Voor de uitschakeling?quote:
Jaquote:
Er zat niks tussen helaas.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En? Nog iemand versierd bij dat optredentje van je?
Ik zeg roodquote:
Wie?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef heloef het volgende:
Oeh dat mij er aan herinneren ik zag gisteren een leuk blondje.
Alleen die werd gehosseld voor mijn neus.
Too slowquote:Op zondag 19 februari 2012 15:02 schreef heloef het volgende:
Oeh dat mij er aan herinneren ik zag gisteren een leuk blondje.
Alleen die werd gehosseld voor mijn neus.
Die meid met die camera.quote:
Ik vond die chick met rood haar wel jouw type, of niet?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Die meid met die camera.
Ik dacht hij der aan het hosselen was, maar hij had een vriendin zag ik later.
Jij bent gewoon oudquote:Op zondag 19 februari 2012 15:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Too slow
Je had erbij moeten zijn vannacht.. Allemaal jong grut in de bar
Hmm, die is me even ontschoten denk ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond die chick met rood haar wel jouw type, of niet?
Nee, nee dat lach echt niet aan mij!quote:
Nouja zegquote:Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Hmm, die is me even ontschoten denk ik.
Rood haarquote:Op zondag 19 februari 2012 15:05 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik vond die chick met rood haar wel jouw type, of niet?
Ja hoor, goede band wel. Voorprogramma deed me een beetje denken aan Two Door Cinema Club.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ja, Silk, heloef, hebben jullie het nog leuk gehad gister?
Ik mis de roodharigen meestal nooit, what went wrong?quote:
Pff dat is wel erg jongquote:Op zondag 19 februari 2012 15:07 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, nee dat lach echt niet aan mij!
Grietjes van 14 t/m 16 tegengekomen, carnaval verziekt de jeugd
Blond met camera, denk ikquote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik mis de roodharigen meestal nooit, what went wrong?
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Roodharige vrouwen zijn ook vaak mooiquote:Op zondag 19 februari 2012 15:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan nog zo legaal zijn, 11 jaar is gewoon teveel verschilquote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff dat is wel erg jonghaha. Maar 16 mag
Je wilde heloef voor jezelf houden hequote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.
Ik had het moeten zeggen
Bandje van vrienden van me gaf hun laatste optreden in heloef zijn woonplaats.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef kree het volgende:
Silk, heloef. Wat hebben jullie gedaan dan? Heb het topic niet helemaal gevolgd
mmm ja je hebt gelijkquote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee sorry, het kan nog zo legaal zijn, 11 jaar is gewoon teveel verschil
Leuk! Welke band dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:11 schreef SiIk het volgende:
[..]
Bandje van vrienden van me gaf hun laatste optreden in heloef zijn woonplaats.
Zodoende ging heloef met mij mee om het spektakel te aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |