Ravolva. Rockbandje.quote:
Niet daar dus?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
De DJ die draaide in The Saloon in Reusel was een top kerel, gewoon sets draaien met veel rock en metal
Je zag duidelijk waar de voorkeur van velen lag
Ik ben nu aan het graven, maar ik kom er niet op.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:10 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ze stond heel lang voor ons. Met leuke hotpants aan. Rood krullend haar.
Ik had het moeten zeggen
Oh juist bij veel welquote:
Eigen nummersquote:
Gemist.. Maar lijkt me leukquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef SiIk het volgende:
[..]
Eigen nummers
Ik zal er binnenkort eens een paar op Radio 49 gooien. Wel eens eerder gedaan ook overigens.
Tofquote:Op zondag 19 februari 2012 15:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh juist bij veel welWat bij de andere nummers maar wat braafjes stond te wiegen, ging bij de hardere nummers uit hun dak.. (Waaronder ik dus..
)
Ja, mafketelsquote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
Er waren gisteren wel een paar mensen die helemaal uit hun dak gingen.
Zeker op het eind.
Dat is gewoon drankmisbruik gooien met bierquote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
Wel een beetje jammer dat iemand op een geven moment met bier ging gooien.
Oh ja, ik zat helemaal onder.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
Das wel jammer ja..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:20 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, mafketels![]()
dan ben ik blij dat ik niet mee bent geweestquote:Op zondag 19 februari 2012 15:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
De DJ die draaide in The Saloon in Reusel was een top kerel, gewoon sets draaien met veel rock en metal
Je zag duidelijk waar de voorkeur van velen lag
Altijd nog beter dan iemand die met een laserpen in je ogen gaat zitten mikkenquote:Op zondag 19 februari 2012 15:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das wel jammer ja..
Ik kreeg vannacht onderweg terug naar 't huis van Melting opeens een ei voor m'n voeten gegooidHartstikke mis, en zwaar kansloos..
Jouw muziek kwam ook volop voorbij hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan ben ik blij dat ik niet mee bent geweest
Zo niks voor mij
Wel lekker zomers. Ik heb alles er al afgehaald dusja.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dit er 1 dagje op laat. Vind het niet zo tof, maar heb gewoon geen zinEn het is altijd beter dan niets.
[ afbeelding ]
Hebben ze aan mij een goeiequote:Op zondag 19 februari 2012 15:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Altijd nog beter dan iemand die met een laserpen in je ogen gaat zitten mikken
Youquote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Wel lekker zomers. Ik heb alles er al afgehaald dusja.
Maar misschien morgen dan maar iets kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |