De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorrie snarf, volgende keer beterquote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:56 schreef marbasnarf het volgende:
mijn excuus, moest ff zoeken en toen ik t eindelijk ontdekt had, kon t al niet meer omdat er al nieuw open was =p
Had ik al.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:14 schreef Myraela het volgende:
Je hebt een abonnement. Of had je dat al?
Oh.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Crutch het volgende:
[warning] Stelletje schele mofo's![/warning]
[ afbeelding ]
Sinds ze een forum hebben wil ik ook wel. Maar ik ben altijd blut.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:17 schreef Crutch het volgende:
[..]
Had ik al.![]()
Dit is mijn derde abo ofzo. Ik had er ook een op een ander account.
Ik zie het plaatje nietquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:16 schreef Crutch het volgende:
[warning] Stelletje schele mofo's![/warning]
[ afbeelding ]
Wees welkomquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi.
Lees al even mee hier maar wil toch voorzichtig even gedag zeggen dus bij deze![]()
.
Ja? En wat is je zoal opgevallen? Hoi!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi.
Lees al even mee hier maar wil toch voorzichtig even gedag zeggen dus bij deze![]()
.
Balen mang.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik kan om de 1 of andere reden geen plaatjes van tinypic zien
Dankquote:
Dat het een diverse SC is met afwisselende mensenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:20 schreef twi het volgende:
[..]
Ja? En wat is je zoal opgevallen? Hoi!
Je, die keuze heb je al lang gemaakt, of moet ik je de deur uit komen schoppen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Stapkleding aan. Nu nog de keuze gaan of niet
hoe weet je of je moet gaan of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga echt niet nog een computer -bouwen- alleen maar voor tinychatquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef Crutch het volgende:
[..]
Balen mang.
Anderu compjoeter kopuhh
Werkt dat niet goed op je huidige pc dan?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga echt niet nog een computer -bouwen- alleen maar voor tinychat
klinkt meer als software probleem, dat weet jij ook .quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
PIC, het is tinyPIC!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet...?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:21 schreef charmed_angel het volgende:
Oeps, zit nu op tinychatquote:
Hoe zoek ik dat uit?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:24 schreef Jding het volgende:
[..]
klinkt meer als software probleem, dat weet jij ook .![]()
misschien staat tinypic in je hosts bestandje doorgelinkt naar localhost ofzo.
Spijkenisse naar rotterdamquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik weet niet of je ver weg moet...?
Dichtbij zou ik gewoon op stap gaan; je kan altijd nog naar huis als er geen zak aan is.
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe zoek ik dat uit?
Ik ben eerlijk gezegd meer van de hardware dan de software
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 | # Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp. # # Dit is een voorbeeld HOSTS-bestand dat wordt gebruikt door Microsoft TCP/IP for Windows. # # Dit bestand bevat de toewijzingen van IP-adressen naar hostnamen. Elke vermelding # moet op een afzonderlijke regel staan. Het IP-adres dient in de eerste kolom te worden # geplaatst, gevolgd door de bijbehorende hostnaam. Het IP-adres en de hostnaam dienen # gescheiden te zijn door ten minste één spatie. # # Daarnaast kunnen opmerkingen (zoals deze) worden toegevoegd op extra # regels of gevolgd door de computernaam, voorafgegaan door een #. # # Bijvoorbeeld: # # 102.54.94.97 rhino.acme.com # bronserver # 38.25.63.10 x.acme.com # x clienthost 127.0.0.1 localhost |
ja dit ja, maar hij is snellerquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hier
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Waarom word ik gebanned van de TC!!!!
Vergeef twi en zijn triggerhappy finger, je kunt er weer inquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Dan haal ik de link uit de OP.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hier
Dat was ik, goed he? Moet je jezelf maar geen 'heuj' noemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:31 schreef Crutch het volgende:
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef twi het volgende:
[..]
Dat was ik, goed he? Moet je jezelf maar geen 'heuj' noemen
Is het ook, maar soms hebben we last van nja...."lastig volk"quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Nee hoor, alleen voor iedereen die zich een normale nickname aanmeet zodat we een beetje kunnen identificeren of ze van FOK! zijn of niet. En die ook nog iets zegt, natuurlijk.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef Crutch het volgende:
Zoiets moet voor iedereen toegankelijk zijn.
Is niet het geval hoor, ik zou zeggen, neem zelf maar even een kijkjequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:32 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt iedereen @random gebanned daar wat ik zo lees hier
Heb ik al eens gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is niet het geval hoor, ik zou zeggen, neem zelf maar even een kijkje
Er staat nu niemand in de banlijst trouwens, die was een uur geleden al leeg.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaanonder een geheime nick (en werd dus gebanned)
Dat lijkt chatroulette welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er staat nu niemand in de banlijst trouwens, die was een uur geleden al leeg.
We hebben al eens zo'n kerel gehad die begon opeens te fappen op de cam
Yep. En ander ongein hebben we ook al gehad zoals mensen die ineens begonnen te hosselen of te schelden. Vandaar dat er moderaters aanwezig zijn en ook nodig zijn. En ook moderaters maken wel eens een foutjequote:
Zijn dat vaste users of is dat elk moment anders?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep. En ander ongein hebben we ook al gehad zoals mensen die ineens begonnen te hosselen of te schelden. Vandaar dat er moderaters aanwezig zijn en ook nodig zijn. En ook moderaters maken wel eens een foutje
Neem maar een kijkje, dan zie je het vanzelf welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zijn dat vaste users of is dat elk moment anders?
Heftig. mafkezen dan.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Yep. En ander ongein hebben we ook al gehad zoals mensen die ineens begonnen te hosselen of te schelden. Vandaar dat er moderaters aanwezig zijn en ook nodig zijn. En ook moderaters maken wel eens een foutje
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Neem maar een kijkje, dan zie je het vanzelf wel
Ik zal hier later op terug komen, alvast bedankt!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:29 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ga naar C:\WINDOWS\system32\drivers\etc en dan het bestand hosts (openen met notepad) kijk daar wat erin staat en copy paste het even hier
EDIT:
Het zou er ongeveer zo moeten uitzien:
[ code verwijderd ]
Graag gedaanquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zal hier later op terug komen, alvast bedankt!
Kennelijk staan er toch wat filters ingesteld gezien de grootte, misschien dat het er niets mee te maken heeft maar kan zijn dat de boel iets teveel is dichtgespijkerd in dat bestand of misschien in de router (mits je die gebruikt)quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het bestandje opgezocht en het is behoorlijk groot. Tinypic staat er overigens niet bij
dan kan het daar niet aan liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb het bestandje opgezocht en het is behoorlijk groot. Tinypic staat er overigens niet bij
Pingen lukt zo te zien welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:52 schreef Jding het volgende:
[..]
dan kan het daar niet aan liggen.
doet een andere pc met je internetverbinding het wel?
en wat gebeurd er als je start uitvoeren cmd doet.
en dan "ping www.tinypic.com" ?
kan hij pingen?
zoniet, vind hij wel een ipadres?
oke..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Pingen lukt zo te zien wel
Via IE kom ik er ook niet en ik geloof firefox ook niet. Ik had al eens geprobeerd dit probleem op te lossen maar het wou niet lukken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:55 schreef Jding het volgende:
[..]
oke..
als het lukt dan staat er dus xx ms dat hij antwoord krijgt enzo . waar xx dan getalletje is
time out, of doelhost niet bereikbaar of iets van die trant dan werkt het daar ergens niet.
het kan nog aan de browser liggen, of dat het gewoon neit helemaal goed is ingetikt ofzo. maar in elk geval niet aan je internetverbinding of aan windows zelf ergens.
neit iets met pop up blocker die het dan ineens wel goed vind ? ctrl of shift ofzo inhouden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Via IE kom ik er ook niet en ik geloof firefox ook niet. Ik had al eens geprobeerd dit probleem op te lossen maar het wou niet lukken.
Het gekke is, -soms- komen die plaatjes ineens wel door (bijvoorbeeld na een paar keer refreshen)
Dat ga ik niet doen want ben bang dat ik al m'n wachtwoorden weer kwijt ben. Maar bedankt voor je hulpquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:00 schreef Jding het volgende:
[..]
neit iets met pop up blocker die het dan ineens wel goed vind ? ctrl of shift ofzo inhouden?
wis de tijdelijke offline bestanden eens (ergens opties in de browser)
Ja was een beetje dood vandaagquote:Op zondag 19 februari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Zozo, iedereen heeft opeens een leven op zaterdag.
Op zaterdag nooitquote:Op zondag 19 februari 2012 01:35 schreef heloef het volgende:
Zozo, iedereen heeft opeens een leven op zaterdag.
Leer eens Nederlands.quote:
Al gedaan, is ook nog eens veul makkelijker dan Nederlandsquote:
Jup, en je favo fokker ook.quote:
Wat heb ik dat gemist?quote:Op zondag 19 februari 2012 02:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Toen twi wegging zat ik er alleen met drommel
We gingen strippen
Twi en drommel hebben mijn buikje gezienquote:Op zondag 19 februari 2012 02:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat heb ik dat gemist?
Kom jij eens snel de chat in
Maak me maar lekker....maar niet op de chat komenquote:Op zondag 19 februari 2012 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Twi en drommel hebben mijn buikje gezien
Nu lig ik in bedquote:Op zondag 19 februari 2012 02:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Maak me maar lekker....maar niet op de chat komen
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:33 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een screenshot van drommel zijn navel/buikje
Ja nu hoeft het al niet meerquote:
Zat er net inquote:Op zondag 19 februari 2012 03:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja nu hoeft het al niet meer.... ik ben van de chat af en ga nog even flimpje kijken voor het slapen...
Zag net dat de Muppets op DVD uit is hehehe... die eens even bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |