ik word depressief van veel rock en metalquote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jouw muziek kwam ook volop voorbij hoor
Je kon ook verzoekjes doen, en er waren er genoeg die telkens Telo aan kwamen vragen, en Gers natuurlijk..
Heb je gister genoten van Feyenoord?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik word depressief van veel rock en metal![]()
Dus goede keus gemaakt
Mooi toch? Waar ben je heengeweest dan?quote:Op zondag 19 februari 2012 15:19 schreef heloef het volgende:
Er waren gisteren wel een paar mensen die helemaal uit hun dak gingen.
Zeker op het eind.
Ravolva, het afscheidsconcert.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:34 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Mooi toch? Waar ben je heengeweest dan?
Hmmmmzzzquote:Op zondag 19 februari 2012 15:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je gister genoten van Feyenoord?
Ik had gehoopt huilende mensen, zoals bij Krezip.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:37 schreef SiIk het volgende:
Heloef heeft er nog een traantje om gelaten
Vertelquote:
het was niet zo leuke wedstrijdquote:
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!quote:
Dat maakt het weer goed tochquote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet zo leuke wedstrijd
[..]
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!
Best een leuk en afwisselend seizoen tot nu toe. Veel jonge spelers die zich laten zien, veel clubs die leuk voetbal spelen.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het was niet zo leuke wedstrijd
[..]
ach ja psv verloren, az nu aan het verliezen.... me like!
Ga je importeren? Als je lage co2 uitstoot kan regelen dan is het goed te doen. Wil je performance, dan ga je natquote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit weer auto's te kijken.
BPM is echt een bitch
Wat voor auto zoek je?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik zit weer auto's te kijken.
BPM is echt een bitch
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belastingquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ga je importeren? Als je lage co2 uitstoot kan regelen dan is het goed te doen. Wil je performance, dan ga je nat
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitslandquote:
Oh dat komt wel goedquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belasting
[..]
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitsland
Hmmmm optiesquote:Op zondag 19 februari 2012 16:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Linksom of rechtsom, het is natuurlijk belachelijk dat je belasting over belasting betaalt. En voor de gelukkigen die zo'n ding dan ook nog via de zaak rijden geldt dat die ook nog met de privébijtelling te maken krijgen, die betalen dus belasting over belasting over belasting
[..]
BMW 320D automaat. In Nederland niet te vinden, en als ze er zijn dan zo kaal als een luis, dus ik haal 'm uit Duitsland
Dat kan noooooit!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Tis erg rustig hier. Mensen hebben een leven!
Ja hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Ik zit maar effe opnamens te luisteren van oefenavonden.
Veel verbeterpunten.
Iemand zin om nog even wat (opbouwende) kritiek te geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |