Ik ben sowieso geen expert, maar ik dig de creatieve shit wel. Gooi maar door!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:57 schreef kree het volgende:
Ik zit maar effe opnamens te luisteren van oefenavonden.
Veel verbeterpunten.
Iemand zin om nog even wat (opbouwende) kritiek te geven.
Ik moet opruimen hierquote:Op zondag 19 februari 2012 16:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Geen idee. Tis erg rustig hier. Mensen hebben een leven!
Hoiquote:
Ik heb net de afwas (quote:Op zondag 19 februari 2012 17:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet opruimen hier
Toch nog even stofzuigen en dweilen enzo...
Geen zin in, maar moet
Zijn covertjes haha en slechte opnames maar bij dezequote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik ben sowieso geen expert, maar ik dig de creatieve shit wel. Gooi maar door!
Ik luister nu long train 2, en als het gaat om de opname: de galm is voor de drums behoorlijk amelioratief, maar vooral bij orgel echt minder.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:07 schreef kree het volgende:
[..]
Zijn covertjes haha en slechte opnames maar bij deze
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-QRPYG47MYIAM.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-WXLKR7EQAWFV.mp3
http://www.mijnbestand.nl/Bestand-OR8JJILPJZ7D.mp3
Meer op verzoek als jullie het nog aankunnen
Nou de drums waren toen niet versterkt volgens mij.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik luister nu long train 2, en als het gaat om de opname: de galm is voor de drums behoorlijk amelioratief, maar vooral bij orgel echt minder.
Is er een mogelijkheid om een compressor/limiter achter de microfoon te hangen? Die overstuurt nu, maar je wilt hem neem ik aan niet zachter zetten omdat anders je zang "verzuipt" in de rest van de muziek.
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
ik loop al de hele dag in mn pyamabroekik zie er ongetwijfeld uit als n bijstandsmoedervader, maar ik vind het stiekem heerlijk
pyamabroeken zijn tofquote:
ben al heel lang wakkerquote:Op zondag 19 februari 2012 17:26 schreef Bartholomeus het volgende:
Stelletje luiwammesen
Wake you' ass up!
Jij snapt hetquote:Op zondag 19 februari 2012 17:28 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ben al heel lang wakkerik ga alleen vanavond toch niks doen en al helemaal niet naar buiten
dus ik lambal lekker verder, in pyamabroek
Dat zei je een halfuur geleden ook al.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:29 schreef charmed_angel het volgende:
Maar ik ga nu even stofzuigen en dweilen enzo
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegetenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:30 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Dat zei je een halfuur geleden ook al.
Zuigen krengquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegeten
Zo praat je niet tegen een vrouwquote:Op zondag 19 februari 2012 17:33 schreef kree het volgende:
[..]
Zuigen krenghahahaha
Uitstellen, tja ik ben schuldig
avondeten, goed plan welquote:Op zondag 19 februari 2012 17:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En toen werd mijn eten bezorgd en heb ik eerst even gegeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |