Jij klets te veel onzin..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dat is de hofdame voor de kids. is leuker he, iemand van hun eigen leeftijd
Dat zal vast een matie van Amalia zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:01 schreef Haaibaaike het volgende:
En wie is dat kleine meisje die met Prinses Maxima en de prinsesjes mee liepen vanochtend samen met de hofdame?. Dat meisje had een donkere jas aan en zwart lang haar.
Nee, ze is al wat ouder en ook een beetje dik dus lijkt me geen securityquote:
Rampplek? Godsamme, een persoon wordt door een lawine meegesleurd en het is gelijk een ramp? Zullen we het ook maar gelijk over sneeuwterreur gaan hebben en zo?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef roos85 het volgende:
twitter:2Jippe twitterde op zaterdag 18-02-2012 om 15:02:12Piste naar Zuger Tobel afgesloten. Je kunt niet bij rampplek #Friso komen http://t.co/7d5QBBDw reageer retweet
Dat is Mabelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Nee, ze is al wat ouder en ook een beetje dik dus lijkt me geen security
Ik heb het over die vrouw op dit filmpje:
http://nos.nl/koningshuis(...)en-in-innsbruck.html
Ah okéquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als je op de link in de tweet klikt kan je hem wel zien
Willem-Alexanderquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef Kikkeren het volgende:
Is het bekend wie die (wat dikkere) vrouw is die steeds met Bea meeloopt?
Eindelijk een serieuze antwoord ..Thnxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Jojoke het volgende:
Dat zal vast een matie van Amalia zijn
volgens verschillende bronnen was hij wel degelijk op een 'gewone' pistequote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:04 schreef Strani het volgende:
Hoe kunnen ze nou de piste afsluiten waarop Friso z'n ongeluk had, terwijl hij niet eens op de piste was?
De beste man heeft 14 volgers, laat 'm toch.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Ulx het volgende:
[..]
Rampplek? Godsamme, een persoon wordt door een lawine meegesleurd en het is gelijk een ramp? Zullen we het ook maar gelijk over sneeuwterreur gaan hebben en zo?
Ze kijkt anders behoorlijk beveiligerachtig, zo de omgeving checken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Interessant..als dat zo is gaan er in Lech nog wel koppen rollen lijkt me.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens verschillende bronnen was hij wel degelijk op een 'gewone' piste
Maar dan eentje die nog niet geprepareerd was, geloof ik, na de nieuw gevallen sneeuw.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgens verschillende bronnen was hij wel degelijk op een 'gewone' piste
hij koos er hoe dan ook zelf voorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Interessant..als dat zo is gaan er in Lech nog wel koppen rollen lijkt me.
Dat is ze ook. Is iets hoogs in de beveiligingskring kring rond Beatrix, haar adjudant?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:10 schreef Jojoke het volgende:
[..]
Ze kijkt anders behoorlijk beveiligerachtig, zo de omgeving checken.
Ik zeg OORLOG!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar foutieve informatie van een lokale overheid is ook niet netjes.
Beetje vreemd dat ze hier een dag later op terugkomenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:13 schreef beequeen het volgende:
Hij is dus ter plekke niet gereanimeerd. Er is alleen noodhulp geboden.
lol, maar de beveiliging is toch best zwak of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:13 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat is ze ook. Is iets hoogs in de beveiligingskring kring rond Beatrix, haar adjudant?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:08 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
niet als ze steeds instortenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat winnen we nooit. In die bergen kunnen ze zo goed guerilla-oorlogen voeren he.
Dat is best wel vet !quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze heeft haar hand op d'r wapen.
quote:16.11 uur: Het waren skileraren die het reddingsteam alarmeerden. Op vragen hoe lang de prins is geanimeerd kan geen antwoord worden gegeven. De politie zal ook de vriend waarmee Friso skiede verhoren. Dat is standaard in dit soort gevallen.
Vast om de ene journaliste te lynchen..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lynchen doe je met een touwquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:16 schreef roos85 het volgende:
[..]
Vast om de ene journaliste te lynchen..
Ja, toen d'r een of ander oostenrijks prinsje gemold werd begonnen ze ook een wereldoorlog. En wij moeten dit zeker weer slikken? Nou nee hoor, we zouden de risee van Europa zijn als we nu niets doen. Ik zeg OORLOG!quote:
Nee? Hoofdregering (ik bedoel staatshoofd) is ook een vrouw he. Die vrouwtjes van tegenwoordig kunnen best wel wat.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:17 schreef Kikkeren het volgende:
Maar is het niet raar dat zo'n hoofdbeveiliger een vrouw is
Ja tuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee joh, ze heeft gewoon last van haar heupquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Echt niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:18 schreef computergirl het volgende:
. Die vrouwtjes van tegenwoordig kunnen best wel wat.
Die slaat alleen mensen in elkaar die ook maar trachten 'Mabel, ken je me nog?' geintjes te maken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:19 schreef Mercer het volgende:
[..]
Ja tuurlijkWat doet die beveiligingsman erachter dan? Die vrouw is echt geen beveiliging
haha ja dat lijken me grapjes waar je nu even niet mee aan moet komen zetten denk ikquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Die slaat alleen mensen in elkaar die ook maar trachten 'Mabel, ken je me nog?' geintjes te maken.
Zou Charlie toen de waarheid hebben gesproken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:23 schreef Kikkeren het volgende:
Lijkt me wel vet als die Charlie da Silva met zijn 2 skorpions 765 aan komt rennen en dan schreeuwt: MABEL KEN JE ME NOG?
Dat mag wel en een opmerking over de duitse taal mag niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:23 schreef Kikkeren het volgende:
Lijkt me wel vet als die Charlie da Silva met zijn 2 skorpions 765 aan komt rennen en dan schreeuwt: MABEL KEN JE ME NOG?
Duitse taalquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:27 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat mag wel en een opmerking over de duitse taal mag niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |