Professioneel idd. Afstandelijker dan haar moeder. Vastbesloten om haar werk goed te doen. Ik ben geen monarchist maar kan haar stijl wel waarderen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:21 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Sterke vrouw, met 2 gezichten. 1, ze kan heel goed met mensen om gaan en is zeer compassievol. 2, zeer professioneel en een enorm doorzettingsvermogen.
Aan wie? Willem Alexander wilde nog wel even van zijn gezin genieten. Die zat er echt niet op te wachten om tot drie uur 's nachts allerlei staatsstukken te lezen en daardoor het opgroeien van zijn kinderen te missen. Kan ik me trouwens ook goed voorstellen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
sterke koningin die misschien het stokje wat eerder door had moeten geven
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:24 schreef Mercer het volgende:
En hier gaat nog "goed" nieuws uitkomen? Ziet er niet echt bemoedigend uit als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Mijn zus heeft in het verleden voor haar gewerkt, deze dame wil ALLES weten, als er een afrikaans staatshoofd langskwam wou ze echt alle details van de persoon weten en dat ging wat verder als een "wikipedia" achtig artikeltje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Professioneel idd. Afstandelijker dan haar moeder. Vastbesloten om haar werk goed te doen. Ik ben geen monarchist maar kan haar stijl wel waarderen.
Ik denk als sterke koningin, wel afstandelijk, die met haar koningsschap de eer van het koningshuis heeft hersteld (na Lockheed en Greet Hofmans), maar een minder prettige tweede helft heeft doorgemaakt (schandaal rond Mabel en Maxima's vader, ziekte en dood van haar man en ouders, het gebeuren in Apeldoorn...laten we hopen dat wat er gisteren is gebeurd niet meer dan een voetnoot zal worden).quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:17 schreef yvonne het volgende:
Hoe kleurt dit de geschiedenis? Hoe gaat Trix later de boeken in, als sterke koningin of als de koningin met de tragische voorvallen.
Aan d'r gezicht te zien eet ze wel goed.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:24 schreef Mercer het volgende:
En hier gaat nog "goed" nieuws uitkomen? Ziet er niet echt bemoedigend uit als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
www.ad.nlquote:14.18 uur: Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben het ziekenhuis in Innsbruck inmiddels weer verlaten.
? Stukje sla gespot?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Aan d'r gezicht te zien eet ze wel goed.
aan de paashaas ... natuurlijk aan Willem Alexander!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef Ulx het volgende:
[..]
Aan wie? Willem Alexander wilde nog wel even van zijn gezin genieten. Die zat er echt niet op te wachten om tot drie uur 's nachts allerlei staatsstukken te lezen en daardoor het opgroeien van zijn kinderen te missen. Kan ik me trouwens ook goed voorstellen.
Wel fijn dat die twee zo'n steun aan elkaar hebben. Mabel ziet er echt beroerd uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef patat het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso in zulke gevallen niet erg blij kunnen kijken..
hij word in kunstmatige coma gehouden, zij kwamen aan vóór een uitslag van de mri. Ze wisten dus toen helemaal niks nieuws maar niemand zou vrolijk kijken in zulke onzekere tijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:24 schreef Mercer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit me opnieuw in de laatste ontwikkelingen in te lezen, en jeetje Cc, meestal kan ik me wel vinden in je bewoording en opinie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat hij klinisch dood is.
Niks mis trouwens met de NRC journaliste. Heb het stuk net gelezen en ze heeft zich prima aan codes gehouden.
Bezoek duurde van 12.32 tot 14.18 uur. Kunnen we daar nog iets uit afleiden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:29 schreef Jojoke het volgende:
14.18 uur: Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben het ziekenhuis in Innsbruck inmiddels weer verlaten.
www.ad.nl
De Koningin ook hoor..Mabel zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef computergirl het volgende:
Wel fijn dat die twee zo'n steun aan elkaar hebben. Mabel ziet er echt beroerd uit.
ja dat ze er 1 uur en 46 minuten zijn geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezoek duurde van 12.32 tot 14.18 uur. Kunnen we daar nog iets uit afleiden?
Lijkt zo kort.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja dat ze er 1 uur en 46 minuten zijn geweest
Filmpje gekekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja dat ze er 1 uur en 46 minuten zijn geweest
32 - 18 = 14. Das maar 1 minuutje van de 13 af. Kan niet goed zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezoek duurde van 12.32 tot 14.18 uur. Kunnen we daar nog iets uit afleiden?
Gister toen het gebeurde was het ook exact 46 jaar geleden dat bea in ondertrouw ging met die vent van haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef liefkleinmeisje het volgende:
Het is ook wel ontzettend triest, op de sterfdag van je vader in de wetenschap leven dat je eigen kinderen misschien ook wel zonder vader zullen opgroeien...
oh idd, dat is wel echt beroerd. Leeft haar moeder nog?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef liefkleinmeisje het volgende:
Het is ook wel ontzettend triest, op de sterfdag van je vader in de wetenschap leven dat je eigen kinderen misschien ook wel zonder vader zullen opgroeien...
Ja dat scheelt een berg. Een alp.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en 106 minuten? lijkt dat langer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |