Wel fijn dat die twee zo'n steun aan elkaar hebben. Mabel ziet er echt beroerd uit.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:26 schreef patat het volgende:
[..]
Maar ik zou sowieso in zulke gevallen niet erg blij kunnen kijken..
hij word in kunstmatige coma gehouden, zij kwamen aan vóór een uitslag van de mri. Ze wisten dus toen helemaal niks nieuws maar niemand zou vrolijk kijken in zulke onzekere tijden.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:24 schreef Mercer het volgende:
En hier gaat nog "goed" nieuws uitkomen? Ziet er niet echt bemoedigend uit als je het mij vraagt
[ afbeelding ]
Ik zit me opnieuw in de laatste ontwikkelingen in te lezen, en jeetje Cc, meestal kan ik me wel vinden in je bewoording en opinie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:51 schreef Copycat het volgende:
Ik heb het idee dat hij klinisch dood is.
Niks mis trouwens met de NRC journaliste. Heb het stuk net gelezen en ze heeft zich prima aan codes gehouden.
Bezoek duurde van 12.32 tot 14.18 uur. Kunnen we daar nog iets uit afleiden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:29 schreef Jojoke het volgende:
14.18 uur: Koningin Beatrix en prinses Mabel hebben het ziekenhuis in Innsbruck inmiddels weer verlaten.
www.ad.nl
De Koningin ook hoor..Mabel zeker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:31 schreef computergirl het volgende:
Wel fijn dat die twee zo'n steun aan elkaar hebben. Mabel ziet er echt beroerd uit.
ja dat ze er 1 uur en 46 minuten zijn geweestquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezoek duurde van 12.32 tot 14.18 uur. Kunnen we daar nog iets uit afleiden?
Lijkt zo kort.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja dat ze er 1 uur en 46 minuten zijn geweest
Filmpje gekekenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
ja dat ze er 1 uur en 46 minuten zijn geweest
32 - 18 = 14. Das maar 1 minuutje van de 13 af. Kan niet goed zijnquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bezoek duurde van 12.32 tot 14.18 uur. Kunnen we daar nog iets uit afleiden?
Gister toen het gebeurde was het ook exact 46 jaar geleden dat bea in ondertrouw ging met die vent van haar.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef liefkleinmeisje het volgende:
Het is ook wel ontzettend triest, op de sterfdag van je vader in de wetenschap leven dat je eigen kinderen misschien ook wel zonder vader zullen opgroeien...
oh idd, dat is wel echt beroerd. Leeft haar moeder nog?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:39 schreef liefkleinmeisje het volgende:
Het is ook wel ontzettend triest, op de sterfdag van je vader in de wetenschap leven dat je eigen kinderen misschien ook wel zonder vader zullen opgroeien...
Ja dat scheelt een berg. Een alp.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:40 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
en 106 minuten? lijkt dat langer?
Ja, die leeft gelukkig nog welquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:41 schreef computergirl het volgende:
[..]
oh idd, dat is wel echt beroerd. Leeft haar moeder nog?
Meestal houd je mensen wel langer op de IC hoor, ook als je ze niet meer sedeert. Je klinische beoordeling (neurologisch onderzoek) is het belangrijkste voor de prognose. Aan de hand daarvan eventueel aanvullend onderzoek. Je neurologisch onderzoek is pas betrouwbaar als iemand is opgewarmd en niet meer gesedeerd is en een normale bloeddruk en metabole status heeft.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:45 schreef MinderMutsig het volgende:
Vraagje aan de dokter(s) hier: is het in dergelijke gevallen zo dat ze je 24 uur in kunstmatige coma houden, dan een mri maken en dan met die kennis een plan van aanpak maken wat eventueel kan inhouden dat ze besluiten er nog eens een x-aantal uren aan vastplakken?
Ik neem aan dat daar in principe standaard protocollen voor zijn al zal je die vermoedelijk per persoon en situatie enigszins aan moeten passen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |