Ik verstond dat ook.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
OwVond het al een vreemde conlcusie.
we moeten nog even volhouden!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geneuzel met Danny is ook irritant
Hij hoeft toch niet meteen na haar dood dat boek te hebben geschreven?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus het was 5 jaar geleden, maar wel in 2005?
En na de dood van Iris, terwijl hij daar in 2007 of 2008 een boek over heeft geschreven?
Ja, zei ik dus ook al. Ze halen 2005 en 5 jaar geleden door elkaar. Iris is voor 2005. Of de foto heeft een fout.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:27 schreef Madame_Paon het volgende:
Dus het was 5 jaar geleden, maar wel in 2005?
En na de dood van Iris, terwijl hij daar in 2007 of 2008 een boek over heeft geschreven?
Ik kreeg het idee dat het nog niet zolang geleden gebeurd was toen hij dat boek schreef.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
Hij hoeft toch niet meteen na haar dood dat boek te hebben geschreven?
GTST heeft wel vaak moeite met jaartallen hequote:Op maandag 20 februari 2012 20:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Ik kreeg het idee dat het nog niet zolang geleden gebeurd was toen hij dat boek schreef.
Maar ik weet het niet.
Dat was echt prachtig jaquote:
quote:
Dat Anton verwend moest worden. Bedoel je dat?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:36 schreef Madame_Paon het volgende:
Wat zei Maxime eigenlijk op het eind? Ik was even iets anders aan het doen.
Denk ik, want ik heb het niet gehoord.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:40 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat Anton verwend moest worden. Bedoel je dat?
Nee.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zei Bianca nou tegen dat mens dat Bram was gevallen? Ik was even afgeleid.
Nee, maar ik zat er wel op te wachten!quote:Op maandag 20 februari 2012 20:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Zei Bianca nou tegen dat mens dat Bram was gevallen? Ik was even afgeleid.
Het zit er wel aan te komen ja.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Denk ik, want ik heb het niet gehoord.
Dan gaan ze dus toch verder met die stomme affaire.
Ik ben benieuwd wanneer anton betrapt wordt door z'n vrouw.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:40 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Denk ik, want ik heb het niet gehoord.
Dan gaan ze dus toch verder met die stomme affaire.
Ze heeft zich kerug gehouden en geen onvertogen woord, integendeel. Ze heeft juist aangegeven dat ze het goed doen.quote:
Vrijdag of volgende week vrijdag waarschijnlijk.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer anton betrapt wordt door z'n vrouw.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:46 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Vrijdag of volgende week vrijdag waarschijnlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die tunestreurig draaien ze vaak als er iets ergs is toch? welke scene is dat trouwens? is met robert & laura he?
Ik denk dat ze gaat stoken tussen Rikkie en Sjoerd in de verwachting dat Rikkie uiteindelijk hun huis verlaat zonder Bram. Misschien krijgen Bianca en Bing wel "iets" De schrijvers kennende....quote:Op maandag 20 februari 2012 20:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja misschien gaat ze dan proberen om zelf de voogdij over Bram te krijgen ofzo, zou best kunnen aangezien ze de oma is.
Thanksquote:Op maandag 20 februari 2012 21:39 schreef Frey het volgende:
Robert en Laura die het zoeken naar Arnie hebben opgegeven in Venezuela.
Vies hequote:
Thanksquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Frey het volgende:
[..]
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Daar staat hij nog.
Mooi overzicht die tunesquote:Op maandag 20 februari 2012 22:13 schreef Frey het volgende:
[..]
http://www.uitzending.net(...)_Slechte_Tijden.html
Daar staat hij nog.
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:43 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gaat stoken tussen Rikkie en Sjoerd in de verwachting dat Rikkie uiteindelijk hun huis verlaat zonder Bram. Misschien krijgen Bianca en Bing wel "iets" De schrijvers kennende....
Heb je hem klappen gegeven ?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef datisstom het volgende:
Diezelfde grote ogen ben ik net in het echt tegengekomen
Ik vond Laura nooit een bitch, ze kon wel fel uit de hoek komen een enkele keer als ze vond dat haar onrecht werd aangedaan. Maar doorgaans was ze redelijk lief, warm en betrokken voor de mensen die slechter af waren dan zij (Peter Kelder, Stan Nijholt en die Somalische vluchtelingen).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:47 schreef vencodark het volgende:
Robert en Laura.
Ik mis Laura ondanks dat ze nog weleens in beeld is. Waar is die tang, die bitch die ze eerst altijd was?
quote:Op maandag 20 februari 2012 18:08 schreef Frey het volgende:
GTST tune (tropisch)
GTST tune (treurig)
GTST tune (overgang 2500ste afl)
Martine tune
Hogendoorn tune
Celu theme
Robert en Laura tune
Ontvoering Deepak 1
Ontvoering Deepak 2
Poker theme
Onno P. Wassenaar tune