Tja, daar zit wel een kern van waarheid in. Fons doet ook de achtergrondmuziek van Moordvrouw (quote:Op maandag 20 februari 2012 17:16 schreef Frey het volgende:
De achtergrondmuziek begint me ook steeds meer tegen te staan. Ik ben dol op sommige muziekjes van Fons Merkies, maar het zijn er te weinig. Je hoort steeds dezelfde.
Die vind ik veel beter.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:00 schreef PeterKelder het volgende:
Nu het toch min of meer over de tunes gaat: dit is een tune die waarschijnlijk bestemd was voor de aftiteling, maar die het nooit heeft gehaald:
http://www.rtlleadermuzie(...)lechte-tijden-1.html
(Ter info: deze komt uit 2005)
Dat dit verdorie al 11 jaar geleden is!quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef Frey het volgende:
Goede scène bij 8:31. Harmsen
Je zag Benjamin daar langzaam veranderen.
Zekersquote:
Preciesquote:
Me too. Robin was in het begin best leuk, maar begint me zelfs in de shorties matig te irriteren (maar dat ligt ook aan die verschrikkelijke verhaallijnquote:Op maandag 20 februari 2012 19:02 schreef Madame_Paon het volgende:
Ik vind Amber Brantjes nog steeds leuker als Rikki dan Robin Martens.
Ook steeds dezelfde muziekjes bij de cliffs. Het gaat zo vervelen. Zelfs saaie cliffs werden vroeger nog geniaal door het muziekje erbij.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, daar zit wel een kern van waarheid in. Fons doet ook de achtergrondmuziek van Moordvrouw (), wat zelfs sterkere (én meerdere) achtergrondmuziekjes heeft.
Kijk, in principe zou het om het verhaal/de scène moeten gaan, niet om de achtergrondmuziek. Maar aangezien de huidige verhaallijnen zó slaapverwekkend zijn dat je, als je slaapproblemen hebt, maar slechts 1 minuut nodig hebt van een huidige aflevering voordat je in slaap valt, is de enige hoop die je hebt de achtergrondmuziek. En als zelfs die slaapverwekkend begint te worden...quote:Op maandag 20 februari 2012 19:10 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook steeds dezelfde muziekjes bij de cliffs. Het gaat zo vervelen. Zelfs saaie cliffs werden vroeger nog geniaal door het muziekje erbij.
quote:Op maandag 20 februari 2012 20:02 schreef kwiwi het volgende:
Kom op Maxime, volhouden met Anton afschudden.
Per ongeluk expres ja...zo toevallig benoemen/verspreken.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Zou Bianca tegen die vrouw gaan zeggen dat Rikki Bram heeft laten vallen?
Nee, want dan kan ze Bram niet meer claimen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Zou Bianca tegen die vrouw gaan zeggen dat Rikki Bram heeft laten vallen?
Daar vind ik Joep Sertons te tof voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de laatste dagen een soort van Bing-aversie als ik Anton zie...
Nou ja misschien gaat ze dan proberen om zelf de voogdij over Bram te krijgen ofzo, zou best kunnen aangezien ze de oma is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ze Bram niet meer claimen.
Als een tang op een varken dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Klipnap het volgende:
Het kan vriezen en dooien maar het liefst dooie friezen
Normaal gesproken wel. Maar het is maar de vraag of die site vandaag geen kuren heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef datisstom het volgende:
Staat de aflevering straks gewoon op RTL XL? Want ik heb nu geen tv.
Nou ja, denk dat er niet echt wat aan voor te bereiden valt.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo dom van Rikki.
Ook dit gesprek niet voorbereid dus...
Ze moet gewoon eens kalm doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat er niet echt wat aan voor te bereiden valt.
Oh absoluut.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat wijf was ook behoorlijk irritant
Het interesseerd mij ook totaal niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geneuzel met Danny is ook irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |