Nee, want dan kan ze Bram niet meer claimen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:07 schreef kwiwi het volgende:
Zou Bianca tegen die vrouw gaan zeggen dat Rikki Bram heeft laten vallen?
Daar vind ik Joep Sertons te tof voor.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:08 schreef kwiwi het volgende:
Ik heb de laatste dagen een soort van Bing-aversie als ik Anton zie...
Nou ja misschien gaat ze dan proberen om zelf de voogdij over Bram te krijgen ofzo, zou best kunnen aangezien ze de oma is.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:09 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nee, want dan kan ze Bram niet meer claimen.
Als een tang op een varken dit.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:18 schreef Klipnap het volgende:
Het kan vriezen en dooien maar het liefst dooie friezen
Normaal gesproken wel. Maar het is maar de vraag of die site vandaag geen kuren heeft.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:14 schreef datisstom het volgende:
Staat de aflevering straks gewoon op RTL XL? Want ik heb nu geen tv.
Nou ja, denk dat er niet echt wat aan voor te bereiden valt.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef gebrokenglas het volgende:
Zo dom van Rikki.
Ook dit gesprek niet voorbereid dus...
Ze moet gewoon eens kalm doen.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja, denk dat er niet echt wat aan voor te bereiden valt.
Oh absoluut.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:24 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat wijf was ook behoorlijk irritant
Het interesseerd mij ook totaal niet.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:26 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat geneuzel met Danny is ook irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |