Ik denk dat er nog een stuntje komt bij Utrecht of Vitessequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag:
Feyenoord - RKC
ADO Den Haag - Excelsior
De Graafschap - VVV
Heracles - Roda JC
Zondag:
FC Groningen - PSV
Ajax - NEC
FC Utrecht - AZ
Vitesse - FC Twente
Volgens mij hoop je het alleenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een stuntje komt bij Utrecht of Vitesse
Ik denk dat Groningen een puntje pakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een stuntje komt bij Utrecht of Vitesse
Hmm 1,5 minuut.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat Groningen een puntje pakt.
Ze doen het kwa resultaat uitstekend, maar het is al weken billenknijpen aan het eind van de wedstrijd. En dat terwijl ze steeds kansen genoeg krijgen om de wedstrijden 'op slot' te gooien.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
07:09, nieuw record op zaterdag?
;iquote:
De rest is niet bijster interessant idd, wellicht ook nog Heracles - Roda kijken. Morgen uiteraard Vitesse - Twentequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm vandaag misschien alleen Feyenoord - RKC meepakken.
Morgen 'super sunday'
Oneensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
Zou mooi zijn als Twente punten laat liggen en Feyenoord met meer dan 2 doelpunten verschil won. Mooie 3e dan.
Venlo heeft de beste papieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Feijenoord, Excelsior, GRA - VENLO 3 en Heracles
Het mooie PSV bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maakt mij allemaal niet uit, als PSV maar wint
Het prachtige PSVquote:
Ik nam jou al niet serieus en nu weet ik weer waaromquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week PSV - Feijenoord. 0-10
Doe me dan maar een gelijkspelletje tussen die tweequote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgende week PSV - Feijenoord. 0-10
PSV wint gewoon hoor. Uit verloren dus thuis wraak nemenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe me dan maar een gelijkspelletje tussen die twee
Het is meer een teken dat ik Feijenoord zie winnen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik nam jou al niet serieus en nu weet ik weer waarom
Heb liever dat de koploper eerst punten laat liggen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe me dan maar een gelijkspelletje tussen die twee
Waarom eigenlijk? Zie jij Ajax nog kampioen worden?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb liever dat de koploper eerst punten laat liggen.
Nee, hij wil Twente kampioen zien wordenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zie jij Ajax nog kampioen worden?
Vast niet.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nee, hij wil Twente kampioen zien worden
Ik wel.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:11 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Zie jij Ajax nog kampioen worden?
15 punten uit 13 wedstrijden eindig je niet eens in het linkerrijtje.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie Ajax kampioen worden, Komende wedstrijden 15 puntjes.
Kneus, komende 5 wedstrijden = 15 pquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:33 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
15 punten uit 13 wedstrijden eindig je niet eens in het linkerrijtje.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kneus, komende 5 wedstrijden = 15 p
Voorbeschouwen ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:34 schreef Sunshineboy het volgende:
Wat doet die Martijn Reuser bij Eredivisie Live?
2-1 ?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeveel gaat Heracles winnen?
?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tipt alleen niet aan Vorm en Krul
Kom er dan eerder mee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Eén vandaag. Nu net afgelopen.
Ik had ook gemist.quote:
Morgen is er een 'feest' rond hem tijdens Utr-azquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:49 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik had ook gemist.
Wou wel ff kijken eerlijk gezegd.
Lech?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:59 schreef napoleonfour het volgende:
eens kijken of ik een stream kan vinden hier in oostenrijk
Omdat ik niet meer bij kom als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen dit jaar.. en dat gun ik ze welquote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord gewoon de op een na mooiste club van Nederland is. Hij ziet dat nu ook eindelijk in
Wat een argument.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer bij kom als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen dit jaar.. en dat gun ik ze wel
Plus, liever dat ze vandaag 3 punten pakken dan volgende week
gaat gebeurenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een argument.
Ik ga op zich ook wel lachen als Feyenoord boven PSV eindigt.
Het zou niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een PSV kampioenschap blokkeertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een argument.
Ik ga op zich ook wel lachen als Feyenoord boven PSV eindigt.
Jij staat op m'n shitlist.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer bij kom als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen dit jaar..
Ohja want dat heeft iets met elkaar te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Herhaal je het dalijk nog een keer a.u.b. zodat ik het zeker niet vergeet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaan groningen, ajax, utrecht en Vitesse winnen.
jahoor. Doe ik met plezierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Herhaal je het dalijk nog een keer a.u.b. zodat ik het zeker niet vergeet?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaan groningen, ajax NEC, utrecht en Vitesse winnen.
Altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer een post erbijdus waarom niet?
Hoe een semi trollende nog kunnen relativerende user veranderde in een Anti Ajax fan ipv PSVquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer bij kom als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen dit jaar.. en dat gun ik ze wel
Toen het 4kant werd veranderde hijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe een semi trollende nog kunnen relativerende user veranderde in een Anti Ajax fan ipv PSVTHIS MEANS WAAAAAR!
En ik heb nog wel op je gestemd..quote:
Uhm..ja, dat kan zeker mee spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja want dat heeft iets met elkaar te maken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe een semi trollende nog kunnen relativerende user veranderde in een Anti Ajax fan ipv PSVTHIS MEANS WAAAAAR!
Not this shit againquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toen het 4kant werd veranderde hij
Je solliciteert er ook wel erg nadrukkelijk naarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik heb nog wel op je gestemd..
[..]
Uhm..ja, dat kan zeker mee spelen.
[..]
[..]
Not this shit again
Nogmaals, er valt ook weinig positief te zijn m.b.t. ajax, waar je eerst nog eens dacht hij kan ook positief doen valt er nu weinig positiefs te zeggen.. maargoed ik zit ook niet meer zoveel in VBL misschien dat je dan alleen het negatieve opvaltquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je solliciteert er ook wel erg nadrukkelijk naar
Dat was Geo3kantquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik heb nog wel op je gestemd..
Ik zal het van de week met de psych bespreken, Fok! mist mijn andere persoonlijkheid.. zullen we stoppen met de schizo meds?quote:
Die duw in de rug bij... Ramos?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke actie? Hij heeft tot nu toe niet zijn beste dag dit seizoen
Misschien moeten ze toch nog ff wachten met dat standbeeld..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke actie? Hij heeft tot nu toe niet zijn beste dag dit seizoen
Ik hoop het, misschien dat Feyenoord dan ook eens wakker wordt (inclusief het stille legioenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft nog wel een goal
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die duw in de rug bij... Ramos?
quote:
Na 1 slechte dag ben je in Rotterdam niet meteen held-af... Het is daar niet Eindhoven of A'damquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moeten ze toch nog ff wachten met dat standbeeld..
Het is ook geen goede scheidsrechter, maar ja dat zijn er weinig dit seizoen. Arbitrage is echt slechter dan in vorige seizoenen.quote:
nee mag Swerts dat weer eens doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Leerdam niet bij PSV-FEY
Hoeft hij iig die rode kaart niet meer te de ja vu'en
Gelukkig maar, hij is echt de vedette van Feyenoordquote:
Swertsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee mag Swerts dat weer eens doen.
Goed genoegquote:
Tot nu toe niet qua wedstrijd beeld iig, en ook het publiek lijkt er weinig geloof in te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord wint dit wel neem ik aan?
Niet als ze zo door blijven gaan. Eerste helft was echt drama... Feyenoord helemaal afgezakt naar het niveau van Ajaxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Jawel, wordt een 1-0.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Eikel steek de banden van je motor lek hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als ze zo door blijven gaan. Eerste helft was echt drama... Feyenoord helemaal afgezakt naar het niveau van Ajax
Doet de waarheid pijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel steek de banden van je motor lek hoor!
Nee jij ziet het gewoon verkeerd ook Jhonny Evans vond dat het Ajax spel raakvlakken met dat van Barcelona hebben.quote:
EL?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij ziet het gewoon verkeerd ook Jhonny Evans vond dat het Ajax spel raakvlakken met dat van Barcelona hebben.
ja man. is toch geweldiug manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
Een iemand springt en de camera gaat op en neer hoor.
Doet het daar ook hozen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO stadion is lekker vol [ afbeelding ]
Kijk jij wel naar de wedstrijd? RKC speelt zeker niet slechter dan Feyenoord en heeft bovendien veel meer kansen gehad dan Feyenoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:57 schreef Shreyas het volgende:
Kom op zeg, jullie denken toch niet dat Feyenoord punten gaat verspelen tegen RKC. Met alle respect maar Feyenoord wint dit echt nog wel
Feyenoord of Guidetti hoeven maar even echt aan te zetten en ze spelen RKC weg. RKC doet nu aardig mee, maar die houden het nooit nog een helft vol.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar de wedstrijd? RKC speelt zeker niet slechter dan Feyenoord en heeft bovendien veel meer kansen gehad dan Feyenoord
Ik hoop met je mee, maar Guidetti speelt echt een (voor zijn doen) slechte wedstrijd. Dus op hem hoeven we denk ik niet echt te rekenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord of Guidetti hoeven maar even echt aan te zetten en ze spelen RKC weg. RKC doet nu aardig mee, maar die houden het nooit nog een helft vol.
Volgens mij zijn al die supporters van ADO gewoon een paar rijen hoger gaan staan..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, zap eens naar EL2. Je schrikt je dood.
Ik hoop helemaal niet dat Feyenoord wint, ik ben voor Ajax, maar wel realistisch genoegquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar Guidetti speelt echt een (voor zijn doen) slechte wedstrijd. Dus op hem hoeven we denk ik niet echt te rekenen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niet dat Feyenoord wint, ik ben voor Ajax, maar wel realistisch genoeg
Ik zei toch, de krachten bij RKC raken gedurende de tweede helft opquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:08 schreef RvLaak het volgende:
[..], hopen dat Feyenoord het vol kan houden. Waren mooie aanvallen
Is net wakker gewordenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:09 schreef Geo4kant het volgende:
Waar is dat beste legioen en stadion vandaag?
De opleving van Feyenoord ligt echt niet aan het inzakken van RKC hoor...quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:09 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik zei toch, de krachten bij RKC raken gedurende de tweede helft op
Als jij het zegtquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:10 schreef RvLaak het volgende:
De opleving van Feyenoord ligt echt niet aan het inzakken van RKC hoor...
Feyenoord speelt niet slecht, wat ik zo zie.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:17 schreef Borizzz het volgende:
Volgens mij is Feyenoord weer keihard aan het falen.
Feyenoord speelt zwaar onder niveau imo.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:17 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Feyenoord speelt niet slecht, wat ik zo zie.
Hahahahaquote:
Nu, door rood.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat een domme sukkel ja.
Was hij al geschorst voor volgende week? Of is hij dat nu pas door zijn rode kaart?
Zeker, zoiets moet standaard boete zijn.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Gramulanion het volgende:
Die moet je eigenlijk gewoon een boete geven.
Dat laatste.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat een domme sukkel ja.
Was hij al geschorst voor volgende week? Of is hij dat nu pas door zijn rode kaart?
Nu pas, de lulquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat een domme sukkel ja.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef macca728 het volgende:
wel schorsing tegen PSV weer, wat een sukkel zeg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, zoiets moet standaard boete zijn.
Denk het haast wel... Hij's nog erg jong en altijd heeeeeeeel blij als hij scoortquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Zou hij dat nou echt vergeten zijn?
Shirt uittrekken met een gele kaart in zijn broekzak.quote:
Ja, maar je moet eigenlijk nooit zo dom zijn om je shirt uit te trekken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Zou hij dat nou echt vergeten zijn?
Tyft eens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord blijft hoe dan ook het lachertje van de Nederlandse competitie, ook al doen ze het beter dan voorgaande seizoenen
"Zij zijn Ajax, zij zijn de zesde"quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Shirt uittrekken met een gele kaart in zijn broekzak.
Daarmee bedoel je ook Guidetti?quote:
Trek dan je shirt over je kop, maar niet uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heeft ie die tattoo al lang?? Misschien is die nieuw en wilde hij hem showen
Guidetti schenkt je wel de overwinning.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die scheids keek 'm ook zo aan van: niet zo slim jongen, maar ik moet 'm geven
Een Ajacied is hier niet per se blij mee denk ik. Als PSV met gemak wint van Feyenoord is de weg naar de titel voor hun open. Dan heeft Ajax geen schijn van kans meer.quote:
Feyenoord heb vaker gewonnen zonder Guidetti hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een Ajacied is hier niet per se blij mee denk ik. Als PSV met gemak wint van Feyenoord is de weg naar de titel voor hun open. Dan heeft Ajax geen schijn van kans meer.
Want zonder Guidetti had PSV geen kansquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti schenkt je wel de overwinning.
Care, PSV zal nog vaak genoeg verleizen en wij winnen. Dit is genieten ditquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een Ajacied is hier niet per se blij mee denk ik. Als PSV met gemak wint van Feyenoord is de weg naar de titel voor hun open. Dan heeft Ajax geen schijn van kans meer.
Ze maakten het Ajax ook heel moeilijk in de Arena zonder Guidetti.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ja, Guidetti is gewoon zo dom, hij verdient het om uitgelachen te worden.
Zonder Guidetti is Feijenoord heel slecht man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want zonder Guidetti had PSV geen kans
Ze moeten volgende week tegen PSV, niet tegen Ajaxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze maakten het Ajax ook heel moeilijk in de Arena zonder Guidetti.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want zonder Guidetti had PSV geen kans
Ja dus? Moet die gast z'n team maar niet zo naaienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Guidetti is Feijenoord heel slecht man.
Dat bedoel ik ook, maar het erge is dat ie er over nagedacht heeft misschien als ie t daarom doet!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Trek dan je shirt over je kop, maar niet uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |