Ik denk dat er nog een stuntje komt bij Utrecht of Vitessequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zaterdag:
Feyenoord - RKC
ADO Den Haag - Excelsior
De Graafschap - VVV
Heracles - Roda JC
Zondag:
FC Groningen - PSV
Ajax - NEC
FC Utrecht - AZ
Vitesse - FC Twente
Volgens mij hoop je het alleenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een stuntje komt bij Utrecht of Vitesse
Ik denk dat Groningen een puntje pakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:28 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog een stuntje komt bij Utrecht of Vitesse
Hmm 1,5 minuut.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik denk dat Groningen een puntje pakt.
Ze doen het kwa resultaat uitstekend, maar het is al weken billenknijpen aan het eind van de wedstrijd. En dat terwijl ze steeds kansen genoeg krijgen om de wedstrijden 'op slot' te gooien.quote:
Nee.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
07:09, nieuw record op zaterdag?
;iquote:
De rest is niet bijster interessant idd, wellicht ook nog Heracles - Roda kijken. Morgen uiteraard Vitesse - Twentequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm vandaag misschien alleen Feyenoord - RKC meepakken.
Morgen 'super sunday'
Oneensquote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:21 schreef Ritmo het volgende:
Zou mooi zijn als Twente punten laat liggen en Feyenoord met meer dan 2 doelpunten verschil won. Mooie 3e dan.
Venlo heeft de beste papieren.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Feijenoord, Excelsior, GRA - VENLO 3 en Heracles
Het mooie PSV bedoel je?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:53 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Maakt mij allemaal niet uit, als PSV maar wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |