Die duw in de rug bij... Ramos?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke actie? Hij heeft tot nu toe niet zijn beste dag dit seizoen
Misschien moeten ze toch nog ff wachten met dat standbeeld..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Welke actie? Hij heeft tot nu toe niet zijn beste dag dit seizoen
Ik hoop het, misschien dat Feyenoord dan ook eens wakker wordt (inclusief het stille legioenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerste helft nog wel een goal
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die duw in de rug bij... Ramos?
quote:
Na 1 slechte dag ben je in Rotterdam niet meteen held-af... Het is daar niet Eindhoven of A'damquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien moeten ze toch nog ff wachten met dat standbeeld..
Het is ook geen goede scheidsrechter, maar ja dat zijn er weinig dit seizoen. Arbitrage is echt slechter dan in vorige seizoenen.quote:
nee mag Swerts dat weer eens doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Leerdam niet bij PSV-FEY
Hoeft hij iig die rode kaart niet meer te de ja vu'en
Gelukkig maar, hij is echt de vedette van Feyenoordquote:
Swertsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee mag Swerts dat weer eens doen.
Goed genoegquote:
Tot nu toe niet qua wedstrijd beeld iig, en ook het publiek lijkt er weinig geloof in te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord wint dit wel neem ik aan?
Niet als ze zo door blijven gaan. Eerste helft was echt drama... Feyenoord helemaal afgezakt naar het niveau van Ajaxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Jawel, wordt een 1-0.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Eikel steek de banden van je motor lek hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als ze zo door blijven gaan. Eerste helft was echt drama... Feyenoord helemaal afgezakt naar het niveau van Ajax
Doet de waarheid pijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel steek de banden van je motor lek hoor!
Nee jij ziet het gewoon verkeerd ook Jhonny Evans vond dat het Ajax spel raakvlakken met dat van Barcelona hebben.quote:
EL?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij ziet het gewoon verkeerd ook Jhonny Evans vond dat het Ajax spel raakvlakken met dat van Barcelona hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |