Het zou niet de eerste keer zijn dat Feyenoord een PSV kampioenschap blokkeertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:02 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wat een argument.
Ik ga op zich ook wel lachen als Feyenoord boven PSV eindigt.
Jij staat op m'n shitlist.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer bij kom als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen dit jaar..
Ohja want dat heeft iets met elkaar te makenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Plus, liever dat ze vandaag 3 punten pakken dan volgende week
Herhaal je het dalijk nog een keer a.u.b. zodat ik het zeker niet vergeet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaan groningen, ajax, utrecht en Vitesse winnen.
jahoor. Doe ik met plezierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Herhaal je het dalijk nog een keer a.u.b. zodat ik het zeker niet vergeet?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen gaan groningen, ajax NEC, utrecht en Vitesse winnen.
Altijdquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weer een post erbijdus waarom niet?
Hoe een semi trollende nog kunnen relativerende user veranderde in een Anti Ajax fan ipv PSVquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:01 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat ik niet meer bij kom als Feyenoord boven Ajax gaat eindigen dit jaar.. en dat gun ik ze wel
Plus, liever dat ze vandaag 3 punten pakken dan volgende week
Toen het 4kant werd veranderde hijquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe een semi trollende nog kunnen relativerende user veranderde in een Anti Ajax fan ipv PSVTHIS MEANS WAAAAAR!
En ik heb nog wel op je gestemd..quote:
Uhm..ja, dat kan zeker mee spelen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ohja want dat heeft iets met elkaar te maken
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe een semi trollende nog kunnen relativerende user veranderde in een Anti Ajax fan ipv PSVTHIS MEANS WAAAAAR!
Not this shit againquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:11 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Toen het 4kant werd veranderde hij
Je solliciteert er ook wel erg nadrukkelijk naarquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik heb nog wel op je gestemd..
[..]
Uhm..ja, dat kan zeker mee spelen.
[..]
[..]
Not this shit again
Nogmaals, er valt ook weinig positief te zijn m.b.t. ajax, waar je eerst nog eens dacht hij kan ook positief doen valt er nu weinig positiefs te zeggen.. maargoed ik zit ook niet meer zoveel in VBL misschien dat je dan alleen het negatieve opvaltquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je solliciteert er ook wel erg nadrukkelijk naar
Dat was Geo3kantquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En ik heb nog wel op je gestemd..
Ik zal het van de week met de psych bespreken, Fok! mist mijn andere persoonlijkheid.. zullen we stoppen met de schizo meds?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |