Nu pas, de lulquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Wat een domme sukkel ja.
Was hij al geschorst voor volgende week? Of is hij dat nu pas door zijn rode kaart?
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef macca728 het volgende:
wel schorsing tegen PSV weer, wat een sukkel zeg
Inderdaad.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker, zoiets moet standaard boete zijn.
Denk het haast wel... Hij's nog erg jong en altijd heeeeeeeel blij als hij scoortquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Zou hij dat nou echt vergeten zijn?
Shirt uittrekken met een gele kaart in zijn broekzak.quote:
Ja, maar je moet eigenlijk nooit zo dom zijn om je shirt uit te trekken.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef Jojoortje het volgende:
Zou hij dat nou echt vergeten zijn?
Tyft eens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef Shreyas het volgende:
Feyenoord blijft hoe dan ook het lachertje van de Nederlandse competitie, ook al doen ze het beter dan voorgaande seizoenen
"Zij zijn Ajax, zij zijn de zesde"quote:
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:22 schreef tochweerhenk het volgende:
[..]
Shirt uittrekken met een gele kaart in zijn broekzak.
Daarmee bedoel je ook Guidetti?quote:
Trek dan je shirt over je kop, maar niet uitquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef vanBoeschoten het volgende:
Heeft ie die tattoo al lang?? Misschien is die nieuw en wilde hij hem showen
Guidetti schenkt je wel de overwinning.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Die scheids keek 'm ook zo aan van: niet zo slim jongen, maar ik moet 'm geven
Een Ajacied is hier niet per se blij mee denk ik. Als PSV met gemak wint van Feyenoord is de weg naar de titel voor hun open. Dan heeft Ajax geen schijn van kans meer.quote:
Feyenoord heb vaker gewonnen zonder Guidetti hoorquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een Ajacied is hier niet per se blij mee denk ik. Als PSV met gemak wint van Feyenoord is de weg naar de titel voor hun open. Dan heeft Ajax geen schijn van kans meer.
Want zonder Guidetti had PSV geen kansquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti schenkt je wel de overwinning.
Care, PSV zal nog vaak genoeg verleizen en wij winnen. Dit is genieten ditquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een Ajacied is hier niet per se blij mee denk ik. Als PSV met gemak wint van Feyenoord is de weg naar de titel voor hun open. Dan heeft Ajax geen schijn van kans meer.
Ze maakten het Ajax ook heel moeilijk in de Arena zonder Guidetti.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maar ja, Guidetti is gewoon zo dom, hij verdient het om uitgelachen te worden.
Zonder Guidetti is Feijenoord heel slecht man.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want zonder Guidetti had PSV geen kans
Ze moeten volgende week tegen PSV, niet tegen Ajaxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ze maakten het Ajax ook heel moeilijk in de Arena zonder Guidetti.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Want zonder Guidetti had PSV geen kans
Ja dus? Moet die gast z'n team maar niet zo naaienquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Guidetti is Feijenoord heel slecht man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |