nee mag Swerts dat weer eens doen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Leerdam niet bij PSV-FEY
Hoeft hij iig die rode kaart niet meer te de ja vu'en
Gelukkig maar, hij is echt de vedette van Feyenoordquote:
Swertsquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:25 schreef macca728 het volgende:
[..]
nee mag Swerts dat weer eens doen.
Goed genoegquote:
Tot nu toe niet qua wedstrijd beeld iig, en ook het publiek lijkt er weinig geloof in te hebben.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Feyenoord wint dit wel neem ik aan?
Niet als ze zo door blijven gaan. Eerste helft was echt drama... Feyenoord helemaal afgezakt naar het niveau van Ajaxquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Jawel, wordt een 1-0.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:39 schreef Jojoortje het volgende:
Eikel steek de banden van je motor lek hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Niet als ze zo door blijven gaan. Eerste helft was echt drama... Feyenoord helemaal afgezakt naar het niveau van Ajax
Doet de waarheid pijn?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Eikel steek de banden van je motor lek hoor!
Nee jij ziet het gewoon verkeerd ook Jhonny Evans vond dat het Ajax spel raakvlakken met dat van Barcelona hebben.quote:
EL?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee jij ziet het gewoon verkeerd ook Jhonny Evans vond dat het Ajax spel raakvlakken met dat van Barcelona hebben.
ja man. is toch geweldiug manquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:47 schreef Gramulanion het volgende:
Een iemand springt en de camera gaat op en neer hoor.
Doet het daar ook hozen?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO stadion is lekker vol [ afbeelding ]
Kijk jij wel naar de wedstrijd? RKC speelt zeker niet slechter dan Feyenoord en heeft bovendien veel meer kansen gehad dan Feyenoordquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:57 schreef Shreyas het volgende:
Kom op zeg, jullie denken toch niet dat Feyenoord punten gaat verspelen tegen RKC. Met alle respect maar Feyenoord wint dit echt nog wel
Feyenoord of Guidetti hoeven maar even echt aan te zetten en ze spelen RKC weg. RKC doet nu aardig mee, maar die houden het nooit nog een helft vol.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk jij wel naar de wedstrijd? RKC speelt zeker niet slechter dan Feyenoord en heeft bovendien veel meer kansen gehad dan Feyenoord
Ik hoop met je mee, maar Guidetti speelt echt een (voor zijn doen) slechte wedstrijd. Dus op hem hoeven we denk ik niet echt te rekenen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:58 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoord of Guidetti hoeven maar even echt aan te zetten en ze spelen RKC weg. RKC doet nu aardig mee, maar die houden het nooit nog een helft vol.
Volgens mij zijn al die supporters van ADO gewoon een paar rijen hoger gaan staan..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Echt, zap eens naar EL2. Je schrikt je dood.
Ik hoop helemaal niet dat Feyenoord wint, ik ben voor Ajax, maar wel realistisch genoegquote:Op zaterdag 18 februari 2012 19:59 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee, maar Guidetti speelt echt een (voor zijn doen) slechte wedstrijd. Dus op hem hoeven we denk ik niet echt te rekenen.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik hoop helemaal niet dat Feyenoord wint, ik ben voor Ajax, maar wel realistisch genoeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |