KRS-One referentie, sonquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef .C het volgende:
[..]
KRS-One referentie, son.
Al is dit nog niet eens verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blasphemy om te zeggen dat ik het beter vind dan R E A L I T Y? KRS one was eerst nog nuchter, nu gedraagt hij zich als god![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]Ja, het zal altijd enigszins een vage dude blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blasphemy om te zeggen dat ik het beter vind dan R E A L I T Y? KRS one was eerst nog nuchter, nu gedraagt hij zich als god
Die line is me vooral bijgebleven door dit.
Rakim die de mic aan KRS geeft, kippenvel.
het begint netquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Randstad aight
http://www.nu.nl/binnenla(...)jdens-carnaval-.html goed gedaan jongens![]()
quote:
A coffee a day keeps the doctor away.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Zuur. Maar er wordt koffie voor me gezet
Russian Ravequote:
http://partyflock.nl/party/218362:Lemon_Rave.htmlquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:18 schreef .C het volgende:
[..]
Zullen we naar een full moon party in Goa?
Wat een gekke sluitingstijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:22 schreef Yv. het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/218362:Lemon_Rave.html
Nee, maar wel de flair!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heb je daar het voorhoofd voor?
Zou het niet weten, dit is tijdens 5 days off.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:26 schreef .C het volgende:
[..]
Wat een gekke sluitingstijd.
Waar moet ik daarna heen?
Ah, dat viel me niet eens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:44 schreef Yv. het volgende:
[..]
Zou het niet weten, dit is tijdens 5 days off.
Waar ga je op die zaterdag naar toe?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:47 schreef .C het volgende:
[..]
Ah, dat viel me niet eens op.
Dan heb ik natuurlijk wel iets beters te doen.
Op die vraag heb ik nog geen antwoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef Yv. het volgende:
[..]
Waar ga je op die zaterdag naar toe?
Houd je van techno? Dan mag je vrijdag ook mee naar Ben Klock tijdens de Berlijn nacht. Heerlijke muziek om de hele nacht op te dansen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:01 schreef .C het volgende:
[..]
Op die vraag heb ik nog geen antwoord.
Misschien is het wel liefde op het eerste gezicht tussen ons, dan ga ik gewoon met jou mee.
Ja, dat is leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Houd je van techno? Dan mag je vrijdag ook mee naar Ben Klock tijdens de Berlijn nacht. Heerlijke muziek om de hele nacht op te dansen.
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Houd je van techno? Dan mag je vrijdag ook mee naar Ben Klock tijdens de Berlijn nacht. Heerlijke muziek om de hele nacht op te dansen.
Gevoelig? Kleinzerig!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk.
Er is alleen geen peil op te trekken hoe fit ik de volgende dag ben, dus ik kan geen beloftes maken. Drie dagen op rij is natuurlijk sowieso hefty voor een gevoelige jongen als ik.
Diequote:
Ik vind het gewoon een typische FOK! reactie. Echt gezeik over niets.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Diesmiley is dermate populair dat t ook veel op MSN gebruikt wordt. Ik heb ook een paar mensen die hem gebruiken, maar ik betwijfel of ze wel FOK!-en (en ik ga t ze ook niet vragen
)
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een typische FOK! reactie. Echt gezeik over niets.
op d'n brommertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:29 schreef Salatrel het volgende:
Ik breng de mensen naar breda vanavond
je ging er van weg¿quote:Op zondag 19 februari 2012 08:59 schreef Salatrel het volgende:
vannacht het afvoerputje van onze generatie gezien in de trein van breda naar rotterdam
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deo in die open monden spuiten..
met een aansteker erbij jaquote:Op zondag 19 februari 2012 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deo in die open monden spuiten..
hmm, mama heeft zeker altijd alles voor je gedaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:26 schreef Salatrel het volgende:
ja ik doe dat nooitmoet toch weten hoe lang dat moet
en ik ben blond ja
quote:
nee maar meestal als ik eitje eet is het omelet oidquote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hmm, mama heeft zeker altijd alles voor je gedaan?
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:30 schreef Chai het volgende:
Om 5 uur opgestaan voor een mooie lange natuurwandeling met frisse wind. Daarna om 8 uur rijkelijk ontbijt met een hardgekookt eitje onder het genot van vroege vogels.![]()
Ik kom een keer bij je etenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:30 schreef Salatrel het volgende:
bovendien woon ik al 3 jaar op mezelf
quote:
vanavond ga ik bij mijn moeder etenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:33 schreef wise het volgende:
[..]![]()
pepersteak met champignons/ui en uit de oven gebakken aardappelschijfjes(voor vanavond dan he
)
ook handigquote:Op zondag 19 februari 2012 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanavond ga ik bij mijn moeder eten![]()
nog chimeiden geraakt ?quote:
Nee, alleen de barvrouw aangerand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, alleen de barvrouw aangerand.vroegah was je nog een eckte baas toen je 14 jarige smatjes hosseldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ja, maar ik ben nu 21.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was je nog een eckte baas toen je 14 jarige smatjes hosselde
ik ga even huilen en onder de douche zitten met norah jones op de achtergrondquote:Op zondag 19 februari 2012 15:29 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu 21.
Ik hou me al tijden rustig en ben op zoek naar de ware.
Geil.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga even huilen en onder de douche zitten met norah jones op de achtergrond
chinezen vieren geen carnavalquote:
Ja, bitte..quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klauwhamer liggen
NEENquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bitte..
Is je afstudeer probleempje al opgelost?
()
TOF, succes dan maar de komende paar maanden.quote:
Doe niet zo mal.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
niet lam maar schaap
: D
copyright wesley 2010 haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je bent net wakker¿quote:
Ja, vanaf half 11quote:
eigenlijk wel ja, maar voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op maandag 20 februari 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vanaf half 11![]()
Is dat een misdaad?
Of zoals Sahir het zou zeggen:"Voor deze keer zie ik het door de beugel."quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar voor deze keer zie ik het door de vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zoals Sahir het zou zeggen:"Voor deze keer zie ik het door de beugel."wie is sahirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Het is maar goed dat je onwetend bent.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je onwetend bent.
Pure horror, ik zeg het je..quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure horror, ik zeg het je..
Zal ik pakketbezorger worden?
Vette shit..quote:Op maandag 20 februari 2012 11:55 schreef wise het volgende:
[..]kan je doen, misschien lever jij je pakketje dan wel bij mij een keer.
wat lul jequote:Op maandag 20 februari 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vette shit..
alleen moet ik dan wel elke zaterdag om 6 uur op..
Maar ik hoef dan niet meer te fietsen.. hmm...
Dat ik iets moet eten, want ik kraam onzin uit.quote:
zal ik je daarbij helpenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik iets moet eten, want ik kraam onzin uit.
Je wil me voeren?quote:
wat jij wiltquote:Op maandag 20 februari 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil me voeren?![]()
Of bedoel je een suggestie geven?
quote:
quote:
hehehequote:
Mooi zoquote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren heeft het idd wel hard gesneeuwd, maar alles is alweer weggesmolten
fixedquote:
magnetron had je al he? we hebben nu alleen nog een vaatwasser en een fiat 500quote:
Doe de vaatwasser maar..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
magnetron had je al he? we hebben nu alleen nog een vaatwasser en een fiat 500
Met de bus is dat zo kut he. Je ziet echt bijna niets.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Salatrel het volgende:
vrouwen die achteruit een parkeervak uit moeten rijden
Godgodquote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Salatrel het volgende:
het betrof hier een toyota aygo die tegen een suzuki swift aanknalde
dan heeft ze een fiat om uit de keuken te komen. hahahahahhaha snap je hem? nee okee, ik ga van de zon genietenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Salatrel het volgende:
die fiat past niet in de keuken hoor bobby xD
Chai is buschauffeusequote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de bus is dat zo kut he. Je ziet echt bijna niets.
WillFerrell 2.0quote:
Schade: 50 euroquote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Salatrel het volgende:
het betrof hier een toyota aygo die tegen een suzuki swift aanknalde
Dat soort bussen passen heul niet in een parkeervak.quote:
Ik heb gister een Rebecca Black look-a-like gezien. Of het was haar gewoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had liever gezien dat ze een Miranda 2.0 werd [ afbeelding ].
Rebbeca Black is veel lelijker.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister een Rebecca Black look-a-like gezien. Of het was haar gewoon.
quote:
Dan Miranda denk ik. Wat maakt het ook uit, ik blijf trouw aan Taylor Swiftquote:
Maar daar ging de hele post niet overquote:
De frustratie zit blijkbaar diep. Jammer.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar daar ging de hele post niet over
Thaise schoonheden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom krijg ik steeds reclame voor Aziatische bruiden?
Ah jij ook al, ik dacht al: wat doe ik verkeerd?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef .C het volgende:
[..]
Thaise schoonheden.
Zullen we er samen eentje kopen? Lijkt me wel een leuk hebbedingetje.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan Miranda denk ik. Wat maakt het ook uit, ik blijf trouw aan Taylor Swift
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef wise het volgende:
[..]Kristen Stewart
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou echt in Alaska willen wonen.
boeie die kou, zat dingen om je warm te houdenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je bent in sommige dorpjes helemaal afgesneden van de buitenwereld, lijkt me niet echt tof.
Het is daar wel mooi, maar het kan ook zeer koud zijn.
Waarom zit je nog hier dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:01 schreef wise het volgende:
boeie die kou, zat dingen om je warm te houden
cutten voor 5% boyfriend¿quote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef .C het volgende:
ff 150 kg benchen, ben aan het cutten voor 5% bf
dag nerds, sukkels, pubers!
omdat jij hier ook nog zitquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zit je nog hier dan?
Oh ja.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Salatrel het volgende:
ik betaal jullie tickets wel!dijenkletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet mijn ding.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Yv. het volgende:
Scuba - Personality [HFCD007] by Hotflush
Fijn album!
Vond het heerlijk tijdens de treinreis naar huis. Tijdens de Berghain nacht in Trouw draaide hij heel anders, zelfs nog Underground Stream van Araabmuzik, veel meer uptempo.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef .C het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet mijn ding.
Beste Yv.,quote:Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Vond het heerlijk tijdens de treinreis naar huis. Tijdens de Berghain nacht in Trouw draaide hij heel anders, zelfs nog Underground Stream van Araabmuzik, veel meer uptempo.
You are now listening to Araabmuzik.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:15 schreef .C het volgende:
[..]
Beste Yv.,
Zou je in het vervolg niet meer zo eng willen doen?
Ik ben namelijk as we speak dit filmpje aan het kijken:
Kusjes,
Chris
Ik snap ook helemaal niets van dat systeem waarmee hij werkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Yv. het volgende:
[..]
You are now listening to Araabmuzik.
De snelheid van zijn vingers is echt indrukwekkend.
Vind ik leuk. Ik snap dat systeem ook niet, maar het klinkt wel helemaal geweldig. Hoop dat hij binnenkort naar Nederland komt!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:28 schreef .C het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal niets van dat systeem waarmee hij werkt.
Muziek van de duivel, zeg ik je.
Gewoon die oldschool vibe, wat dudes in een 'kelder' die om de draaitafel staan en spelen maarquote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Yv. het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Ik snap dat systeem ook niet, maar het klinkt wel helemaal geweldig. Hoop dat hij binnenkort naar Nederland komt!![]()
Deze is ook tof, alleen is het geluid wat minder.
Ik zocht m op fok.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:47 schreef .C het volgende:
[..]
Hij is gewoon actief op Youtube, hoor.
Waarom doe je dat dan ook, meid?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zocht m op fok.
Zit al vanaf 4 uur in de trein
Ehh, ja hoor?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef .C het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook, meid?
Zal ik Dqod vragen of ze je wil troosten?
Ah, kinderhandel. Heb ik ook een tijdje ingezeten, goede businessquote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehh, ja hoor?
Ik moest kinderen ophalen in eindhoven en dat is nou eenmaal een eind. Begon me net te vervelen, dus fok!
Wie ben jij eigenlijk?
Begrijpelijk, alleen onnodig, 'ze' doen daar niks meequote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef .C het volgende:
[..]
Ah, kinderhandel. Heb ik ook een tijdje ingezeten, goede business.
Om die reden kan ik ook niet zeggen wie ik ben.
Ik ben intens paranoïde geworden na mijn aanvaring met de Yakuza.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, alleen onnodig, 'ze' doen daar niks mee
Je moet gewoon weten wat je tegen ze moet zeggen. En anders wegrennen, niks aan t handje.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef .C het volgende:
[..]
Ik ben intens paranoïde geworden na mijn aanvaring met de Yakuza.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef wise het volgende:
[..]Kristen Stewart
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Valt wel mee tbh. De leukste zijn waitress in de restaurants. De rest komt denk ik pas met Spring Break.quote:
whyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Mozy het volgende:
wie wil een xbox 360 van de binnenkant zien?
Die van mij ligt nu open en bloot
Ik heb een hele oude xbox, en daarom is de grafische kaart overhit, waardoor de soldeerpunten hebben losgelaten.quote:
Neen, laat maar zitten joh.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:37 schreef Mozy het volgende:
wie wil een xbox 360 van de binnenkant zien?
Die van mij ligt nu open en bloot
ik ook nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:40 schreef Maisnon het volgende:
de demo van de nieuwe versie is vandaag uitgekomen moos maar ik heb natuurlijk niks nieuws om het op te spelen
NERD ALARMquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:39 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik heb een hele oude xbox, en daarom is de grafische kaart overhit, waardoor de soldeerpunten hebben losgelaten.
Even kijken wat ik er nog aan kan fixxen.
oke is goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef Yv. het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag jou wel mee mocht ik daar behoefte aan hebben.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:46 schreef Mozy het volgende:
[..]
zei je zusje ook toen ik met me iphone
quote:
Trek je het een beetje zo nu, de rest is toch op wintersport?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:44 schreef Yv. het volgende:
[..]
Nee. Ik vraag jou wel mee mocht ik daar behoefte aan hebben.
Ja hoor, hoop dat ze het leuk hebben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Trek je het een beetje zo nu, de rest is toch op wintersport?
hij is aan het puberenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:50 schreef Yv. het volgende:
Mozy waarom heb je opeens zo'n grote mond?
weet ik niet, ben eigenlijk best wel leuke jongenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:50 schreef Yv. het volgende:
Ja!quote:
Beetje jammer van het origineel welquote:
Ik zat wat andere nummers van hem te luisteren, maar die vind ik eigenlijk niet zo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:55 schreef Yv. het volgende:
[..]
Ja!![]()
Wat een mooie nummers heeft hij gezongen en geschreven. Gold blijft een geweldig album.
Hey, die ken ik.quote:
Opeens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:50 schreef Yv. het volgende:
mn ui? mn ajuin bedoel jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hey, die ken ik.
Wie is dat meisje in je ui trouwens, Maisnon?
Leuk! Ik was een soort van roze Pino / Minnie Mouse.quote:
picsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk! Ik was een soort van roze Pino / Minnie Mouse.
Ik heb niet geshuffelt.Brabant zit vol met mollige mongolen
En die van jou?
Nog gescoord dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Leuk! Ik was een soort van roze Pino / Minnie Mouse.
Ik heb niet geshuffelt.Brabant zit vol met mollige mongolen
En die van jou?
Niet meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:15 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoe was jij gegaan uiteindelijk?
maybe
TL;DRquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet meerwel naar onze eigen preparty vooraf, deze keer was de originaliteit er alleen niet echt.
Hamburger, Adriaan, Vader Abraham, een man die altijd salsa danst in zon straat in Tilburg, Rocker, Sneeuwwitje, en de rest kwam laterik was niet verkleed
Klopte trouwens wel wat je zeiMiss Hamburger zei namelijk meteen huhhhh maar je had toch wat van mij kunnen lenen
Een Limburgsedie elke dag die hard gaat en elke dag in een andere outfit ook
Beetje veel smiles maar fuck it
Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg Mais, was dat van gister serieus shit?
Haha niet gescoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog gescoord dan?![]()
Nee, ik heb 't niet gevierd.
Haha jij bent enthousiast hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet meerwel naar onze eigen preparty vooraf, deze keer was de originaliteit er alleen niet echt.
Hamburger, Adriaan, Vader Abraham, een man die altijd salsa danst in zon straat in Tilburg, Rocker, Sneeuwwitje, en de rest kwam laterik was niet verkleed
Klopte trouwens wel wat je zeiMiss Hamburger zei namelijk meteen huhhhh maar je had toch wat van mij kunnen lenen
Een Limburgsedie elke dag die hard gaat en elke dag in een andere outfit ook
Beetje veel smiles maar fuck it
Ja je hebt gelijk welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatst
Maar ik meende het wel van dat overdreeeven gedoe bij elke post laten zien melden van wat een lekker ding ik wil er mee naar bed etcterwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Niet specifiek op de users in dat topic hoor, iedereen is gewoon tof daar, maar het hele internet staat er vol mee en dat moment was even een toppunt
Vond ook dat je gelijk had. Heb altijd een beetje plaatsvervangende schaamte met die shitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatst
Maar ik meende het wel van dat overdreeeven gedoe bij elke post laten zien melden van wat een lekker ding ik wil er mee naar bed etcterwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Niet specifiek op de users in dat topic hoor, iedereen is gewoon tof daar, maar het hele internet staat er vol mee en dat moment was even een toppunt
Fasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog gescoord dan?![]()
Nee, ik heb 't niet gevierd.
Yeah, Twente, maar daar wordt het ook wel gevierd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha niet gescoord.Jij woont zeker boven de rivieren?
[..]
Haha jij bent enthousiast he![]()
Tsss tegen mij zeggen dat niet verkleed gaan echt not-done is en dan zelf niet eens verkleden
Hey.quote:
Dat denk ik niet, maar overdreven was het wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
terwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Wat is je er met je xbox? en koopt voor mij BF3 plsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:35 schreef fyah het volgende:
Iemand hier BF3 op PC? Ik heet BlankeNelis
Hahaha, ik postte dan ook ''slechts'' 2 plaatjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar overdreven was het wel.
Ik vond het maar kut uitzien allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is je er met je xbox? en koopt voor mij BF3 pls
Goed. Druk. Jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, Twente, maar daar wordt het ook wel gevierd.
[..]
Hey.Hoe is 'ie?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Omg ik ging even teruglezen omdat ik het had gemist.
Zie ik allemaal tepels :S :S![]()
Heb mijn avondeten weer uitgekotst. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, Twente, maar daar wordt het ook wel gevierd.
Goed. Niet zo druk.quote:
Ja, helaas wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je dit meent. En anders is het ook een mooie grap
[..]boerinnenaccentje?
wat een saai gesprek dit...quote:
Nee ik meende het niet. Vind het gewoon overdreven dat een tepel op een vrouwenborst gelijk niet mag, ongeacht de context.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je dit meent. En anders is het ook een mooie grap
[..]boerinnenaccentje?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik meende het niet. Vind het gewoon overdreven dat een tepel op een vrouwenborst gelijk niet mag, ongeacht de context.
Vocarootje met je accent.quote:
nee man, pc is beterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vond het maar kut uitzien allemaalIk heb nu BF3 op xbox EN PC
xbox kopeh?
Terechte reactie.quote:
Haha, ja, ik dacht ook al: oké, dit was het dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een saai gesprek dit...
We hebben konijnen nu
En ik moet eigenlijk de was opvouwen.
Hihi.quote:
Dan moet jij even typen wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Dacht ik al.
Maar mag toch wel?
[..]
Vocarootje met je accent.
Ik zal haar wel even doorgeven dat komt doordat je het posten op een internetforum belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef fyah het volgende:
"Als ik straks thuis ben werk ik dat logo af, je hebt het vanavond nog"
[ afbeelding ]
Seks misgelopen
fyah moment
Hoi ik ben Fascination ik ben die lekkeste lesbi op FOK!. Ik hossel die FOK!sletjes alsof het niks is. Tevens is dit mijn boerinnenaccentje. Tot Sinos!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet jij even typen wat ik moet zeggen.
Fijne tekst weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fascination ik ben die lekkeste lesbi op FOK!. Ik hossel die FOK!sletjes alsof het niks is. Tevens is dit mijn boerinnenaccentje. Tot Sinos!
edit; en Chai heeft een aardappelenplofkop. Grapje Chai je bent heet mag ik in je broekje?
Gr gr Fascination
haha ik ben Ben zn broertje, Bert.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zal haar wel even doorgeven dat komt doordat je het posten op een internetforum belangrijker vindt.
Wel op z'n Twents he.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijne tekst weer.Nou, als ik 'm klaar heb, hoor je 't wel.
En oké, Chai, ook aardappels.
Yesss Fascination gaat deliverenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijne tekst weer.Nou, als ik 'm klaar heb, hoor je 't wel.
En oké, Chai, ook aardappels.
hoi bert,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef fyah het volgende:
[..]
haha ik ben Ben zn broertje, Bert.
ben is dus vlijtig aan het werk aan een logo voor een kankerfonds? Of iets met die ziekte waarvoor men een kankerlogo nodig heeft.
groetjes,Bert
Dat zijn de leukstenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Mozy het volgende:
Fas delivered altijd.
omdat ze een beetje gek is.
hehe…quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef fyah het volgende:
"Als ik straks thuis ben werk ik dat logo af, je hebt het vanavond nog"
[ afbeelding ]
Seks misgelopen
fyah moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik had laatst een teekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik nog een take doe.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik nog een take doe.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Chai het volgende:
Nu moet Jennifer je wel een blowjob geven als beloning.
Pak van mien hat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Chai het volgende:
Ik hoor niet echt een accent Fas. je moet veel meer letters inslikken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |