Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
Zeg Mais, was dat van gister serieus shit?
Haha niet gescoord.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog gescoord dan?![]()
Nee, ik heb 't niet gevierd.
Haha jij bent enthousiast hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Niet meerwel naar onze eigen preparty vooraf, deze keer was de originaliteit er alleen niet echt.
Hamburger, Adriaan, Vader Abraham, een man die altijd salsa danst in zon straat in Tilburg, Rocker, Sneeuwwitje, en de rest kwam laterik was niet verkleed
Klopte trouwens wel wat je zeiMiss Hamburger zei namelijk meteen huhhhh maar je had toch wat van mij kunnen lenen
Een Limburgsedie elke dag die hard gaat en elke dag in een andere outfit ook
Beetje veel smiles maar fuck it
Ja je hebt gelijk welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatst
Maar ik meende het wel van dat overdreeeven gedoe bij elke post laten zien melden van wat een lekker ding ik wil er mee naar bed etcterwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Niet specifiek op de users in dat topic hoor, iedereen is gewoon tof daar, maar het hele internet staat er vol mee en dat moment was even een toppunt
Vond ook dat je gelijk had. Heb altijd een beetje plaatsvervangende schaamte met die shitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik voelde me ook gewoon kut anders had ik niet zo'n post geplaatst
Maar ik meende het wel van dat overdreeeven gedoe bij elke post laten zien melden van wat een lekker ding ik wil er mee naar bed etcterwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Niet specifiek op de users in dat topic hoor, iedereen is gewoon tof daar, maar het hele internet staat er vol mee en dat moment was even een toppunt
Fasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog gescoord dan?![]()
Nee, ik heb 't niet gevierd.
Yeah, Twente, maar daar wordt het ook wel gevierd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Haha niet gescoord.Jij woont zeker boven de rivieren?
[..]
Haha jij bent enthousiast he![]()
Tsss tegen mij zeggen dat niet verkleed gaan echt not-done is en dan zelf niet eens verkleden
Hey.quote:
Dat denk ik niet, maar overdreven was het wel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
terwijl dat volgens mij alleen maar is om seksueel vrijer en aantrekkelijk te lijken en dat trek ik dus gewoon niet echt
Wat is je er met je xbox? en koopt voor mij BF3 plsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:35 schreef fyah het volgende:
Iemand hier BF3 op PC? Ik heet BlankeNelis
Hahaha, ik postte dan ook ''slechts'' 2 plaatjesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, maar overdreven was het wel.
Ik vond het maar kut uitzien allemaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:54 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is je er met je xbox? en koopt voor mij BF3 pls
Goed. Druk. Jij?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, Twente, maar daar wordt het ook wel gevierd.
[..]
Hey.Hoe is 'ie?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef Chai het volgende:
Omg ik ging even teruglezen omdat ik het had gemist.
Zie ik allemaal tepels :S :S![]()
Heb mijn avondeten weer uitgekotst. Dat dit kan in Nederland.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:52 schreef Fascination het volgende:
[..]
Yeah, Twente, maar daar wordt het ook wel gevierd.
Goed. Niet zo druk.quote:
Ja, helaas wel een beetje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je dit meent. En anders is het ook een mooie grap
[..]boerinnenaccentje?
wat een saai gesprek dit...quote:
Nee ik meende het niet. Vind het gewoon overdreven dat een tepel op een vrouwenborst gelijk niet mag, ongeacht de context.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Sinosappel het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat je dit meent. En anders is het ook een mooie grap
[..]boerinnenaccentje?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee ik meende het niet. Vind het gewoon overdreven dat een tepel op een vrouwenborst gelijk niet mag, ongeacht de context.
Vocarootje met je accent.quote:
nee man, pc is beterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:56 schreef fyah het volgende:
[..]
Ik vond het maar kut uitzien allemaalIk heb nu BF3 op xbox EN PC
xbox kopeh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |