Ja, vanaf half 11quote:
eigenlijk wel ja, maar voor deze keer zie ik het door de vingersquote:Op maandag 20 februari 2012 11:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, vanaf half 11![]()
Is dat een misdaad?
Of zoals Sahir het zou zeggen:"Voor deze keer zie ik het door de beugel."quote:Op maandag 20 februari 2012 11:38 schreef wise het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar voor deze keer zie ik het door de vingers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of zoals Sahir het zou zeggen:"Voor deze keer zie ik het door de beugel."wie is sahirSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Het is maar goed dat je onwetend bent.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het is maar goed dat je onwetend bent.
Pure horror, ik zeg het je..quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pure horror, ik zeg het je..
Zal ik pakketbezorger worden?
Vette shit..quote:Op maandag 20 februari 2012 11:55 schreef wise het volgende:
[..]kan je doen, misschien lever jij je pakketje dan wel bij mij een keer.
wat lul jequote:Op maandag 20 februari 2012 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vette shit..
alleen moet ik dan wel elke zaterdag om 6 uur op..
Maar ik hoef dan niet meer te fietsen.. hmm...
Dat ik iets moet eten, want ik kraam onzin uit.quote:
zal ik je daarbij helpenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat ik iets moet eten, want ik kraam onzin uit.
Je wil me voeren?quote:
wat jij wiltquote:Op maandag 20 februari 2012 12:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je wil me voeren?![]()
Of bedoel je een suggestie geven?
quote:
quote:
hehehequote:
Mooi zoquote:Op maandag 20 februari 2012 15:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren heeft het idd wel hard gesneeuwd, maar alles is alweer weggesmolten
fixedquote:
magnetron had je al he? we hebben nu alleen nog een vaatwasser en een fiat 500quote:
Doe de vaatwasser maar..quote:Op maandag 20 februari 2012 15:16 schreef BobbyB het volgende:
[..]
magnetron had je al he? we hebben nu alleen nog een vaatwasser en een fiat 500
Met de bus is dat zo kut he. Je ziet echt bijna niets.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:15 schreef Salatrel het volgende:
vrouwen die achteruit een parkeervak uit moeten rijden
Godgodquote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Salatrel het volgende:
het betrof hier een toyota aygo die tegen een suzuki swift aanknalde
dan heeft ze een fiat om uit de keuken te komen. hahahahahhaha snap je hem? nee okee, ik ga van de zon genietenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Salatrel het volgende:
die fiat past niet in de keuken hoor bobby xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Chai is buschauffeusequote:Op maandag 20 februari 2012 15:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Met de bus is dat zo kut he. Je ziet echt bijna niets.
WillFerrell 2.0quote:
Schade: 50 euroquote:Op maandag 20 februari 2012 15:18 schreef Salatrel het volgende:
het betrof hier een toyota aygo die tegen een suzuki swift aanknalde
Dat soort bussen passen heul niet in een parkeervak.quote:
Ik heb gister een Rebecca Black look-a-like gezien. Of het was haar gewoon.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:22 schreef .C het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik had liever gezien dat ze een Miranda 2.0 werd [ afbeelding ].
Rebbeca Black is veel lelijker.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb gister een Rebecca Black look-a-like gezien. Of het was haar gewoon.
quote:
Dan Miranda denk ik. Wat maakt het ook uit, ik blijf trouw aan Taylor Swiftquote:
Maar daar ging de hele post niet overquote:
De frustratie zit blijkbaar diep. Jammer.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar daar ging de hele post niet over
Thaise schoonheden.quote:Op maandag 20 februari 2012 15:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom krijg ik steeds reclame voor Aziatische bruiden?
Ah jij ook al, ik dacht al: wat doe ik verkeerd?quote:Op maandag 20 februari 2012 15:43 schreef .C het volgende:
[..]
Thaise schoonheden.
Zullen we er samen eentje kopen? Lijkt me wel een leuk hebbedingetje.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dan Miranda denk ik. Wat maakt het ook uit, ik blijf trouw aan Taylor Swift
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef wise het volgende:
[..]Kristen Stewart
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik zou echt in Alaska willen wonen.
boeie die kou, zat dingen om je warm te houdenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Je bent in sommige dorpjes helemaal afgesneden van de buitenwereld, lijkt me niet echt tof.
Het is daar wel mooi, maar het kan ook zeer koud zijn.
Waarom zit je nog hier dan?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:01 schreef wise het volgende:
boeie die kou, zat dingen om je warm te houden
cutten voor 5% boyfriend¿quote:Op maandag 20 februari 2012 16:00 schreef .C het volgende:
ff 150 kg benchen, ben aan het cutten voor 5% bf
dag nerds, sukkels, pubers!
omdat jij hier ook nog zitquote:Op maandag 20 februari 2012 16:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom zit je nog hier dan?
Oh ja.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:09 schreef Salatrel het volgende:
ik betaal jullie tickets wel!dijenkletserSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet mijn ding.quote:Op maandag 20 februari 2012 16:48 schreef Yv. het volgende:
Scuba - Personality [HFCD007] by Hotflush
Fijn album!
Vond het heerlijk tijdens de treinreis naar huis. Tijdens de Berghain nacht in Trouw draaide hij heel anders, zelfs nog Underground Stream van Araabmuzik, veel meer uptempo.quote:Op maandag 20 februari 2012 18:39 schreef .C het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd, maar het is niet mijn ding.
Beste Yv.,quote:Op maandag 20 februari 2012 19:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Vond het heerlijk tijdens de treinreis naar huis. Tijdens de Berghain nacht in Trouw draaide hij heel anders, zelfs nog Underground Stream van Araabmuzik, veel meer uptempo.
You are now listening to Araabmuzik.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:15 schreef .C het volgende:
[..]
Beste Yv.,
Zou je in het vervolg niet meer zo eng willen doen?
Ik ben namelijk as we speak dit filmpje aan het kijken:
Kusjes,
Chris
Ik snap ook helemaal niets van dat systeem waarmee hij werkt.quote:Op maandag 20 februari 2012 19:24 schreef Yv. het volgende:
[..]
You are now listening to Araabmuzik.
De snelheid van zijn vingers is echt indrukwekkend.
Vind ik leuk. Ik snap dat systeem ook niet, maar het klinkt wel helemaal geweldig. Hoop dat hij binnenkort naar Nederland komt!quote:Op maandag 20 februari 2012 19:28 schreef .C het volgende:
[..]
Ik snap ook helemaal niets van dat systeem waarmee hij werkt.
Muziek van de duivel, zeg ik je.
Gewoon die oldschool vibe, wat dudes in een 'kelder' die om de draaitafel staan en spelen maarquote:Op maandag 20 februari 2012 19:40 schreef Yv. het volgende:
[..]
Vind ik leuk. Ik snap dat systeem ook niet, maar het klinkt wel helemaal geweldig. Hoop dat hij binnenkort naar Nederland komt!![]()
Deze is ook tof, alleen is het geluid wat minder.
Ik zocht m op fok.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:47 schreef .C het volgende:
[..]
Hij is gewoon actief op Youtube, hoor.
Waarom doe je dat dan ook, meid?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zocht m op fok.
Zit al vanaf 4 uur in de trein
Ehh, ja hoor?quote:Op maandag 20 februari 2012 20:52 schreef .C het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook, meid?
Zal ik Dqod vragen of ze je wil troosten?
Ah, kinderhandel. Heb ik ook een tijdje ingezeten, goede businessquote:Op maandag 20 februari 2012 20:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ehh, ja hoor?
Ik moest kinderen ophalen in eindhoven en dat is nou eenmaal een eind. Begon me net te vervelen, dus fok!
Wie ben jij eigenlijk?
Begrijpelijk, alleen onnodig, 'ze' doen daar niks meequote:Op maandag 20 februari 2012 20:55 schreef .C het volgende:
[..]
Ah, kinderhandel. Heb ik ook een tijdje ingezeten, goede business.
Om die reden kan ik ook niet zeggen wie ik ben.
Ik ben intens paranoïde geworden na mijn aanvaring met de Yakuza.quote:Op maandag 20 februari 2012 20:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Begrijpelijk, alleen onnodig, 'ze' doen daar niks mee
Je moet gewoon weten wat je tegen ze moet zeggen. En anders wegrennen, niks aan t handje.quote:Op maandag 20 februari 2012 21:02 schreef .C het volgende:
[..]
Ik ben intens paranoïde geworden na mijn aanvaring met de Yakuza.
quote:Op maandag 20 februari 2012 15:52 schreef wise het volgende:
[..]Kristen Stewart
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |