KRS-One referentie, sonquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef .C het volgende:
[..]
KRS-One referentie, son.
Al is dit nog niet eens verkeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blasphemy om te zeggen dat ik het beter vind dan R E A L I T Y? KRS one was eerst nog nuchter, nu gedraagt hij zich als god![]()
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Arcadia het volgende:
[..]Ja, het zal altijd enigszins een vage dude blijven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blasphemy om te zeggen dat ik het beter vind dan R E A L I T Y? KRS one was eerst nog nuchter, nu gedraagt hij zich als god
Die line is me vooral bijgebleven door dit.
Rakim die de mic aan KRS geeft, kippenvel.
het begint netquote:Op zaterdag 18 februari 2012 10:01 schreef Vaseline_ het volgende:
Randstad aight
http://www.nu.nl/binnenla(...)jdens-carnaval-.html goed gedaan jongens![]()
quote:
A coffee a day keeps the doctor away.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:50 schreef n8n het volgende:
[..]
Zuur. Maar er wordt koffie voor me gezet
Russian Ravequote:
http://partyflock.nl/party/218362:Lemon_Rave.htmlquote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:18 schreef .C het volgende:
[..]
Zullen we naar een full moon party in Goa?
Wat een gekke sluitingstijd.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:22 schreef Yv. het volgende:
[..]
http://partyflock.nl/party/218362:Lemon_Rave.html
Nee, maar wel de flair!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:23 schreef Chuck_Norris het volgende:
Heb je daar het voorhoofd voor?
Zou het niet weten, dit is tijdens 5 days off.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:26 schreef .C het volgende:
[..]
Wat een gekke sluitingstijd.
Waar moet ik daarna heen?
Ah, dat viel me niet eens op.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:44 schreef Yv. het volgende:
[..]
Zou het niet weten, dit is tijdens 5 days off.
Waar ga je op die zaterdag naar toe?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:47 schreef .C het volgende:
[..]
Ah, dat viel me niet eens op.
Dan heb ik natuurlijk wel iets beters te doen.
Op die vraag heb ik nog geen antwoord.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 17:56 schreef Yv. het volgende:
[..]
Waar ga je op die zaterdag naar toe?
Houd je van techno? Dan mag je vrijdag ook mee naar Ben Klock tijdens de Berlijn nacht. Heerlijke muziek om de hele nacht op te dansen.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:01 schreef .C het volgende:
[..]
Op die vraag heb ik nog geen antwoord.
Misschien is het wel liefde op het eerste gezicht tussen ons, dan ga ik gewoon met jou mee.
Ja, dat is leukquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Houd je van techno? Dan mag je vrijdag ook mee naar Ben Klock tijdens de Berlijn nacht. Heerlijke muziek om de hele nacht op te dansen.
Lekker nummer.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:12 schreef Yv. het volgende:
[..]
Houd je van techno? Dan mag je vrijdag ook mee naar Ben Klock tijdens de Berlijn nacht. Heerlijke muziek om de hele nacht op te dansen.
Gevoelig? Kleinzerig!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:24 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk.
Er is alleen geen peil op te trekken hoe fit ik de volgende dag ben, dus ik kan geen beloftes maken. Drie dagen op rij is natuurlijk sowieso hefty voor een gevoelige jongen als ik.
Diequote:
Ik vind het gewoon een typische FOK! reactie. Echt gezeik over niets.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:51 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Diesmiley is dermate populair dat t ook veel op MSN gebruikt wordt. Ik heb ook een paar mensen die hem gebruiken, maar ik betwijfel of ze wel FOK!-en (en ik ga t ze ook niet vragen
)
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een typische FOK! reactie. Echt gezeik over niets.
op d'n brommertquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:29 schreef Salatrel het volgende:
Ik breng de mensen naar breda vanavond
je ging er van weg¿quote:Op zondag 19 februari 2012 08:59 schreef Salatrel het volgende:
vannacht het afvoerputje van onze generatie gezien in de trein van breda naar rotterdam
quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deo in die open monden spuiten..
met een aansteker erbij jaquote:Op zondag 19 februari 2012 10:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Deo in die open monden spuiten..
hmm, mama heeft zeker altijd alles voor je gedaan?quote:Op zondag 19 februari 2012 11:26 schreef Salatrel het volgende:
ja ik doe dat nooitmoet toch weten hoe lang dat moet
en ik ben blond ja
quote:
nee maar meestal als ik eitje eet is het omelet oidquote:Op zondag 19 februari 2012 11:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hmm, mama heeft zeker altijd alles voor je gedaan?
quote:Op zondag 19 februari 2012 11:30 schreef Chai het volgende:
Om 5 uur opgestaan voor een mooie lange natuurwandeling met frisse wind. Daarna om 8 uur rijkelijk ontbijt met een hardgekookt eitje onder het genot van vroege vogels.![]()
Ik kom een keer bij je etenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:30 schreef Salatrel het volgende:
bovendien woon ik al 3 jaar op mezelf
quote:
vanavond ga ik bij mijn moeder etenquote:Op zondag 19 februari 2012 11:33 schreef wise het volgende:
[..]![]()
pepersteak met champignons/ui en uit de oven gebakken aardappelschijfjes(voor vanavond dan he
)
ook handigquote:Op zondag 19 februari 2012 11:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
vanavond ga ik bij mijn moeder eten![]()
nog chimeiden geraakt ?quote:
Nee, alleen de barvrouw aangerand.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 19 februari 2012 15:26 schreef .C het volgende:
[..]
Nee, alleen de barvrouw aangerand.vroegah was je nog een eckte baas toen je 14 jarige smatjes hosseldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
Ja, maar ik ben nu 21.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:27 schreef gers het volgende:
[..]
vroegah was je nog een eckte baas toen je 14 jarige smatjes hosselde
ik ga even huilen en onder de douche zitten met norah jones op de achtergrondquote:Op zondag 19 februari 2012 15:29 schreef .C het volgende:
[..]
Ja, maar ik ben nu 21.
Ik hou me al tijden rustig en ben op zoek naar de ware.
Geil.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:31 schreef gers het volgende:
[..]
ik ga even huilen en onder de douche zitten met norah jones op de achtergrond
chinezen vieren geen carnavalquote:
Ja, bitte..quote:Op zondag 19 februari 2012 16:26 schreef Devvie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een klauwhamer liggen
NEENquote:Op zondag 19 februari 2012 16:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, bitte..
Is je afstudeer probleempje al opgelost?
()
TOF, succes dan maar de komende paar maanden.quote:
Doe niet zo mal.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:00 schreef fyah het volgende:
[..]
niet lam maar schaap
: D
copyright wesley 2010 haha
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |