Terechte reactie.quote:
Haha, ja, ik dacht ook al: oké, dit was het dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat een saai gesprek dit...
We hebben konijnen nu
En ik moet eigenlijk de was opvouwen.
Hihi.quote:
Dan moet jij even typen wat ik moet zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:01 schreef Sinosappel het volgende:
[..]Dacht ik al.
Maar mag toch wel?
[..]
Vocarootje met je accent.
Ik zal haar wel even doorgeven dat komt doordat je het posten op een internetforum belangrijker vindt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef fyah het volgende:
"Als ik straks thuis ben werk ik dat logo af, je hebt het vanavond nog"
[ afbeelding ]
Seks misgelopen
fyah moment
Hoi ik ben Fascination ik ben die lekkeste lesbi op FOK!. Ik hossel die FOK!sletjes alsof het niks is. Tevens is dit mijn boerinnenaccentje. Tot Sinos!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dan moet jij even typen wat ik moet zeggen.
Fijne tekst weer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hoi ik ben Fascination ik ben die lekkeste lesbi op FOK!. Ik hossel die FOK!sletjes alsof het niks is. Tevens is dit mijn boerinnenaccentje. Tot Sinos!
edit; en Chai heeft een aardappelenplofkop. Grapje Chai je bent heet mag ik in je broekje?
Gr gr Fascination
haha ik ben Ben zn broertje, Bert.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik zal haar wel even doorgeven dat komt doordat je het posten op een internetforum belangrijker vindt.
Wel op z'n Twents he.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijne tekst weer.Nou, als ik 'm klaar heb, hoor je 't wel.
En oké, Chai, ook aardappels.
Yesss Fascination gaat deliverenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Fijne tekst weer.Nou, als ik 'm klaar heb, hoor je 't wel.
En oké, Chai, ook aardappels.
hoi bert,quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:16 schreef fyah het volgende:
[..]
haha ik ben Ben zn broertje, Bert.
ben is dus vlijtig aan het werk aan een logo voor een kankerfonds? Of iets met die ziekte waarvoor men een kankerlogo nodig heeft.
groetjes,Bert
Dat zijn de leukstenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Mozy het volgende:
Fas delivered altijd.
omdat ze een beetje gek is.
hehe…quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef fyah het volgende:
"Als ik straks thuis ben werk ik dat logo af, je hebt het vanavond nog"
[ afbeelding ]
Seks misgelopen
fyah moment
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Ik had laatst een teekquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik nog een take doe.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef Fascination het volgende:
Hmm, ik denk dat ik nog een take doe.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef Chai het volgende:
Nu moet Jennifer je wel een blowjob geven als beloning.
Pak van mien hat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:15 schreef Chai het volgende:
Ik hoor niet echt een accent Fas. je moet veel meer letters inslikken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |