quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:52 schreef Elvi het volgende:
Nu ook iemand op twitter: "Familie is allemaal in het zwart gekleed" .
Ja ook omdat pastel winterkleding wel heel erg 1984 is
Ze zitten in die witte wagen. Als je die stoet ziet. Lekker makkelijk doelwit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb je het kenteken genoteerd dan?
Ik denk dat je dat vanzelf ziet als je er langs rijdtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Best wel dom dit, ik wil niemand op ideëen brengen, maar iedereen weet nu wel in welke auto ze zitten.
daar moest ik ook meteen aan denken, je word gewoon levend begraven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:51 schreef vencodark het volgende:
[..]
Lijkt me ook een doodenge ervaring. Als ie er bovenop komt, kan hij geen sneeuwvlokje meer zien.
En in lech en Innsbruck?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Iemand al een webcam gevonden langs de E13 in oostenrijk?
Of natuurlijk de luchtverkeerdleidingskaartjes rond het ziekenhuis. Zoeken naar die heli!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef Hi_flyer het volgende:
Iemand al een webcam gevonden langs de E13 in oostenrijk?
Weet dat de NL politie zich niet bezighoudt met beveiliging Koninklijk Huis, weet niet hoe dat zit in Oostenrijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:54 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Gewoon Politie & ambtenaren denk ik, niks bijzonders.
Maar als hij dan een kasplantje is?quote:
In NL wordt de MP bijvoorbeeld ook gewoon rondgereden door een ambtenaar. Eventueel met politiebegeleiding.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:57 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Weet dat de NL politie zich niet bezighoudt met beveiliging Koninklijk Huis, weet niet hoe dat zit in Oostenrijk?
quote:20:49 uur Ingewijden in de luchtvaart melden dat het toestel met de prinsen Willem-Alexander en Constantijn, volgens informatie op internet, aan het dalen is boven het Zwarte Woud in het zuiden van Duitsland. Dit zou er op duiden dat het regeringsvliegtuig binnenkort landt in Sankt Gallen. De broers van prins Friso gaan daarna waarschijnlijk per helikopter naar Innsbruck, zo meldt de NOS.
Dat wordt ook wel eens teruggevoerd op het feit dat hij als kind op het nippertje ontsnapte aan een dodelijke ziekte, wat een genetisch verband een stuk minder logisch maakt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef Maron het volgende:
[..]
Die nam ook wel vaker grote risico's..(auto's om bomen gevouwen ed)![]()
Bedoel het niet rot hoor..
Jazeker, maar dat is een politicus he. De beveiliging van de Oranjes wordt door heel andere mensen geregeld.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:58 schreef n00b13 het volgende:
[..]
In NL wordt de MP bijvoorbeeld ook gewoon rondgereden door een ambtenaar. Eventueel met politiebegeleiding.
Ingewijden in de luchtvaartquote:
Wellicht is het veld 's avonds gesloten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:58 schreef MaLo het volgende:
Waarom zouden ze nu eerst in Sankt Gallen geland zijn? Is toch heel onpraktisch om daar nu over te stappen in een heli die ze naar Innsbruck zou brengen?
Oh zo, dat zou best kunnen kloppen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:55 schreef Maron het volgende:
[..]
Die nam ook wel vaker grote risico's..(auto's om bomen gevouwen ed)![]()
Bedoel het niet rot hoor..
Ooo ok, alleen WimLex en Stijn gaan naar Innsbruck, de rest gaat naar Lech? Daarom dus St Gallen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |