ach...wat ik niet heb kan ook niet doodquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorteren is kutwerk. Heb 't niet bij de briefpost gedaan, wel bij de pakketpost. Als iets geestdodend is...
ik stel voor dat hier een Shandymix van gemaakt wordt!quote:
gadverdammequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stel voor dat hier een Shandymix van gemaakt wordt!
ik moet toegeven dat ik em ook wel ok vind.....quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!
en ik dacht ook dat ik Nirvana hoorde. begint van t nummer vind ik voor geen meter bij de rest passen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik hoor ineens wat minthy bedoelde toen ze zei dat 't iedere keer lijkt alsof Nirvana begint.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/Omniplayer
laat de wereld maar vergaan.....
Zoek jij nou van elk 'ding' van 3FM op of er iemand zo sneu is geweest een twitteraccount aan te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/Omniplayer
laat de wereld maar vergaan.....
nee schat, ik zag het toevallig voorbijkomen in de twitterkolom op de socialradiosite...wat denk je slecht over mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoek jij nou van elk 'ding' van 3FM op of er iemand zo sneu is geweest een twitteraccount aan te maken?
Ohja, jullie hebben natuurlijk allemaal die webcam aan. En dat ik daar dan slecht over denk is je eigen conclusiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee schat, ik zag het toevallig voorbijkomen in de twitterkolom op de socialradiosite...wat denk je slecht over mij
ik word verlegen van een knipoogjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, jullie hebben natuurlijk allemaal die webcam aan. En dat ik daar dan slecht over denk is je eigen conclusie
nja, een jaar geleden moest je ook nog raden...nu geven ze het antwoord gewoon weg...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
De vaste Ron Brandsteder-bellers slaan we tegenwoordig (gelukkig) maar over?
Jep, inclusief de Robin-van-Bassie-en-Adriaan mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
Echt zo oud inmiddelsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
Tijd voor De Boodschappenband, de Wildprik en het raden van de prijs van supermarktproducten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt zo oud inmiddels
Ik zou graag willen dat het programma nieuwe items krijgt en dat oude gewoon niet meer doen.
Echt oud, inderdaad. Zit er eens over te denken, maar dat was al toen ik nog vaak van donderdag op vrijdag naar m'n ouders ging en EW luisterde in de trein. Dat zal zeker 2 jaar geleden zijn geweest, als het niet langer is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt zo oud inmiddels
Ik zou graag willen dat het programma nieuwe items krijgt en dat oude gewoon niet meer doen.
Of nieuwequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor De Boodschappenband, de Wildprik en het raden van de prijs van supermarktproducten?
Wiehoe, ik ben niet gek!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik hoor ineens wat minthy bedoelde toen ze zei dat 't iedere keer lijkt alsof Nirvana begint.
nou... nee hoor popje, je bent niet gek, hooguit een beetje een malle meidquote:
En ik heb niet eens een pittig rood kapsel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou... nee hoor popje, je bent niet gek, hooguit een beetje een malle meid
Wel een kek montuur?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een pittig rood kapsel!
ik heb vandaag een nieuwe uitgezocht.quote:
Er zijn meer (en vooral betere) opticiens dan de Hans Anders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuwe uitgezocht.
en Hans Anders hoofdbrekens bezorgt. mijn ogen zijn zo uniek dat ze niet in de standaardsterktetabel van Hans zitten
dat weet ik, daarom heb ik mijn ogen eerst door de oogarts op laten metenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn meer (en vooral betere) opticiens dan de Hans Anders.
ik heb een windje gelaten, denk dat dat het is...quote:
Een paar euro meer wel? Ik betaal altijd de bril compleet in één keer, ik hou niet zo van die betaalplannen enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom heb ik mijn ogen eerst door de oogarts op laten metenmaar Hans is goedkoop. 3euro per maand mis ik niet
nja, op zich zou het bedrag in 1x ook niet missen, maar ik vind dit wel ideaal. bovendien koop ik dan ook netjes eens in de 2 jaar een nieuwe bril. mezelf kennende zou ik anders 10jaar met dezelfde bril rondlopen en mijn ogen nog harder verneuken. tis al niet veel, maar een hoornvliestransplantatie wil graag voorkomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paar euro meer wel? Ik betaal altijd de bril compleet in één keer, ik hou niet zo van die betaalplannen enzo.
Hm, dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, op zich zou het bedrag in 1x ook niet missen, maar ik vind dit wel ideaal. bovendien koop ik dan ook netjes eens in de 2 jaar een nieuwe bril. mezelf kennende zou ik anders 10jaar met dezelfde bril rondlopen en mijn ogen nog harder verneuken. tis al niet veel, maar een hoornvliestransplantatie wil graag voorkomen
ik kom eens in de zoveel tijd bij Oogheelkundig Medisch Centrum Grunn. zitten bij Martiniziekenhuis in de buurt. heb dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Keratoconus met een bril zie ik nooit meer 100% scherp, met speciale lenzen zou dit misschien wel kunnen. maar ik wil geen lenzen, ik ben een brillenjood bij uitstekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, dat is ook weer zoMisschien zelf ook eens een meting laten doen bij een oogarts, misschien dat zo iemand kan verklaren waarom ik met bril dichtbij hartstikke dubbel zie
Geen enkele opticien tot nu toe die daarvoor een verklaring heeft.
Brr, het idee dat iemand dan aan je oog zitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom eens in de zoveel tijd bij Oogheelkundig Medisch Centrum Grunn. zitten bij Martiniziekenhuis in de buurt. heb dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Keratoconus met een bril zie ik nooit meer 100% scherp, met speciale lenzen zou dit misschien wel kunnen. maar ik wil geen lenzen, ik ben een brillenjood bij uitsteken de beste oplossing is een hoornvliestransplantatie, maar dat doe ik pas als ik echt blind wordt aan 1 oog....
nee, ik doe het alleen als ik echt blind dreig te worden. ik vind een bril wel lekker .geeft mijn gezicht iets extra's. heb net wel de oranje oorstukjes van mn bril laten verwisselen want dat was me iets teveel van t goede...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brr, het idee dat iemand dan aan je oog zitIk zou ze ooit wel eens willen laten laseren, maar eerst maar eens moed (en geld) zien te vinden
nee, Friso kon niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze eigenlijk geen gast vanavond?
Ja, sommige mensen missen echt inderdaad iets als ze hun bril niet op hebben. Ik kan allebei hebben, maar ik vind 't altijd zo'n gekut met een bril, omdat ik dus niet de hele dag door draag. Zit nu ook zonder bril vanwege dat dubbel zien. Raak ik dat ding weer kwijt ofzo of leg ik em heel ontactisch neer en ga ik er bijna op zitten enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik doe het alleen als ik echt blind dreig te worden. ik vind een bril wel lekker .geeft mijn gezicht iets extra's. heb net wel de oranje oorstukjes van mn bril laten verwisselen want dat was me iets teveel van t goede...
De wildprik dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor De Boodschappenband, de Wildprik en het raden van de prijs van supermarktproducten?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Friso kon niet...
sorry, slechte grap.
jij kunt zelfs een wcbril opzetten johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen missen echt inderdaad iets als ze hun bril niet op hebben. Ik kan allebei hebben, maar ik vind 't altijd zo'n gekut met een bril, omdat ik dus niet de hele dag door draag. Zit nu ook zonder bril vanwege dat dubbel zien. Raak ik dat ding weer kwijt ofzo of leg ik em heel ontactisch neer en ga ik er bijna op zitten enzo
echt hey! nog nooit zo blij geweest dat ik `t weekend mag werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
Echt, ga ik heel bewust naar m'n ouders om carnaval te ontlopen, word ik alsnog geconfronteerd met carnaval
jazeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn Timur en zijn seksslaafje er morgen trouwen gewoon?
mooi! ik moet natuurlijk niet hebben dat ik morgen om even voor 12en de radio aanzet en dan te horen krijg dat ze er niet zijn!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn Timur en zijn seksslaafje er morgen trouwen gewoon?
ja, hoe moet ik Ramon anders omschrijven?quote:
katertje van gisteren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheers! Voor mij even geen alcohol vanavond
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
katertje van gisteren?
ik ga straks weer aan de Smirnoff Ice. nog steeds geen Shandy...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hoe moet ik Ramon anders omschrijven?
Thanks! hoezo niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheers! Voor mij even geen alcohol vanavond
dat krijg ik vaak van thee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijk
quote:
ik heb me al een jaar niet ziekgemeld, dus een jaar grieploos en ik ben zelfs al een heel lange tijd niet verkouden geweestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Goh, ik mag me dan wel echt K U T voelen gisteren en vandaag (verkouden, koppijn etc.) maar die halve liter bier pakt wel heel erg lekker beet![]()
nja, ik hoop eigenlijk op een nog grotere naam. Snow Patrol en Elbow zijn voor mij niet genoeg. ik wil iets harders. locatie is op zich ideaal.quote:
Ook niet zo duur, zie ik. Eens zien wie er zin heeft om mee te gaan.quote:
Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was in september 2007, slechts 1 dag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb me al een jaar niet ziekgemeld, dus een jaar grieploos en ik ben zelfs al een heel lange tijd niet verkouden geweest
Is juist tof, ook wat kleinere bands die je niet snel ergens anders ziet. Line-up vind ik tof, dEUS zou ik wel eens willen zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:41 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik hoop eigenlijk op een nog grotere naam. Snow Patrol en Elbow zijn voor mij niet genoeg. ik wil iets harders. locatie is op zich ideaal.
maar Selah Sue.....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:43 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik me ziek heb gemeld was in september 2007, slechts 1 dag.
[..]
Is juist tof, ook wat kleinere bands die je niet snel ergens anders ziet. Line-up vind ik tof, dEUS zou ik wel eens willen zien
Nee johquote:
mijn complete maaginhoud komt omhoog zodra ik die stem hoor. Raggamuffin gadverdamme!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:48 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee joh![]()
![]()
was op Pinkpop vorig jaar echt supertof
hahaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn complete maaginhoud komt omhoog zodra ik die stem hoor. Raggamuffin gadverdamme!
Echt hequote:
ieder zn smaak. ik zet lekker Kelly Clarkson opquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
haha![]()
in de lente en zomer is dat album heerlijk op `n zondagochtend als ik halflam met `n kater uit bed kom rollen. Op een redelijk volume en dan op de bank uitkateren![]()
![]()
Is dit niet stiekem 90's?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
Open your Eyes!
stond niet op mijn zeroeslijst, maar big in Japan wel. Open is te oud....
Open your eyes is 90s ja. daarom kon ie niet op mijn zeroeslijst en koos ik voor Big in Japanquote:
bij een kater? serieus?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ieder zn smaak. ik zet lekker Kelly Clarkson op
mocht ik het zijn zal ik mijn best doen er aan te denken..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:57 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik bedenk me eigenlijk nu pas dat we volgens mij al 2 topics zitten te posten met een Zeroes-tag. Volgende lapo'er haalt die er even uit?
lees ff terug...ik heb nog nooit een kater gehadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:58 schreef Timo20 het volgende:
De Vis Kan Er Weer In Mensen!!
[..]
bij een kater? serieus?
Ah nee, niet Jandinoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees ff terug...ik heb nog nooit een kater gehadmaar ik zet op ieder moment van de dag liever Ms. Clarkson dan Selah Sue op.
en volgende week Jandino? nou.....hoera....
Wie de NEUK is dat eigenlijk?quote:
quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jandino_Asporaat. Ik vind em verschrikkelijk irritant.quote:
het is niet racistisch bedoeld, maar ik kan zelden of nooit lachen om negercabaratiers....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jandino_Asporaat. Ik vind em verschrikkelijk irritant.
Oh, kweenie, ik volg dat nooit zo. Ken em voornamelijk van Mag ik u kussen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
het is niet racistisch bedoeld, maar ik kan zelden of nooit lachen om negercabaratiers....
omdat je het zo lief vraag mag dat bestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, kweenie, ik volg dat nooit zo. Ken em voornamelijk van Mag ik u kussen?
Goooooooeeeeeeeeeeeeeeeedenavondquote:
yoyoquote:
Ga dan je bed in!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Hmm, ik ben zo duf dat Stenders momenteel zware inkakradio is.
visualiseer een bos bloemen rond dat inkakmomentje en breng oker in je kamer. oker is namelijk een juichkleur!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:14 schreef CindieY het volgende:
Hmm, ik ben zo duf dat Stenders momenteel zware inkakradio is.
Nou ik heb anders menig maal flink mijn ballen gemolken op die tieten hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
wisten jullie btw dat Mariah Carey's borsten ooit genomineerd waren voor een Razzie voor slechtste duo in de film Glitter?
Gefeliciteerd, je gaat door voor de koelkast!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:16 schreef 3rdRock het volgende:
Freek moet waarsch een carnavalshit maken...
mwoah, valt mee....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nou ik heb anders menig maal flink mijn ballen gemolken op die tieten hoor.
Too much info?
zat in The Voice...maar dat heb ik nooit gezien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je gaat door voor de koelkast!
Wie is deze Eva eigenlijk?
Aha. Boeiende gast, ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zat in The Voice...maar dat heb ik nooit gezien.
ik hoop dat Fred een diepteinterview met haar gaat doen...quote:
Even met de billen blootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik hoop dat Fred een diepteinterview met haar gaat doen...
Ehm, 6 weken op rij te gast?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
dt was dus Ed Struijlaart. klonk lekker en hij is binnenkort 6weken op rij te gast!
hij gaat iedere week 2 nummers van zijn nieuwe plaat spelen! ik vind het wel komischquote:
Ah, dat heb ik dan even gemist, ik was wat te knabbelen aan 't halenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij gaat iedere week 2 nummers van zijn nieuwe plaat spelen! ik vind het wel komisch
en die nazigrappen net...
lijstjes:
Schinder's list: de Hit(ler)lijst van de Stars on 40-45..... godsamme zeg.
mag ik ook wat te knabbelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dan even gemist, ik was wat te knabbelen aan 't halen
Chippies, dus mag. En is dit een nieuwe fles of heb je die van vorig weekend nog niet op?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mag ik ook wat te knabbelen?
ik heb een fles Smirnoff Ice
lekker Chippies! ik heb hier nog wat Lays Oven Mediterrenean Herbs liggenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
Chippies, dus mag. En is dit een nieuwe fles of heb je die van vorig weekend nog niet op?
Ah, je gaat met stappen omhoog. Over een tijdje drink je weer wat zwaarders. Je komt er welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lekker Chippies! ik heb hier nog wat Lays Oven Mediterrenean Herbs liggen
en een nieuwe flesvorige heb ik netjes in 2 avondjes opgemaakt
pen en papier!
ik stond even met een fles Eristoff 12% in mijn klauwen...maar ik denk dat ik het hierbij hou. iig geen bier want die smaak vind ik ruk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ah, je gaat met stappen omhoog. Over een tijdje drink je weer wat zwaarders. Je komt er wel
Zit ik daar al met m'n Paint te klooien, komt er zo'n verhaal...![]()
dat zeg je nuquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Fred, grote ogen opzetten werkt als man niet
Neequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef CindieY het volgende:
Fred, grote ogen opzetten werkt als man niet
Een zoet wijntje of roseetje tegen de tijd dat het zomer isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stond even met een fles Eristoff 12% in mijn klauwen...maar ik denk dat ik het hierbij hou. iig geen bier want die smaak vind ik ruk.
wijn vind ik ook vies. ik vind de alcoholsmaak vies....en die proef ik hierbij nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een zoet wijntje of roseetje tegen de tijd dat het zomer is
Beter!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef hole1988 het volgende:
ik heb donderdag ook boodschappen gedaan is men "vergeten" 2 kratten bier en 6pack cola aan te slaan.
Bij een cheapass zoet wijntje/roseetje proef je dat echt niet. Gaat er altijd in als limonadequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijn vind ik ook vies. ik vind de alcoholsmaak vies....en die proef ik hierbij niet
en die tekening...ik haal er niks uit, maar mijn rechthoek is te smal denk ik.
Kraan! waar is ie nou? de smurfen willen eruit!
teken een rechtopstaande rechthoekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
En natuurlijk valt bij mij de stream wegHeel radionary gemist.
ah, dat moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij een cheapass zoet wijntje/roseetje proef je dat echt niet. Gaat er altijd in als limonade
Wensen van de heren Ekdom en Veenstra hoorde ik persoonlijk van ene T.Leemhuis.quote:
Ik vind het de laatste tijd sowieso maar stilletjes op Fok!quote:
Eerst luisterde ik als ik niks anders had op vrijdag altijd naar EW nu heb ik het echt maanden niet meer geluisterd, het is een beetje uitgewerkt op mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wensen van de heren Ekdom en Veenstra hoorde ik persoonlijk van ene T.Leemhuis.
ik weet dat ik er slecht uitzie, maar zo slecht...quote:
ik geloof dat ik links en rechts heb omgewisseldquote:
Ze heeft 't vast over mij, 4 uur slaapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet dat ik er slecht uitzie, maar zo slecht...
Niet alles wat ik zeg op jezelf betrekken, ik had het over mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet dat ik er slecht uitzie, maar zo slecht...
staat je goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze heeft 't vast over mij, 4 uur slaap
Ik vond het oor aan de linkerkant al zo maf, aangezien het meerendeel rechtshandig isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof dat ik links en rechts heb omgewisseld
Herkenbaar, in het begin lag ik echt in een continue lachstuip, maar nu ga ik Stenders veel leuker vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eerst luisterde ik als ik niks anders had op vrijdag altijd naar EW nu heb ik het echt maanden niet meer geluisterd, het is een beetje uitgewerkt op mij.
Tja ik zie het speciale er ook niet zo van en al zeker niet als je niet in de buurt van A'dam woont.quote:
hee, jij schrijft meerendeel ook met dubbel e in het begin. klopt dat nou of niet? ik twijfel...ik deed dat ook altijd, maar ik zie het veel vaker als merendeel...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond het oor aan de linkerkant al zo maf, aangezien het meerendeel rechtshandig is
Nee!! Jij ziet er zelfs zonder slaap nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze heeft 't vast over mij, 4 uur slaap
dat dus....dan heb ik liever een bioscoopkaartje voor mn eigen stadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja ik zie het speciale er ook niet zo van en al zeker niet als je niet in de buurt van A'dam woont.
Woei twee dagen eerder dan de rest van het land naar een film.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja ik zie het speciale er ook niet zo van en al zeker niet als je niet in de buurt van A'dam woont.
Merendeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee, jij schrijft meerendeel ook met dubbel e in het begin. klopt dat nou of niet? ik twijfel...ik deed dat ook altijd, maar ik zie het veel vaker als merendeel...
EW zorgt bij mij alleen voor een lachstuip als ik echt 100 % gefocust ben op de show. Zoals in de trein, ik heb toch gênante momenten gehad toenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar, in het begin lag ik echt in een continue lachstuip, maar nu ga ik Stenders veel leuker vinden.
Meeste films zijn nog slecht ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
hee, niet slijmen! dat doe ik alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!! Jij ziet er zelfs zonder slaap noguit!
Echt, pakken jullie me bewust op elke spelfout ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee, jij schrijft meerendeel ook met dubbel e in het begin. klopt dat nou of niet? ik twijfel...ik deed dat ook altijd, maar ik zie het veel vaker als merendeel...
Als je langer dan een jaar* luistert, vindt je er langzaam niets aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
EW zorgt bij mij alleen voor een lachstuip als ik echt 100 % gefocust ben op de show. Zoals in de trein, ik heb toch gênante momenten gehad toen
Oh ja dat is waar, als ik in de bus luister naar EW moet ik te vaak mijn lach inhouden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
EW zorgt bij mij alleen voor een lachstuip als ik echt 100 % gefocust ben op de show. Zoals in de trein, ik heb toch gênante momenten gehad toen
Ik ga zelf eens kijken wat m'n kansen zijn bij de vrouwtjes, kerels heb ik al bijna afgeschrevenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!! Jij ziet er zelfs zonder slaap noguit!
neenee, ik schrijf zelf ook altijd meerendeel. vandaar dat het me opviel. en ik dacht dat jij, alwetende, wellicht het antwoord wistquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt, pakken jullie me bewust op elke spelfout ofzo?En het is met één e, maar het zit er als een automatisme in.
ik heb zo'n hekel aan lesbiënnes! alleen maar concurrentie. homo's vind ik wel primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga zelf eens kijken wat m'n kansen zijn bij de vrouwtjes, kerels heb ik al bijna afgeschreven
Mohombiquote:
Nou, vooruitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
neenee, ik schrijf zelf ook altijd meerendeel. vandaar dat het me opviel. en ik dacht dat jij, alwetende, wellicht het antwoord wist
ik heeft het getweet richting die hoek.quote:
Het lijkt Slam FM wel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef Qunix het volgende:
Uiteraard bevat het slechte synthesizers, slecht afgemixt en autotune
Ik zag hetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heeft het getweet richting die hoek.
Kortzichtigquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb zo'n hekel aan lesbiënnes! alleen maar concurrentie. homo's vind ik wel prima
ik wil nooit voetbal kijken met een pot bier in de hand!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Kortzichtig![]()
Mannen willen vaak maar een ding, vrouwen kan je tenminste ook nog mee shoppen. En de haren uittrekken bij ruzie
leuke films gekoopt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
ewat
ik heb vandaag keihard lopen shoppen. Bij de Blu-Ray afdeling van de Media Markt
Hihi, je zei pot...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik wil nooit voetbal kijken met een pot bier in de hand!
Kijk, heb je er weer zo een... Shoppen als hij er zelf zin in heeftquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:57 schreef wolfrolf het volgende:
ewat
ik heb vandaag keihard lopen shoppen. Bij de Blu-Ray afdeling van de Media Markt
Hij kan 't wel shoppen noemen, maar volgens mij is ie gewoon langs de films gelopen en heeft gepakt wat ie wilde hebben en is toen naar de kassa gelopen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Kijk, heb je er weer zo een... Shoppen als hij er zelf zin in heeft
Yup, dat noem ik geen shoppenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij kan 't wel shoppen noemen, maar volgens mij is ie gewoon langs de films gelopen en heeft gepakt wat ie wilde hebben en is toen naar de kassa gelopen.
scherp, heel scherp mej Wasabi!quote:
haha, vandaar je eerdere vraagquote:
Dat heet efficiëntie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hij kan 't wel shoppen noemen, maar volgens mij is ie gewoon langs de films gelopen en heeft gepakt wat ie wilde hebben en is toen naar de kassa gelopen.
een WAT??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
EN toen heb ik bij de Surinamer een Moksi Meti gegeten![]()
![]()
![]()
Ah je was in de Bijlmer zeker?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
EN toen heb ik bij de Surinamer een Moksi Meti gegeten![]()
![]()
![]()
Wauw... Echt wauw... Je hoort je meisje bij de arm te pakken en de HELE dag door de stad te slenteren, daarbij fungerend als pakezelquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ho ho ho ik heb MINSTENS 7 minuten rondgekeken
Moksi (Gemengd) Miti (Vlees)quote:
Dat ziet er nou niet echt smakelijk uit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nee. Rotterdam centrum. Bij Kalok gegeten
Maar het is het wel, heerlijk mals vlees en ik had het dan met Surinaamse nasi. Smullenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dat ziet er nou niet echt smakelijk uit.
Oh nee, bah, nasi. Brrrr.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:04 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Maar het is het wel, heerlijk mals vlees en ik had het dan met Surinaamse nasi. Smullen
dat...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
alleen als ze ook langs de lingeriewinkels wil en ik meemag in alle pashokjes!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wauw... Echt wauw... Je hoort je meisje bij de arm te pakken en de HELE dag door de stad te slenteren, daarbij fungerend als pakezel
Tsja, shoarma of boerenkool ook niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:03 schreef CindieY het volgende:
[..]
en babykots ook niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja, shoarma of boerenkool ook niet.
Ik noem ze ook pakezels.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:02 schreef minthy het volgende:
[..]
Wauw... Echt wauw... Je hoort je meisje bij de arm te pakken en de HELE dag door de stad te slenteren, daarbij fungerend als pakezel
In lingeriezaken komt de verkoopster vaak al mee in het hokje, schrok me rot de eerste keer...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat...
[..]
alleen als ze ook langs de lingeriewinkels wil en ik meemag in alle pashokjes!
tot je een stokslobberend mokkel vindtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem ze ook pakezels.
Ik vind het altijd zo leuk dan loop je door het winkelcentrum en dan gezellig pakezel spotten.
Gelukkig word ik nooit zo.
ik ga wel heel krap in een hoekje staan .ben de beroerdste nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef minthy het volgende:
[..]
In lingeriezaken komt de verkoopster vaak al mee in het hokje, schrok me rot de eerste keer...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:05 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik noem ze ook pakezels.
Ik vind het altijd zo leuk dan loop je door het winkelcentrum en dan gezellig pakezel spotten.
Gelukkig word ik nooit zo.
lekkerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat er pas echt ranzig uitziet is een kapsalon.
Das dan wel weer smerig lekker!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:06 schreef heloef het volgende:
Maar wat er pas echt ranzig uitziet is een kapsalon.
Ik ben wel eens pakezel geweest hoor.quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel eens pakezel geweest hoor.
Ik was jong, naief en zonder dat ik het doorhad was ik smoorverliefd op haar.
Nee maar daar zit een Media Markt en kan je goede moksi meti halen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 23:07 schreef Qunix het volgende:
[..]
Bijlmer valt wel mee, zo donker is dat niet meer... Eerder Ganzenhoef en Kraaiennest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |