ik geloof dat ik links en rechts heb omgewisseldquote:
Ze heeft 't vast over mij, 4 uur slaapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet dat ik er slecht uitzie, maar zo slecht...
Niet alles wat ik zeg op jezelf betrekken, ik had het over mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet dat ik er slecht uitzie, maar zo slecht...
staat je goed hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze heeft 't vast over mij, 4 uur slaap
Ik vond het oor aan de linkerkant al zo maf, aangezien het meerendeel rechtshandig isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik geloof dat ik links en rechts heb omgewisseld
Herkenbaar, in het begin lag ik echt in een continue lachstuip, maar nu ga ik Stenders veel leuker vinden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Eerst luisterde ik als ik niks anders had op vrijdag altijd naar EW nu heb ik het echt maanden niet meer geluisterd, het is een beetje uitgewerkt op mij.
Tja ik zie het speciale er ook niet zo van en al zeker niet als je niet in de buurt van A'dam woont.quote:
hee, jij schrijft meerendeel ook met dubbel e in het begin. klopt dat nou of niet? ik twijfel...ik deed dat ook altijd, maar ik zie het veel vaker als merendeel...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vond het oor aan de linkerkant al zo maf, aangezien het meerendeel rechtshandig is
Nee!! Jij ziet er zelfs zonder slaap nogquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ze heeft 't vast over mij, 4 uur slaap
dat dus....dan heb ik liever een bioscoopkaartje voor mn eigen stadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja ik zie het speciale er ook niet zo van en al zeker niet als je niet in de buurt van A'dam woont.
Woei twee dagen eerder dan de rest van het land naar een film.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Tja ik zie het speciale er ook niet zo van en al zeker niet als je niet in de buurt van A'dam woont.
Merendeel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee, jij schrijft meerendeel ook met dubbel e in het begin. klopt dat nou of niet? ik twijfel...ik deed dat ook altijd, maar ik zie het veel vaker als merendeel...
EW zorgt bij mij alleen voor een lachstuip als ik echt 100 % gefocust ben op de show. Zoals in de trein, ik heb toch gênante momenten gehad toenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:47 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar, in het begin lag ik echt in een continue lachstuip, maar nu ga ik Stenders veel leuker vinden.
Meeste films zijn nog slecht ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
hee, niet slijmen! dat doe ik alquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!! Jij ziet er zelfs zonder slaap noguit!
Echt, pakken jullie me bewust op elke spelfout ofzo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hee, jij schrijft meerendeel ook met dubbel e in het begin. klopt dat nou of niet? ik twijfel...ik deed dat ook altijd, maar ik zie het veel vaker als merendeel...
Als je langer dan een jaar* luistert, vindt je er langzaam niets aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
EW zorgt bij mij alleen voor een lachstuip als ik echt 100 % gefocust ben op de show. Zoals in de trein, ik heb toch gênante momenten gehad toen
Oh ja dat is waar, als ik in de bus luister naar EW moet ik te vaak mijn lach inhouden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
EW zorgt bij mij alleen voor een lachstuip als ik echt 100 % gefocust ben op de show. Zoals in de trein, ik heb toch gênante momenten gehad toen
Ik ga zelf eens kijken wat m'n kansen zijn bij de vrouwtjes, kerels heb ik al bijna afgeschrevenquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!! Jij ziet er zelfs zonder slaap noguit!
neenee, ik schrijf zelf ook altijd meerendeel. vandaar dat het me opviel. en ik dacht dat jij, alwetende, wellicht het antwoord wistquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
Echt, pakken jullie me bewust op elke spelfout ofzo?En het is met één e, maar het zit er als een automatisme in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |