wijn vind ik ook vies. ik vind de alcoholsmaak vies....en die proef ik hierbij nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een zoet wijntje of roseetje tegen de tijd dat het zomer is
Beter!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:40 schreef hole1988 het volgende:
ik heb donderdag ook boodschappen gedaan is men "vergeten" 2 kratten bier en 6pack cola aan te slaan.
Bij een cheapass zoet wijntje/roseetje proef je dat echt niet. Gaat er altijd in als limonadequote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
wijn vind ik ook vies. ik vind de alcoholsmaak vies....en die proef ik hierbij niet
en die tekening...ik haal er niks uit, maar mijn rechthoek is te smal denk ik.
Kraan! waar is ie nou? de smurfen willen eruit!
teken een rechtopstaande rechthoekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:42 schreef CindieY het volgende:
En natuurlijk valt bij mij de stream wegHeel radionary gemist.
ah, dat moet ik onthoudenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:43 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bij een cheapass zoet wijntje/roseetje proef je dat echt niet. Gaat er altijd in als limonade
Wensen van de heren Ekdom en Veenstra hoorde ik persoonlijk van ene T.Leemhuis.quote:
Ik vind het de laatste tijd sowieso maar stilletjes op Fok!quote:
Eerst luisterde ik als ik niks anders had op vrijdag altijd naar EW nu heb ik het echt maanden niet meer geluisterd, het is een beetje uitgewerkt op mij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 22:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Wensen van de heren Ekdom en Veenstra hoorde ik persoonlijk van ene T.Leemhuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |