ach...wat ik niet heb kan ook niet doodquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Sorteren is kutwerk. Heb 't niet bij de briefpost gedaan, wel bij de pakketpost. Als iets geestdodend is...
ik stel voor dat hier een Shandymix van gemaakt wordt!quote:
gadverdammequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik stel voor dat hier een Shandymix van gemaakt wordt!
ik moet toegeven dat ik em ook wel ok vind.....quote:
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb je ook wel eens geiler gezegd!
en ik dacht ook dat ik Nirvana hoorde. begint van t nummer vind ik voor geen meter bij de rest passen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik hoor ineens wat minthy bedoelde toen ze zei dat 't iedere keer lijkt alsof Nirvana begint.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/Omniplayer
laat de wereld maar vergaan.....
Zoek jij nou van elk 'ding' van 3FM op of er iemand zo sneu is geweest een twitteraccount aan te maken?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:19 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/Omniplayer
laat de wereld maar vergaan.....
nee schat, ik zag het toevallig voorbijkomen in de twitterkolom op de socialradiosite...wat denk je slecht over mijquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zoek jij nou van elk 'ding' van 3FM op of er iemand zo sneu is geweest een twitteraccount aan te maken?
Ohja, jullie hebben natuurlijk allemaal die webcam aan. En dat ik daar dan slecht over denk is je eigen conclusiequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee schat, ik zag het toevallig voorbijkomen in de twitterkolom op de socialradiosite...wat denk je slecht over mij
ik word verlegen van een knipoogjequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ohja, jullie hebben natuurlijk allemaal die webcam aan. En dat ik daar dan slecht over denk is je eigen conclusie
nja, een jaar geleden moest je ook nog raden...nu geven ze het antwoord gewoon weg...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
De vaste Ron Brandsteder-bellers slaan we tegenwoordig (gelukkig) maar over?
Jep, inclusief de Robin-van-Bassie-en-Adriaan mensen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
Echt zo oud inmiddelsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:27 schreef CindieY het volgende:
Tijd voor De Boodschappenband, de Wildprik en het raden van de prijs van supermarktproducten?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt zo oud inmiddels
Ik zou graag willen dat het programma nieuwe items krijgt en dat oude gewoon niet meer doen.
Echt oud, inderdaad. Zit er eens over te denken, maar dat was al toen ik nog vaak van donderdag op vrijdag naar m'n ouders ging en EW luisterde in de trein. Dat zal zeker 2 jaar geleden zijn geweest, als het niet langer is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:29 schreef Qunix het volgende:
[..]
Echt zo oud inmiddels
Ik zou graag willen dat het programma nieuwe items krijgt en dat oude gewoon niet meer doen.
Of nieuwequote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor De Boodschappenband, de Wildprik en het raden van de prijs van supermarktproducten?
Wiehoe, ik ben niet gek!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:16 schreef CindieY het volgende:
Ah, ik hoor ineens wat minthy bedoelde toen ze zei dat 't iedere keer lijkt alsof Nirvana begint.
nou... nee hoor popje, je bent niet gek, hooguit een beetje een malle meidquote:
En ik heb niet eens een pittig rood kapsel!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou... nee hoor popje, je bent niet gek, hooguit een beetje een malle meid
Wel een kek montuur?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:45 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb niet eens een pittig rood kapsel!
ik heb vandaag een nieuwe uitgezocht.quote:
Er zijn meer (en vooral betere) opticiens dan de Hans Anders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb vandaag een nieuwe uitgezocht.
en Hans Anders hoofdbrekens bezorgt. mijn ogen zijn zo uniek dat ze niet in de standaardsterktetabel van Hans zitten
dat weet ik, daarom heb ik mijn ogen eerst door de oogarts op laten metenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Er zijn meer (en vooral betere) opticiens dan de Hans Anders.
ik heb een windje gelaten, denk dat dat het is...quote:
Een paar euro meer wel? Ik betaal altijd de bril compleet in één keer, ik hou niet zo van die betaalplannen enzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik, daarom heb ik mijn ogen eerst door de oogarts op laten metenmaar Hans is goedkoop. 3euro per maand mis ik niet
nja, op zich zou het bedrag in 1x ook niet missen, maar ik vind dit wel ideaal. bovendien koop ik dan ook netjes eens in de 2 jaar een nieuwe bril. mezelf kennende zou ik anders 10jaar met dezelfde bril rondlopen en mijn ogen nog harder verneuken. tis al niet veel, maar een hoornvliestransplantatie wil graag voorkomenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een paar euro meer wel? Ik betaal altijd de bril compleet in één keer, ik hou niet zo van die betaalplannen enzo.
Hm, dat is ook weer zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, op zich zou het bedrag in 1x ook niet missen, maar ik vind dit wel ideaal. bovendien koop ik dan ook netjes eens in de 2 jaar een nieuwe bril. mezelf kennende zou ik anders 10jaar met dezelfde bril rondlopen en mijn ogen nog harder verneuken. tis al niet veel, maar een hoornvliestransplantatie wil graag voorkomen
ik kom eens in de zoveel tijd bij Oogheelkundig Medisch Centrum Grunn. zitten bij Martiniziekenhuis in de buurt. heb dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Keratoconus met een bril zie ik nooit meer 100% scherp, met speciale lenzen zou dit misschien wel kunnen. maar ik wil geen lenzen, ik ben een brillenjood bij uitstekquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hm, dat is ook weer zoMisschien zelf ook eens een meting laten doen bij een oogarts, misschien dat zo iemand kan verklaren waarom ik met bril dichtbij hartstikke dubbel zie
Geen enkele opticien tot nu toe die daarvoor een verklaring heeft.
Brr, het idee dat iemand dan aan je oog zitquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik kom eens in de zoveel tijd bij Oogheelkundig Medisch Centrum Grunn. zitten bij Martiniziekenhuis in de buurt. heb dit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Keratoconus met een bril zie ik nooit meer 100% scherp, met speciale lenzen zou dit misschien wel kunnen. maar ik wil geen lenzen, ik ben een brillenjood bij uitsteken de beste oplossing is een hoornvliestransplantatie, maar dat doe ik pas als ik echt blind wordt aan 1 oog....
nee, ik doe het alleen als ik echt blind dreig te worden. ik vind een bril wel lekker .geeft mijn gezicht iets extra's. heb net wel de oranje oorstukjes van mn bril laten verwisselen want dat was me iets teveel van t goede...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:09 schreef CindieY het volgende:
[..]
Brr, het idee dat iemand dan aan je oog zitIk zou ze ooit wel eens willen laten laseren, maar eerst maar eens moed (en geld) zien te vinden
nee, Friso kon niet...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef CindieY het volgende:
Hebben ze eigenlijk geen gast vanavond?
Ja, sommige mensen missen echt inderdaad iets als ze hun bril niet op hebben. Ik kan allebei hebben, maar ik vind 't altijd zo'n gekut met een bril, omdat ik dus niet de hele dag door draag. Zit nu ook zonder bril vanwege dat dubbel zien. Raak ik dat ding weer kwijt ofzo of leg ik em heel ontactisch neer en ga ik er bijna op zitten enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik doe het alleen als ik echt blind dreig te worden. ik vind een bril wel lekker .geeft mijn gezicht iets extra's. heb net wel de oranje oorstukjes van mn bril laten verwisselen want dat was me iets teveel van t goede...
De wildprik dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tijd voor De Boodschappenband, de Wildprik en het raden van de prijs van supermarktproducten?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, Friso kon niet...
sorry, slechte grap.
jij kunt zelfs een wcbril opzetten johquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja, sommige mensen missen echt inderdaad iets als ze hun bril niet op hebben. Ik kan allebei hebben, maar ik vind 't altijd zo'n gekut met een bril, omdat ik dus niet de hele dag door draag. Zit nu ook zonder bril vanwege dat dubbel zien. Raak ik dat ding weer kwijt ofzo of leg ik em heel ontactisch neer en ga ik er bijna op zitten enzo
echt hey! nog nooit zo blij geweest dat ik `t weekend mag werkenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:15 schreef CindieY het volgende:
Echt, ga ik heel bewust naar m'n ouders om carnaval te ontlopen, word ik alsnog geconfronteerd met carnaval
jazeker.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn Timur en zijn seksslaafje er morgen trouwen gewoon?
mooi! ik moet natuurlijk niet hebben dat ik morgen om even voor 12en de radio aanzet en dan te horen krijg dat ze er niet zijn!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:19 schreef 3rdRock het volgende:
zijn Timur en zijn seksslaafje er morgen trouwen gewoon?
ja, hoe moet ik Ramon anders omschrijven?quote:
katertje van gisteren?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheers! Voor mij even geen alcohol vanavond
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
katertje van gisteren?
ik ga straks weer aan de Smirnoff Ice. nog steeds geen Shandy...
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, hoe moet ik Ramon anders omschrijven?
Thanks! hoezo niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Cheers! Voor mij even geen alcohol vanavond
dat krijg ik vaak van thee...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijk
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 21:27 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, katers heb ik eigenlijk nooit. Maar die droge mond, verschrikkelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |