Fan-tas-tisch. Ik zei tegen iemand anders vanochtend ook al dat ik graag wat meer 'vergeten' nummers had willen horen. Niet dat ik me niet vermaak of dat ik me echt kapot erger, maar tochquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:07 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een kut top 100 zegHet ging zo goed de hele week!
Dat.quote:
twitter:matijn twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:25:16AUSTRIAN NEWS AGENCY APA: MEMBER OF DUTCH ROYAL FAMILY BURIED BY AVALANCHE IN AUSTRIA reageer retweet
Nu op het nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef hole1988 het volgende:
twitter:matijn twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 15:25:16AUSTRIAN NEWS AGENCY APA: MEMBER OF DUTCH ROYAL FAMILY BURIED BY AVALANCHE IN AUSTRIA reageer retweet
Prins Friso dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:27 schreef hole1988 het volgende:
ik heb This is How you Remind Me gewoon in mijn Zeroeslijst gezet hoor. kan er niks aan doen, maar ik blijf het meebrullen, vooral net na de bridge....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:18 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik moet toegeven dat de nummers van nickelback die je NOOIT op de radio hoort, best wel te pruimen zijn, lekkere snoeiende gitaren
Alleen die laatste plaat van hem is echt dramatisch
Ik had het stilgehouden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb This is How you Remind Me gewoon in mijn Zeroeslijst gezet hoor. kan er niks aan doen, maar ik blijf het meebrullen, vooral net na de bridge....
Emeli Sandé - Next To Mequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:57 schreef minthy het volgende:
Man, wat een rust hier!![]()
Is er al een MH bekendgemaakt?
ik ken geen schaamte qua muziek. stiekem ga ook jij uit je dak Roelquote:
Ik heb het gelukkig gemist. Heb het wel 2x geprobeerd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:09 schreef Sirolf het volgende:
Zo, welkom terug in het heden allemaal. Wel weer genoeg bekende zeroes-platen gehoord voor een tijdje.
ehm...op 45quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat MGMT - Kids niet in de Top 100 staat van de Zeroes.
Toch wel? Mooi zo!quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNDDD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
twitter:michielveenstra twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:14:21WWWWWWWWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDD #3FM #ekstraweekend reageer retweet
twitter:TjibbeTjibsma twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:14:21WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND #EkstraWeekend #3FM reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 19:14:22WWWWWWWWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDDDDD!!!! #3fm #ekstraweekend reageer retweet
Terwijl jij meestal juist alleen hier komt buurten bij decennium-themaweken... al is dat dan vooral bij de 90s Request.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:12 schreef Qunix het volgende:
[..]
Ik heb het gelukkig gemist. Heb het wel 2x geprobeerd.
Wait? WHUT?!?! serieus niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:11 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat MGMT - Kids niet in de Top 100 staat van de Zeroes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig
De zeroes vond ik echt niets aan qua muziek. Een paar goeie, met name tot 2003.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Terwijl jij meestal juist alleen hier komt buurten bij decennium-themaweken... al is dat dan vooral bij de 90s Request.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wait? WHUT?!?! serieus niet?![]()
ik heb wel KEIHARD gestemd oplees ff terug en je ziet dat ie op 45 staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lees je met je elmo-ogen ofzo?
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
In die tijd is er toch echt genoeg goeds gemaakt hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:16 schreef Qunix het volgende:
[..]
De zeroes vond ik echt niets aan qua muziek. Een paar goeie, met name tot 2003.
Tussen 2004 en 2010 echt alles gemist.
Zal best, al vond ik het niet leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
In die tijd is er toch echt genoeg goeds gemaakt hoor
Waarschijnlijk is 'ie nu pas echt officieel uit & verkrijgbaar, afgelopen weken zal wel als freechoice van de DJ van dienst zijn geweest. Hij komt iig nu pas nieuw binnen op de 3FM playlist.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef ConscienceNL het volgende:
Wát?! Nú pas MH?Hoe lang wordt deze al gedraaid, een maand?
crash is wat zwaarder kijkvoer, maar t zijn beide prima filmsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik straks naar de film Crash kijken, of naar The Imaginarium Of Doctor Parnassus?
Ik denk dat ik voor Parnassus ga, vanwege de laatste rol van Ledgerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
crash is wat zwaarder kijkvoer, maar t zijn beide prima films
dat kan natuurlijk ook. fijne Terry Gilliam-film en het verlies van Ledger is mooi opgevangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Parnassus ga, vanwege de laatste rol van Ledger
hoi poedelewoepsie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
Zoo, geneuzel over Friso uit en 3FM aan.
Het kan Friso en het kan dooien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
Zoo, geneuzel over Friso uit en 3FM aan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het kan Friso en het kan dooien.
Zo dacht ze er zelf ook overquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef Qunix het volgende:
Neeeee... Kap nou met dat Housten gedoe.
zou een brief naar die "VrijdagavondRukkers Hilversummie" aankomen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Een brief sturen met een hoop onzin als adres, maar wel 3FM en NTR vermelden. Dan is het niet zo moeilijk meer.
Wel als je geen postcode vermeld denk ik, niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Een brief sturen met een hoop onzin als adres, maar wel 3FM en NTR vermelden. Dan is het niet zo moeilijk meer.
Nee hoor, daar hebben ze bij TNT/TPG/PTT/PostNL een speciale afdeling voor. Als er gewoon een omroep + 3FM op staat moet dat geen enkel probleem zijn. Zij zoeken er dan het adres/postcode bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wel als je geen postcode vermeld denk ik, niet?
Dát is idd veel meer een uitdaging. We zullen het echter nooit weten als die kaarten niet aankomen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou een brief naar die "VrijdagavondRukkers Hilversummie" aankomen?
Ik zie het al voor me, op elke sorteerafdeling in heel Nederland hebben ze per afdeling 1 iemand rondlopen die bekend is met 3FM EkstraWeekend en weet dat mensen de meest rare adressen enzo opschrijvenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze bij TNT/TPG/PTT/PostNL een speciale afdeling voor. Als er gewoon een omroep + 3FM op staat moet dat geen enkel probleem zijn. Zij zoeken er dan het adres/postcode bij.
nja, als ik een envelop en postzegel pak. het adres erop schrijf en vervolgens hier een foto ervan post is er iig bewijs dat ie verstuurd is....maar of ie aankomt....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze bij TNT/TPG/PTT/PostNL een speciale afdeling voor. Als er gewoon een omroep + 3FM op staat moet dat geen enkel probleem zijn. Zij zoeken er dan het adres/postcode bij.
[..]
Dát is idd veel meer een uitdaging. We zullen het echter nooit weten als die kaarten niet aankomen...
ik wil die baan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, op elke sorteerafdeling in heel Nederland hebben ze per afdeling 1 iemand rondlopen die bekend is met 3FM EkstraWeekend en weet dat mensen de meest rare adressen enzo opschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |