crash is wat zwaarder kijkvoer, maar t zijn beide prima filmsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
Zal ik straks naar de film Crash kijken, of naar The Imaginarium Of Doctor Parnassus?
Ik denk dat ik voor Parnassus ga, vanwege de laatste rol van Ledgerquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
crash is wat zwaarder kijkvoer, maar t zijn beide prima films
dat kan natuurlijk ook. fijne Terry Gilliam-film en het verlies van Ledger is mooi opgevangen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:29 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor Parnassus ga, vanwege de laatste rol van Ledger
hoi poedelewoepsie!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
Zoo, geneuzel over Friso uit en 3FM aan.
Het kan Friso en het kan dooien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef CindieY het volgende:
Zoo, geneuzel over Friso uit en 3FM aan.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het kan Friso en het kan dooien.
Zo dacht ze er zelf ook overquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef Qunix het volgende:
Neeeee... Kap nou met dat Housten gedoe.
zou een brief naar die "VrijdagavondRukkers Hilversummie" aankomen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Een brief sturen met een hoop onzin als adres, maar wel 3FM en NTR vermelden. Dan is het niet zo moeilijk meer.
Wel als je geen postcode vermeld denk ik, niet?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Sirolf het volgende:
Een brief sturen met een hoop onzin als adres, maar wel 3FM en NTR vermelden. Dan is het niet zo moeilijk meer.
Nee hoor, daar hebben ze bij TNT/TPG/PTT/PostNL een speciale afdeling voor. Als er gewoon een omroep + 3FM op staat moet dat geen enkel probleem zijn. Zij zoeken er dan het adres/postcode bij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wel als je geen postcode vermeld denk ik, niet?
Dát is idd veel meer een uitdaging. We zullen het echter nooit weten als die kaarten niet aankomen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zou een brief naar die "VrijdagavondRukkers Hilversummie" aankomen?
Ik zie het al voor me, op elke sorteerafdeling in heel Nederland hebben ze per afdeling 1 iemand rondlopen die bekend is met 3FM EkstraWeekend en weet dat mensen de meest rare adressen enzo opschrijvenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze bij TNT/TPG/PTT/PostNL een speciale afdeling voor. Als er gewoon een omroep + 3FM op staat moet dat geen enkel probleem zijn. Zij zoeken er dan het adres/postcode bij.
nja, als ik een envelop en postzegel pak. het adres erop schrijf en vervolgens hier een foto ervan post is er iig bewijs dat ie verstuurd is....maar of ie aankomt....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, daar hebben ze bij TNT/TPG/PTT/PostNL een speciale afdeling voor. Als er gewoon een omroep + 3FM op staat moet dat geen enkel probleem zijn. Zij zoeken er dan het adres/postcode bij.
[..]
Dát is idd veel meer een uitdaging. We zullen het echter nooit weten als die kaarten niet aankomen...
ik wil die baan!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me, op elke sorteerafdeling in heel Nederland hebben ze per afdeling 1 iemand rondlopen die bekend is met 3FM EkstraWeekend en weet dat mensen de meest rare adressen enzo opschrijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |