quote:
Misschien. Maar het lijkt me simpelweg niet goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:52 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Wat moet dat zeggen? Is heel normaal, omdat er gewoon weg niets valt te vertellen. Wat jij wil weten, hij komt te overlijden, hij wordt weer helemaal de oude of hij gaat gehandicapt door het leven is niet te voorspellen in zo`n korte tijd.
Of je moet geinteresseerd zijn in: hij heeft een lage bloeddruk, een hoge hartfrequentie, de beademing verloopt zonder problemen. Daar zit toch geen mens op te wachten?
Dan zijn er wat paleizen die gebruikt kunnen worden als museum, kunstacademie of om een toekomstige president te huisvesten.quote:
Dat snap ik maar normaal wacht men ermee tot de persoon ook daadwerkelijk overleden is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Die hebben ze standaard liggen voor iedereen die ook maar een beetje bekend is.
Misschien moet je even opzoeken wat prognose betekendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien. Maar het lijkt me simpelweg niet goed.
Ik denk dat er makkelijkere manieren zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Beetje onhumaan om te zeggen, maar wat als friso nu bewust heeft gekozen om een einde aan zijn leven te maken? Dan is dit toch de ideale manier misschien? Want zodoende lijkt het op een ongeluk?
Ik zeg dit omdat ik altijd heb gedacht dat hij een heel ongelukkig leven lijdde.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Beetje onhumaan om te zeggen, maar wat als friso nu bewust heeft gekozen om een einde aan zijn leven te maken? Dan is dit toch de ideale manier misschien? Want zodoende lijkt het op een ongeluk?
Ik zeg dit omdat ik altijd heb gedacht dat hij een heel ongelukkig leven lijdde.
Friso is het enige slachtofferquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef theguyver het volgende:
misschien rare vraag maar meen dat er meerdere mensen bij de lawine betrokken waren... hoe vergaat het hun?
Zou hij dan nu stiekem zitten kaarten met MJ en Whitney Houston?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Bleek maar 1 persoon te zijn, hoe het daar mee is weet ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef theguyver het volgende:
misschien rare vraag! maar meen dat er meerdere mensen bij de lawine betrokken waren... hoe vergaat het hun?
En zo wellicht meerdere mensen mee te nemen? Lijkt mij niet echt de goede manier. Dan een ongeluk waar allen ik bij betrokken zou zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Dat is ook weer zo'n ondergesneeuwd feitje..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef theguyver het volgende:
misschien rare vraag maar meen dat er meerdere mensen bij de lawine betrokken waren... hoe vergaat het hun?
Nu maar hopen dat ze door de Duitse Flak heen komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef Guidetti het volgende:
Het vliegtuig is met een erg korte tussenstop weer vertrokken richting Inssbruck.
http://www.flightradar24.com/PHKBX
Nou ja, ze zeiden op het nieuws ook dat het niet goed klinkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Misschien moet je even opzoeken wat prognose betekend
Ja dus eigenlijk weten we nog niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Stabiel, maar in levensgevaar...
Als je in stabiel levensgevaar verkeert, is dat voor altijd? chronische aandoening acuut levensgevaar?
Je leeft wel, maar weet het nooit zeker?
Wat voor een vage nietszeggend inhoudsloze kutopmerking is dat eigenlijk, stabiel levensgevaar....
Als je een snelweg oversteekt dan verkeer je in stabiel levensgevaar? Want iemand rijd je altijd omver?
Dat je situatie niet verandert, hij wordt dus niet slechter of beter op dit moment.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Stabiel, maar in levensgevaar...
Als je in stabiel levensgevaar verkeert, is dat voor altijd? chronische aandoening acuut levensgevaar?
Je leeft wel, maar weet het nooit zeker?
Wat voor een vage nietszeggend inhoudsloze kutopmerking is dat eigenlijk, stabiel levensgevaar....
Als je een snelweg oversteekt dan verkeer je in stabiel levensgevaar? Want iemand rijd je altijd omver?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |