Ik denk dat er makkelijkere manieren zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Beetje onhumaan om te zeggen, maar wat als friso nu bewust heeft gekozen om een einde aan zijn leven te maken? Dan is dit toch de ideale manier misschien? Want zodoende lijkt het op een ongeluk?
Ik zeg dit omdat ik altijd heb gedacht dat hij een heel ongelukkig leven lijdde.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Beetje onhumaan om te zeggen, maar wat als friso nu bewust heeft gekozen om een einde aan zijn leven te maken? Dan is dit toch de ideale manier misschien? Want zodoende lijkt het op een ongeluk?
Ik zeg dit omdat ik altijd heb gedacht dat hij een heel ongelukkig leven lijdde.
Friso is het enige slachtofferquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef theguyver het volgende:
misschien rare vraag maar meen dat er meerdere mensen bij de lawine betrokken waren... hoe vergaat het hun?
Zou hij dan nu stiekem zitten kaarten met MJ en Whitney Houston?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Bleek maar 1 persoon te zijn, hoe het daar mee is weet ik nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef theguyver het volgende:
misschien rare vraag! maar meen dat er meerdere mensen bij de lawine betrokken waren... hoe vergaat het hun?
En zo wellicht meerdere mensen mee te nemen? Lijkt mij niet echt de goede manier. Dan een ongeluk waar allen ik bij betrokken zou zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Onnoman het volgende:
Dat is ook weer zo'n ondergesneeuwd feitje..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef theguyver het volgende:
misschien rare vraag maar meen dat er meerdere mensen bij de lawine betrokken waren... hoe vergaat het hun?
Nu maar hopen dat ze door de Duitse Flak heen komenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:53 schreef Guidetti het volgende:
Het vliegtuig is met een erg korte tussenstop weer vertrokken richting Inssbruck.
http://www.flightradar24.com/PHKBX
Nou ja, ze zeiden op het nieuws ook dat het niet goed klinkt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:55 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Misschien moet je even opzoeken wat prognose betekend
Ja dus eigenlijk weten we nog niks.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Stabiel, maar in levensgevaar...
Als je in stabiel levensgevaar verkeert, is dat voor altijd? chronische aandoening acuut levensgevaar?
Je leeft wel, maar weet het nooit zeker?
Wat voor een vage nietszeggend inhoudsloze kutopmerking is dat eigenlijk, stabiel levensgevaar....
Als je een snelweg oversteekt dan verkeer je in stabiel levensgevaar? Want iemand rijd je altijd omver?
Dat je situatie niet verandert, hij wordt dus niet slechter of beter op dit moment.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Als je in stabiel levensgevaar verkeert, is dat voor altijd? chronische aandoening acuut levensgevaar?
Wat voor een vage nietszeggend inhoudsloze kutopmerking is dat eigenlijk, stabiel levensgevaar....
Als je een snelweg oversteekt dan verkeer je in stabiel levensgevaar? Want iemand rijd je altijd omver?
Ik moest even lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef kibo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze door de Duitse Flak heen komen
Pfffff, ga anders een stukje fietsenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Oh, het interesseert me helemaal niks. Het irriteert me. Nogal erg.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef vencodark het volgende:
[..]
Joh, wat interesseert jou dat. Je kent me verder totaal niet dus waar bemoei je je mee.Wijsneus.
In een topic dat toch niemand terugleestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef Szura het volgende:
Welke overijverige kansloze kutmod zit hier allemaal posts te verwijderen
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef zaans_boefje het volgende:
Het nieuws moet je natuurlijk niet altijd geloven he!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ze zeiden op het nieuws ook dat het niet goed klinkt.
Ik zei ook niet dát het slecht is natuurlijk.
Ach gosh, irriteer jij je zo?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, het interesseert me helemaal niks. Het irriteert me. Nogal erg.
En verder bemoei ik me waar ik me mee wil en ik gaf je alleen een tip. Hoef je niet meteen zo aanvallend en beledigend te doen.
proest daar ging mijn koffie ... ff nieuwe zetten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:56 schreef kibo het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze door de Duitse Flak heen komen
En maar lekker fappen als ze op dat kruisje mogen drukken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:58 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
In een topic dat toch niemand terugleest
Gebeurde in de tour ook, topics gingen soms in 5/10 minuten vol en toch posts weggooien
Best tip evahquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach gosh, irriteer jij je zo?
Ik geef jou een tip: Irriteer je niet zo aan andere users want dan valt een forum niet mee.
Iets irriteert je, of je ergert je.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ach gosh, irriteer jij je zo?
Ik geef jou een tip: Irriteer je niet zo aan andere users want dan valt een forum niet mee.
Nee, maar ik wil nog wel aannemen dat ze op tv wel weten wat een dergelijke uitspraak kan betekenen, over die prognoses.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:59 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Het nieuws moet je natuurlijk niet altijd geloven he!
Maar het vrij logisch dat de situatie er ernstig uitziet. Stabiel, maar in levensgevaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |