Laatste nieuws was dat het geen groep was, maar dat Friso samen met 1 persoon was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de andere mensen uit dat groepje van Friso gaat. Daar hoor je niets over.
Hoorde net dat het er maar eentje was, en geen 'groep'. Bij de persconferentie in Lech.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de andere mensen uit dat groepje van Friso gaat. Daar hoor je niets over.
Hij is lid van de koninklijke familie, door geen toestemming te vragen (of het niet te krijgen en toch te trouwen) voor zijn huwelijk met Mabel is hij niet langer lid van het koninklijk huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij is toch lid van het koninklijk huis? Alleen geen troonsopvolger meer toch?
Oh bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ongedeerd. Die hebben hem gered.
Nee idd. Misschien zijn die wel hartstikke kapot en kraait er geen haan naar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Dat prachtige regeringsvliegtuig dat er net in Brussel geland isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af of en wie Constantijn ophaalt.
Begrijp ik het goed dat een Balkenende dan nu lid is van het koninklijk huis?quote:Nee. Hij is lid van de koninklijke familie, niet meer van het koninklijk huis. Alleen mensen in lijn tot de troon + hun echtgenote of mensen die staatshoofd zijn geweest + hun echtgeno(o)t(e) zijn lid van het koninklijk huis.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat prachtige regeringsvliegtuig dat er net in Brussel geland is
Want die is koning geweest?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat een Balkenende dan nu lid is van het koninklijk huis?
Al bekend wie die slet was?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Laatste nieuws was dat het geen groep was, maar dat Friso samen met 1 persoon was.
Lees nog eens goed? Geen troon, geen staatshoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
dat snap je idd verkeerd, balkenende was slechts premier, niet het staatshoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij was de baas tochquote:
Maak het drama nog erger!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef SeanFerdi het volgende:
moet alleen dat vliegtuig zo niet uit de lucht storten, want dan hebben we een flink probleem met de troonopvolging...
quote:
Met zo'n hoofd, staatshoofd zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef simmu het volgende:
[..]
dat snap je idd verkeerd, balkenende was slechts premier, niet het staatshoofd.
Terecht.quote:
Nog niet opgestegen zo te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stijgt dat ding ook nog een keer op of heb ik hem alweer gemist?
En die vrouw is haar vader ook al kwijtgeraakt doordat hij in een wak schaatste.... het zal je gebeuren dat je zowel je vader als je man door zulke bizarre ongelukken verliest.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Starlie het volgende:
Ze leggen wel de nadruk erop dat het zo vreselijk is voor Bea maar halloooo hij heeft ook een vrouw en 2 kinderen!!
Misschien hebben ze wel gezegd hij is al dood, doe maar rustig aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef Mercer het volgende:
Ze hebben wel de tijd genomen, vliegtuig is om 19:00 opgestegen terwijl het om 15:30 is gebeurd.
Het is al om 12.15 uur gebeurd begreep ik!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef Mercer het volgende:
Ze hebben wel de tijd genomen, vliegtuig is om 19:00 opgestegen terwijl het om 15:30 is gebeurd.
Staat nog steeds aan de grondquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stijgt dat ding ook nog een keer op of heb ik hem alweer gemist?
Een lawine is niet zo bizar. Een lawine terwijl je aan het schaatsen bent, des te meer.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vrouw is haar vader ook al kwijtgeraakt doordat hij in een wak schaatste.... het zal je gebeuren dat je zowel je vader als je man door zulke bizarre ongelukken verliest.
Ze moeten nog naar de vliegvelden toe, piloot geregeld worden enzo.. en dan moet er nog mogelijkheden zijn om op te stijgen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef Mercer het volgende:
Echt waar?!! Poehhh heftig ook zeg!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vrouw is haar vader ook al kwijtgeraakt doordat hij in een wak schaatste.... het zal je gebeuren dat je zowel je vader als je man door zulke bizarre ongelukken verliest.
Niets, daarom vond ik het ook zo opmerkelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef kibo het volgende:
[..]
Terecht.
Wat is de nieuwswaarde, afgezien van de totale overspannenheid in de overige media, inc. fok?
Piloot = WAquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze moeten nog naar de vliegvelden toe, piloot geregeld worden enzo.. en dan moet er nog mogelijkheden zijn om op te stijgen.
Valt mee, dan wordt er iemand regent(es) in de periode tussen het aftreden van Beatrix (als ze dat dan al zou doen) en het moment dat Amalia 18 is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef SeanFerdi het volgende:
moet alleen dat vliegtuig zo niet uit de lucht storten, want dan hebben we een flink probleem met de troonopvolging...
Oja, dat is waar ook! Dat is toch raar dat je dan pas om 1900 het vliegtuig pakt?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef Starlie het volgende:
[..]
Het is al om 12.15 uur gebeurd begreep ik!
eerst moet het nieuws NL bereiken, dan moet geregeld worden dat er timeslots op de luchthavens (meervoud) vrijkomen, en daarna kan pas gevlogen worden, ik vind dit al best snel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef Mercer het volgende:
Piloot? WA vliegt gewoon zelf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ze moeten nog naar de vliegvelden toe, piloot geregeld worden enzo.. en dan moet er nog mogelijkheden zijn om op te stijgen.
De kinderen zijn ook mee in het vliegtuig toch? Nouja, dan gaat het via de zus van Bea (welke ook alweer?).quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Valt mee, dan wordt er iemand regent(es) in de periode tussen het aftreden van Beatrix (als ze dat dan al zou doen) en het moment dat Amalia 18 is.
dat werd wel gezegd inderdaad.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kinderen waren ook mee toch? Nouja, dan gaat het via de zus van Bea (welke ook alweer?).
Dat denk ik eigenlijk ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef vosss het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel gezegd hij is al dood, doe maar rustig aan.
En komen ze pas als iedereen daar is met het nieuws.
Wie zal het zeggen
Irene?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kinderen zijn ook mee in het vliegtuig toch? Nouja, dan gaat het via de zus van Bea (welke ook alweer?).
Welke "publieke verantwoordingen" ? Daar heeft hij afstand van genomen toen hij zonder toestemming met zijn gangsterliefje trouwdequote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Wel stoer weer dat Friso als Langdurige Lech'er de lawinewaarschuwingen niet nodig heeft om even zijn publieke en prive-verantwoordingen terzijde weet te zetten voor een avontuurtje!
Doet hij dat altijd als die bak ergens heen moet? Zo tussen zijn andere bezigheden door?quote:
Ja, de naam Wisse Smit heeft ze van haar stiefvader waarmee haar moeder hertrouwde na de dood van haar vader, ze is geboren als Mabel Los.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:42 schreef Starlie het volgende:
[..]
Echt waar?!! Poehhh heftig ook zeg!!!
Daar kan je gelijk in hebben. Ik weet echter uit ervaring dat hij elke mogelijkheid benut om zelf te vliegen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet onder deze omstandigheden..
Wel als hij zelf graag in dat vliegtuig wil zitten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Doet hij dat altijd als die bak ergens heen moet? Zo tussen zijn andere bezigheden door?
Vroeg ik me ook al af.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet onder deze omstandigheden..
Margriet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:43 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De kinderen zijn ook mee in het vliegtuig toch? Nouja, dan gaat het via de zus van Bea (welke ook alweer?).
Lijkt me niet echt verstandig onder dit soort omstandigheden.quote:
Heeft 'ie nog steeds een voorbeeldfunctie zolang Meneer+ gevolg met de Koninklijke Karavaan meereist.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:44 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Welke "publieke verantwoordingen" ? Daar heeft hij afstand van genomen toen hij zonder toestemming met zijn gangsterliefje trouwde
Maar idd, wel zielig voor de familie.
Nee hoor, hij heeft deze week nog gevlogen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
heeft hij tijd om z'n vlieguren bij te houden? denk dat z'n brevet inmiddels wel verlopen is.
Ja, misschien zouden ze v/h weekend pas gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef Magnificat het volgende:
Ik dacht trouwens dat de rest van de familie ook daar was, en ook omdat maandag die fotoreportage plaats zou vinden.
Dijenkletser.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Doodloper het volgende:
Zijn er al goede woordgrapjes bekend?
"ik denk da prins friso het wel erg koud heeft onder diene lawine, zou hij nu bevrieso?"
is de enige die ik heb gehoord, dus brand los!
Maar die zitten dus zo allemaal gezellig in de luchtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef computergirl het volgende:
[..]
Nee margriet - maar pas na de kinderen van WA en Constantijn
Hij komt van een koude kermis thuis?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Doodloper het volgende:
"ik denk da prins friso het wel erg koud heeft onder diene lawine, zou hij nu bevrieso?"
Niet dat het mij uitmaakt maar doe dat even lekker in onzin, scheelt weer een bitchfight in dit topic.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Doodloper het volgende:
sinds wanneer is een katholiek feest een nationaal feestquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:24 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Nee, maar dan ga ik niet een nationaal feest vieren.
Oeh, dat vind ik dan wel weer een toepasselijke naam.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef Leandra het volgende:
Ja, de naam Wisse Smit heeft ze van haar stiefvader waarmee haar moeder hertrouwde na de dood van haar vader, ze is geboren als Mabel Los.
Je zou het niet verwachten.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef loezzzje het volgende:
'en dan nog anders nieuws van vandaag'
oh toch wel?
omg, jullie zijn echt al 8x300 posts bezig met puur ontopic lullen over zijn situatie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Document1 het volgende:
[..]
Niet dat het mij uitmaakt maar doe dat even lekker in onzin, scheelt weer een bitchfight in dit topic.
Zou kunnen, maar in dit soort situaties ( van uitgaand dat hij comateus is) is er ook niet veel te melden. Af wachten hoe hij de 1e 24 uur door komt is vrij normaal, als dat al haalbaar is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik denk echt niet dat ie het overleefd. Duurt te lang zo en dan weten we hoe dat gaat. Is niet met een sisser. Kijk maar naar Michael Jackson. Uren lang in spanning gehouden tot ie toch ineens dood verklaard was. Drama was dat.
Open er een topic over ipv een nieuwstopic te vervuilen met dat soort flauwe grappen...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Doodloper het volgende:
Dat hadden ze daarstraks ook ja, praatten ze over hem alsof hij al dood was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef NorthernStar het volgende:
Kijk net nos24. Die hadden ook al een overzicht van zijn leven.
Alsof ie al dood is.
is je humeur ook onder een lawine gekomen ofzo? djeezquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Open er een topic over ipv een nieuwstopic te vervuilen met dat soort flauwe grappen...
Die hebben ze standaard liggen voor iedereen die ook maar een beetje bekend is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef NorthernStar het volgende:
Kijk net nos24. Die hadden ook al een overzicht van zijn leven.
Alsof ie al dood is.
Dat de artsen de komende dagen nog geen prognose kunnen stellen, zegt toch ook wel wat.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar in dit soort situaties ( van uitgaand dat hij comateus is) is er ook niet veel te melden. Af wachten hoe hij de 1e 24 uur door komt is vrij normaal, als dat al haalbaar is.
Nogmaals mij maakt het niet uit doe lekker wat je niet laten kan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef Doodloper het volgende:
[..]
omg, jullie zijn echt al 8x300 posts bezig met puur ontopic lullen over zijn situatie?schei toch uit zeg
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk ben ik er alweer overheen, sneeuw erover.
Toevallig, dat heb ik ook bij jouw dierbaren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:47 schreef betyar het volgende:
Erg voor die persoon en familie maar ik zal er in ieder geval gaan nachtje om treuren of een biertje minder van pakken. Bijna 8 topics vol.......................![]()
![]()
Net was je ook al zo melodramatisch over Winehouse en nu ditquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:45 schreef vencodark het volgende:
Ja, ik denk echt niet dat ie het overleefd. Duurt te lang zo en dan weten we hoe dat gaat. Is niet met een sisser. Kijk maar naar Michael Jackson. Uren lang in spanning gehouden tot ie toch ineens dood verklaard was. Drama was dat.
Maar normaal zend je zoiets niet uit als iemand nog niet dood isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Die hebben ze standaard liggen voor iedereen die ook maar een beetje bekend is.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef Doodloper het volgende:
[..]
is je humeur ook onder een lawine gekomen ofzo? djeez
ik ga al..
Nee sneeuw.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk ben ik er alweer overheen, zand erover.
Geeft me een gevoel dat hij van 't weekend doodgaat ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat de artsen de komende dagen nog geen prognose kunnen stellen, zegt toch ook wel wat.
Joh, wat interesseert jou dat. Je kent me verder totaal niet dus waar bemoei je je mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Net was je ook al zo melodramatisch over Winehouse en nu dit_. Tip: ga je eigen leven leiden en geef niet zoveel om onbekende mensen.
IK ZIE HEM ZOMG!!quote:
Als hij het overleefd zal dat idd vast een familiegrapje worden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
Dan wachten we maar op hoe Mabel " Ai was un beetsje dum" gaat uitspreken...
Wat moet dat zeggen? Is heel normaal, omdat er gewoon weg niets valt te vertellen. Wat jij wil weten, hij komt te overlijden, hij wordt weer helemaal de oude of hij gaat gehandicapt door het leven is niet te voorspellen in zo`n korte tijd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:48 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat de artsen de komende dagen nog geen prognose kunnen stellen, zegt toch ook wel wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |