Laatste nieuws was dat het geen groep was, maar dat Friso samen met 1 persoon was.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de andere mensen uit dat groepje van Friso gaat. Daar hoor je niets over.
Hoorde net dat het er maar eentje was, en geen 'groep'. Bij de persconferentie in Lech.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Ik vraag me af hoe het met de andere mensen uit dat groepje van Friso gaat. Daar hoor je niets over.
Hij is lid van de koninklijke familie, door geen toestemming te vragen (of het niet te krijgen en toch te trouwen) voor zijn huwelijk met Mabel is hij niet langer lid van het koninklijk huis.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:33 schreef Peter het volgende:
[..]
Hij is toch lid van het koninklijk huis? Alleen geen troonsopvolger meer toch?
Oh bedanktquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ongedeerd. Die hebben hem gered.
Nee idd. Misschien zijn die wel hartstikke kapot en kraait er geen haan naar.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:36 schreef Lavenderr het volgende:
Dat prachtige regeringsvliegtuig dat er net in Brussel geland isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik vraag me af of en wie Constantijn ophaalt.
Begrijp ik het goed dat een Balkenende dan nu lid is van het koninklijk huis?quote:Nee. Hij is lid van de koninklijke familie, niet meer van het koninklijk huis. Alleen mensen in lijn tot de troon + hun echtgenote of mensen die staatshoofd zijn geweest + hun echtgeno(o)t(e) zijn lid van het koninklijk huis.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Dat prachtige regeringsvliegtuig dat er net in Brussel geland is
Want die is koning geweest?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Begrijp ik het goed dat een Balkenende dan nu lid is van het koninklijk huis?
Al bekend wie die slet was?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:37 schreef Magnificat het volgende:
[..]
Laatste nieuws was dat het geen groep was, maar dat Friso samen met 1 persoon was.
Lees nog eens goed? Geen troon, geen staatshoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
dat snap je idd verkeerd, balkenende was slechts premier, niet het staatshoofd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja hij was de baas tochquote:
Maak het drama nog erger!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:39 schreef SeanFerdi het volgende:
moet alleen dat vliegtuig zo niet uit de lucht storten, want dan hebben we een flink probleem met de troonopvolging...
quote:
Met zo'n hoofd, staatshoofd zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef simmu het volgende:
[..]
dat snap je idd verkeerd, balkenende was slechts premier, niet het staatshoofd.
Terecht.quote:
Nog niet opgestegen zo te zienquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:40 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Stijgt dat ding ook nog een keer op of heb ik hem alweer gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |