Telegraafquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_door_Friso__.html
[..]
WIE??!
Oostenrijkquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef Kikkeren het volgende:
F16's staan al klaar om Zwitserland aan te vallen.
Nee het is pas over 6 minuten kwart over vijf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:08 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Zou al een uur geleden zijn...
Dan is het ook erg, alleen komt het minder in het nieuws. Wat is je puntquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Als een prins onder een lawine komt is het heel erg..
Maar als er een normale burger eronder komt is het minder erg..
Waarom?
oke..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:08 schreef OneTeaspoon het volgende:
[..]
Zou al een uur geleden zijn...
Ja dat wordt pas echt afzien. Eigenlijk onmenselijk hè?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef J0kkebr0k het volgende:
Erg hoor, als ie doodgaat, maar ik voorzie een week lang oranje terreur op alle NL zenders.
Oké, dringend advies lees ik nu. Nog steeds stupide om dan toch te gaan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Er is al een aantal keer gezegd dat het niét verboden was. Het was afgeraden. Niet verboden.
Rutte is er dom genoeg voor!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
MAAKT NIET UIT [ afbeelding ]
Gewoon, zet gewoon in het nieuws 1 nederlander onder lawine..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Falco het volgende:
[..]
Dan is het ook erg, alleen komt het minder in het nieuws. Wat is je punt
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:09 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon, zet gewoon in het nieuws 1 nederlander onder lawine..
Dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Strani het volgende:
Kan iemand die chick van RTL zeggen dat ze niet lacht wanneer ze zegt dat iemand nog in levensgevaar is?
Met zo'n platform...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Selestha het volgende:
''We kijken nu naar een foto van het ziekenhuis''
Góh wat núttig
quote:Hier de volledige verklaring van de RVD: "Naar aanleiding van het ongeval van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat volgens de behandelend artsen pas over enkele dagen een prognose kan worden gegeven. Op dit moment is zijn toestand stabiel, maar hij is niet buiten levensgevaar. Hare Majesteit de Koningin en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel zijn bij Prins Friso."
Precies. Niks dat hij al overleden is dus. Bij hersenletsel weet je nooit meteen hoe erg het precies is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef leolinedance het volgende:
RVD: Behandelend artsen kunnen pas over enkele dagen een prognose geven over de toestand van prins Friso.
Ja dat lijkt me héél erg slim...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef Kikkeren het volgende:
F16's staan al klaar om Zwitserland aan te vallen.
Ik ook, lawine's doen pijn! (verwacht telefoontje NOS)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef zoem het volgende:
Opeens allemaal lawine-experts in Nederland
Logisch met al die bergen hieroquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef zoem het volgende:
quote:Naar aanleiding van het ongeval van Zijne Koninklijke Hoogheid Prins Friso deelt de Rijksvoorlichtingsdienst mee dat volgens de behandelend artsen pas over enkele dagen een prognose kan worden gegeven. Op dit moment is zijn toestand stabiel, maar hij is niet buiten levensgevaar. Hare Majesteit de Koningin en Hare Koninklijke Hoogheid Prinses Mabel zijn bij Prins Friso."
by Redactie NU.nl edited by Redactie NU.nl 5:10 PM
Jonge die lawines in Limburg zijn echt gevaarlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef zoem het volgende:
ze moeten die uitzendingen volpraten, maar het is 25x herhalen en nutteloze info gevenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Selestha het volgende:
''We kijken nu naar een foto van het ziekenhuis''
Góh wat núttig
Dat had ik ook wel verwacht mocht hij niet zijn overleden. Ze houden hem nu gewoon aan de apparatuur om het lichaam te laten herstellen en dan is het afwachten en kijken hoe het hersteld is.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Niks dat hij al overleden is dus. Bij hersenletsel weet je nooit meteen hoe erg het precies is.
Momenteel wordt er natuurlijk gezocht naar een geschikte hersendonor welke even om zeep geholpen wordt.quote:
mooi, over enkele dagen gaat dit circus weer verder. Prettig weekendquote:
Friso is geen lid van het Koninklijk Huis...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef ikweethetookniet het volgende:
Tsja dit is ook een manier om op het Koningshuis te bezuinigen
2 weken terug sneeuwde het hier he, da's heftig!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef zoem het volgende:
Nee. Opstand. Move to Battlestations.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Mestras het volgende:
BREKEND: ''De fotosessie van maandag is afgelast.''
Die herhalen ze al de halve middag.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Tommeke het volgende:
Nu hebben ze al toeristen aan de lijn. Kap de uitzending dan als er niets meer te melden is.
Beiden zijn om te janken. Het is inslechte berichtgeving.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Beter als die griet, wat een dom ding.
Die muts bij RTL ookquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Mestras het volgende:
Dan lijkt het erop dat ze hem in kunstmatige slaap houden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Analist bij de RTL7 zegt dat een prognose over enkele dagen er niet goed uit zou zien.
iid.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef Ole het volgende:
[..]
Dan lijkt het erop dat ze hem in kunstmatige slaap houden.
WOW WAAR LEES JE DAT DAT WIST IK NOG NIETquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef roos85 het volgende:
Groot lawine gevaar... 4 op de schaal van 0 - 5
Logisch. Ze hebben nu wel even wat anders aan hun hoofd dan zo'n photoshootquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef Mestras het volgende:
Echtwaar joh?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef roos85 het volgende:
BREKENDquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:13 schreef roos85 het volgende:
Cpt.Seriousquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Logisch. Ze hebben nu wel even wat anders aan hun hoofd dan zo'n photoshoot
Ja, ze wisten vanochtend om 9 uur al dat dit ging gebeuren.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
is dit al heel de dag op het nieuws?
Nee, pas zo rond half 3 ofzo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
En het hele komende weekend kan ik je verzekerenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Logisch. Ze hebben nu wel even wat anders aan hun hoofd dan zo'n photoshoot
net bij rtl4 hoorde ik datquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WOW WAAR LEES JE DAT DAT WIST IK NOG NIET
tuurlijk, dat pleit hun vrij, anders krijg je nog die polonaise van er is niet goed genoeg gewaarschuwd enzoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef roos85 het volgende:
Volgens de burgemeester zelf door de skiers veroorzaakt
Jeps zegt Dominique van nos...Koningin Beatrix en Prinses Mabel zijn bij hem..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef charmed_angel het volgende:
Over enkele dagen pas een prognose???
Zeg, ga's buiten spelen of zo, in plaats van alleen domme opmerkingen te plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
Wat denk je dat die kan vertellen zonder informatie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef yavanna het volgende:
'Ik ben geen arts'. Nee inderdaad, bel dan verdomme eens een arts.
Hoop dat je snapt dat ze alles blijven herhalen omdat er geen echt nieuws is en dat die info hier, bij mensen die zelf het nieuws volgen melden een beetje dom is?quote:
Deden ze net, gingen ze vragen stellen over lawinesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef yavanna het volgende:
'Ik ben geen arts'. Nee inderdaad, bel dan verdomme eens een arts.
Nice. Misschien is dit wel beter dan de Nederlandse berichtgeving.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef spoilert het volgende:
Voor wie een beetje Duits verstaat, een Oosterijkse stream
http://tvthek.orf.at/live
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Verander je MSN status als je meeleeft met Friso!!!11einz!1
Dan heb je niet lang meer te leven vrees ik...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
FOK! zit er vol mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Momenteel wordt er natuurlijk gezocht naar een geschikte hersendonor welke even om zeep geholpen wordt.
Ik heb m'n CU2 al op zwart.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Niet iedereen vindt hem zo belangrijk als jij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja. Smakeloos feesten terwijl de prins zwaargewond is.
Maak meteen vast een condoleanceregister aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Eensch, maar ik vier het dan ook sowieso niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef satecl het volgende:
Sowieso uit respect carnaval aflasten!!!!
Ik wil best meeleven met Friso, maar als hij besluit te stoppen ga ik wel door.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Te triest ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er geen nieuws meer nu en gaan ze maar vertellen hoe mooi het gebied is.
Carnaval is een katholieks feest, de kon.fam. is protestants. (dat ik dat weet hè)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja. Smakeloos feesten terwijl de prins zwaargewond is.
Ik zie/hoor het pas net, dus voor mij was het dus wel iets nieuws.. niet iedereen zit een hele dag achter de tv hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoop dat je snapt dat ze alles blijven herhalen omdat er geen echt nieuws is en dat die info hier, bij mensen die zelf het nieuws volgen melden een beetje dom is?
Niet van belang. de koningin is voor ALLE nederlanders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
[..]
Carnaval is een katholieks feest, de kon.fam. is protestants. (dat ik dat weet hè)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |