Zeg, ga's buiten spelen of zo, in plaats van alleen domme opmerkingen te plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:14 schreef Dientje12 het volgende:
is dit al heel de dag op het nieuws?
Wat denk je dat die kan vertellen zonder informatie?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef yavanna het volgende:
'Ik ben geen arts'. Nee inderdaad, bel dan verdomme eens een arts.
Hoop dat je snapt dat ze alles blijven herhalen omdat er geen echt nieuws is en dat die info hier, bij mensen die zelf het nieuws volgen melden een beetje dom is?quote:
Deden ze net, gingen ze vragen stellen over lawinesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef yavanna het volgende:
'Ik ben geen arts'. Nee inderdaad, bel dan verdomme eens een arts.
Nice. Misschien is dit wel beter dan de Nederlandse berichtgeving.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef spoilert het volgende:
Voor wie een beetje Duits verstaat, een Oosterijkse stream
http://tvthek.orf.at/live
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Verander je MSN status als je meeleeft met Friso!!!11einz!1
Dan heb je niet lang meer te leven vrees ik...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
FOK! zit er vol mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:12 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Momenteel wordt er natuurlijk gezocht naar een geschikte hersendonor welke even om zeep geholpen wordt.
Ik heb m'n CU2 al op zwart.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Niet iedereen vindt hem zo belangrijk als jij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja. Smakeloos feesten terwijl de prins zwaargewond is.
Maak meteen vast een condoleanceregister aan.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Eensch, maar ik vier het dan ook sowieso niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef satecl het volgende:
Sowieso uit respect carnaval aflasten!!!!
Ik wil best meeleven met Friso, maar als hij besluit te stoppen ga ik wel door.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Abed het volgende:
Te triest ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Karina het volgende:
Volgens mij is er geen nieuws meer nu en gaan ze maar vertellen hoe mooi het gebied is.
Carnaval is een katholieks feest, de kon.fam. is protestants. (dat ik dat weet hè)quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:15 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ja. Smakeloos feesten terwijl de prins zwaargewond is.
Ik zie/hoor het pas net, dus voor mij was het dus wel iets nieuws.. niet iedereen zit een hele dag achter de tv hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:16 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoop dat je snapt dat ze alles blijven herhalen omdat er geen echt nieuws is en dat die info hier, bij mensen die zelf het nieuws volgen melden een beetje dom is?
Niet van belang. de koningin is voor ALLE nederlanders.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:17 schreef Profeet_Mohammed het volgende:
[..]
Carnaval is een katholieks feest, de kon.fam. is protestants. (dat ik dat weet hè)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |