Dom gelul dus. Natuurlijk halen ze draaiboeken tevoorschijn. En de oostenrijkse media weet echt niet meer dan die in NL, die doktoren houden hun smoel wel, mededelingen komen via de RVD.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:55 schreef Scrummie het volgende:
Die jbrderksen zegt na vraag van mij naar bron:
@Scrummie hersendood Friso via Oostenrijkse media, Dat ANP draaiboeken tevoorschijn haalt via bevriende journalist
Ja Arme Bea, die krijgt wel de volle laag zoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Strani het volgende:
Als dit niet goed afloopt worden het een paar hele nare jaren in de historie van de Nederlandse monarchie. Ik zou niet weten hoe Beatrix nog door kan gaan als koningin na zoiets.
Weinig blijft haar bespaard inderdaad..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef alors het volgende:
[..]
Ja Arme Bea, die krijgt wel de volle laag zo
Precies. Die draaiboeken zijn toch logisch in zulke situaties.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:56 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dom gelul dus. Natuurlijk halen ze draaiboeken tevoorschijn. En de oostenrijkse media weet echt niet meer dan die in NL, die doktoren houden hun smoel wel, mededelingen komen via de RVD.
Ach, dat is toch elke keer zo? Gewoon overheen lezen en geen aandacht aan geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Kansloze kleuters wel hier om een wilde greep uit de grappendoos te pakken.
snel weer naar rtl zappenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, een echte deskundige op RTL, trauma-arts.
Dat zullen ze wel om 17 uur willen doen. Maar goed, het blijft een gokquote:
twitter:hulshofbart twitterde op vrijdag 17-02-2012 om 16:58:39Gerucht is schedelbasisfactuur. Draaien we als belastingbetaler zeker voor op #friso #prinsfriso reageer retweet
"Unbestätigten Meldungen zufolge" ?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef ulq het volgende:
Hij is hersendood vanwege zuurstofgebrek. Bevestigd door Oostenrijkse media.
Ik dacht dat er een spreekverbod voor de media van Oostenrijk was afgekondigd?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef ulq het volgende:
bron ja?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef ulq het volgende:
nee, op t Oostenrijks persbureauquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er een spreekverbod voor de media van Oostenrijk was afgekondigd?
Ik word niet vrolijk van jouw spelling.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef Document1 het volgende:
Ik wordt niet heel vrolijk van die traumuarts bij RTL.
Dom gelulquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef maniack28 het volgende:
Beetje dom om als Koninklijke familie op vakantie te gaan naar een oord waar het weer deze tijd echt niet best is. Heel veel sneeuw en grote kans op lawines. Bovendien is er een groot risico dat ze afgesloten raken van de bewoonde wereld (zoals een paar weken terug ook het geval was). Maar nee, het moet en zal gaan.
ecmo brengt zo ook eigen risico's en problemen met zich mee hoorquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Al is het natuurlijk niet waar dat z'n hart het dús nog doet ómdat hij op de IC ligt. Hij kan aan de hartlongmachine liggen. Niet ongewoon, bij onderkoeling.
Een deskundige zonder informatie is net zo hulpeloos als iemand die niet deskundig is hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Ah, een echte deskundige op RTL, trauma-arts.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:59 schreef tehoef het volgende:
Nieuwssite OE24 lijkt de Oostenrijkse bron te zijn van het verhaal dat Friso hersendood zou zijn verklaard. De site heeft het echter zelf over een onbevestigd gerucht. Oorzaak zou een zuurstoftekort zijn. www.oe24.at
Zal wel knul. Ik type te snel om mijn spelling te checken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Ik word niet vrolijk van jouw spelling.
Ja dat vond ik ook vreemd alsof hij dood is..Ik wens de Koningin Prinses Mabel de kindjes en de prinsen veel sterkte.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:54 schreef Document1 het volgende:
Bij de NOS is ie al dood ik ga even bij RTL kijken.
Absoluut, maar het is al beter dan 'ja ik hoorde een helicopter vliegen'.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Een deskundige zonder informatie is net zo hulpeloos als iemand die niet deskundig is hoor.
Het enige domme gelul komt hier van jouquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dom gelul![]()
Lawines kunnen overal gebeuren en welk skiegebied maakt niet uit. En dan zit je een dag vast, boeiend?
Inderdaad. Het zou om 17 uur gehouden worden in Lech.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Tegan het volgende:
Dat hij net overleden is verklaart wel dat de persconferentie steeds wordt uitgesteld.
?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Mercer het volgende:
[..]
Het enige domme gelul komt hier van jou![]()
Ze gaan al jaren naar Lech.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef maniack28 het volgende:
Beetje dom om als Koninklijke familie op vakantie te gaan naar een oord waar het weer deze tijd echt niet best is. Heel veel sneeuw en grote kans op lawines. Bovendien is er een groot risico dat ze afgesloten raken van de bewoonde wereld (zoals een paar weken terug ook het geval was). Maar nee, het moet en zal gaan.
16:45 toch eerst?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij zou om 17 uur gehouden worden in Lech.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat z'n toestand kritiek is ook. Als hij nu al dood was kunnen ze het net zo goed nu vertellen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:01 schreef Tegan het volgende:
Dat hij net overleden is verklaart wel dat de persconferentie steeds wordt uitgesteld.
Dat recco basis systeem is helemaal niet nauwkeurig, dat zijn statische dingen. Als je echt off piste met een gids gaat heb je actieve lawinezoekers aan die zenden ook een signaal uit. Maar als je dan onder den sneeuw ligt moet je alsnog gaan zoeken met die andere apparaten en ben je nog maar binnen een paar meter nauwkeurig. Daarna moet je met die probes verder gaan om het slachtoffer te zoeken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:40 schreef raptorix het volgende:
Ik zie ze met stokken prikken, maar gebruiken ze dan geen Recco systeem?
Gast, het risico was/is veel groter. En ja, dat boeit wel. Een koninklijke familie dient dit soort risico's niet te nemen, zeker niet als je op voorhand kan stellen dat in de periode dat ze weg zijn dit risico vele malen groter is dan normaal.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dom gelul![]()
Lawines kunnen overal gebeuren en welk skiegebied maakt niet uit. En dan zit je een dag vast, boeiend?
Wat te denken over je jongere broertje.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt me echt triest om je zoon eerder te zien sterven dan dat jij als ouder het eerst gaat. Bea zal wel maanden doodziek zijn
Johan Friso mag net zo veel als elk ander omdat hij nou eenmaal geen lid van het Koninklijk huis is. Het blijft verder wel erg onhandig natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Gast, het risico was/is veel groter. En ja, dat boeit wel. Een koninklijke familie dient dit soort risico's niet te nemen, zeker niet als je op voorhand kan stellen dat in de periode dat ze weg zijn dit risico vele malen groter is dan normaal.
Ze hadden ook een andere locatie kunnen kiezen..
Vrolijk zal ze niet zijn nee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt me echt triest om je zoon eerder te zien sterven dan dat jij als ouder het eerst gaat. Bea zal wel maanden doodziek zijn
NOS heeft de necrologie ook al uitgezonden leek het wel...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:02 schreef blup het volgende:
Telegraaf plaatst al een soort van necrologie.
http://www.telegraaf.nl/b(...)oon__.html?cid=short
Hersendood ook..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef J0kkebr0k het volgende:
Op BNR nieuwsradio is ie nog stabiel, maar ja... dood is ook vrij stabiel.
Precies, daar ben je helemaal kapot van.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Lijkt me ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Er is uitdrukkelijk verboden om off piste te gaan skiën omdat het lawinegevaar 4 uit 5 was, ei. Zoiets roepen ze daar niet voor de lol. Je weet dat je een groot risico loopt als je dan toch gaat. Friso en zijn gezelschap waren gewoon ontzettend dom bezig.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dom gelul![]()
quote:
WIE??!quote:Tommie Christiaan: "Narigheid weer.. Laten we met zn allen hopen dat het goed afloopt!!"
Jim Bakkum: "Sterkte Prins Friso... Wat een rotnieuws!"
Guido Weijers: "Oke oke... Ik ben voor het afschaffen van het koningshuis, maar dit vind ik wel erg rigoureus"
Kim-Lian van der Meij: Ik bid voor prins Friso en zijn familie dat alles goed komt! Sterk zijn!
Fabienne de Vries: "Wilde net zeggen dat ik vandaag de lente al voel, maar dat wordt nu overschaduwd door het nieuws over prins Friso"
Jamai Loman: "Wat heftig jongens. Laten we hopen dat het niet al te ernstig nieuws is."
Georgina Verbaan: "Jeeminee, #NOS aan dan maar.. "
Renate Gerschtanowitz: "Pfff..Friso onder een lawine..wat een bericht..vreselijk."
Bettina Holwerda: "Jeetje, prins Johan Friso, heftig... Hopen dat het toch allemaal meevalt."
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)kt_door_Friso__.html
[..]
WIE??!
Dacht ik ook toen ik het net hoorde haha.quote:
Er is al een aantal keer gezegd dat het niét verboden was. Het was afgeraden. Niet verboden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er is uitdrukkelijk verboden om off piste te gaan skiën omdat het lawinegevaar 4 uit 5 was, ei. Friso en zijn gezelschap waren gewoon ontzettend dom bezig.
Oh my gawd.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
Wie zegt dat?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Als een prins onder een lawine komt is het heel erg..
Maar als er een normale burger eronder komt is het minder erg..
Waarom?
Ik lees anders totaal wat anders op diverse sites. Het schijnt allesbehalve verboden te zijn.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Er is uitdrukkelijk verboden om off piste te gaan skiën omdat het lawinegevaar 4 uit 5 was, ei. Zoiets roepen ze dar niet voor de lol en je weet dat je een groot risico loopt als je dan toch gaat. Friso en zijn gezelschap waren gewoon ontzettend dom bezig.
Telegraafquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
Ah weer zo een.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
Godverdommequote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
Wat een niet-grappige mongool.quote:Guido Weijers: "Oke oke... Ik ben voor het afschaffen van het koningshuis, maar dit vind ik wel erg rigoureus"
Oh man, dit zijn altijd zulke dooddoeners. Dan is het net zo erg, maar met 100x minder nieuwswaarde. DUH.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
Zo typisch telegraaf weer dit.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
Het is niet minder erg. Het komt alleen minder in het nieuws.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
Ah, daar hebben we die ook weer!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
die vragen sowiesoquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Mylene het volgende:
Waar let je op bij een lawine? Vraagt ze echt.
Tommie Christiaan, Jim Bakkum, Guido Weijers, Kim-Lian van der Meij, Fabienne de Vries, Jamai Loman, Georgina Verbaan, Renate Gerschtanowitz en Bettina Holwerda.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
Nee. Gewoon NEE.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Tommie Christiaan: "Narigheid weer.. Laten we met zn allen hopen dat het goed afloopt!!"
Jim Bakkum: "Sterkte Prins Friso... Wat een rotnieuws!"
Guido Weijers: "Oke oke... Ik ben voor het afschaffen van het koningshuis, maar dit vind ik wel erg rigoureus"
Kim-Lian van der Meij: Ik bid voor prins Friso en zijn familie dat alles goed komt! Sterk zijn!
Fabienne de Vries: "Wilde net zeggen dat ik vandaag de lente al voel, maar dat wordt nu overschaduwd door het nieuws over prins Friso"
Jamai Loman: "Wat heftig jongens. Laten we hopen dat het niet al te ernstig nieuws is."
Georgina Verbaan: "Jeeminee, #NOS aan dan maar.. "
Renate Gerschtanowitz: "Pfff..Friso onder een lawine..wat een bericht..vreselijk."
Bettina Holwerda: "Jeetje, prins Johan Friso, heftig... Hopen dat het toch allemaal meevalt."
WIE??!
Daar kom je nooit meer overheen. Mja, in ieder geval heeft hij wel een goed leven gehad voor hij door zoiets doms dood ging en de koningin wel voldoende geld voor nazorg en afleiding. Mocht hij komen te overlijden.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Precies, daar ben je helemaal kapot van.
Zolang ze me niet naar Feyenoord sturen vind ik alles best.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef NoNickOne het volgende:
Minstens de helft van de mensen die posten binnen dit topic zullen na het leven eeuwig branden in de hel.
Neuh. Schandalig!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef JamFlava het volgende:
As the world turns komt er niet meer op?
Mijn godquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
WIE??!
85% speelt in musicals.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tommie Christiaan, Jim Bakkum, Guido Weijers, Kim-Lian van der Meij, Fabienne de Vries, Jamai Loman, Georgina Verbaan, Renate Gerschtanowitz en Bettina Holwerda.
Omdat de een een normale burger is, en de ander een persoon die (inter)nationale bekendheid heeft. De ene dood heeft meer impact dan de ander.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
Dit dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is niet minder erg. Het komt alleen minder in het nieuws.
De hele D-list komt weer voorbij.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Tommie Christiaan, Jim Bakkum, Guido Weijers, Kim-Lian van der Meij, Fabienne de Vries, Jamai Loman, Georgina Verbaan, Renate Gerschtanowitz en Bettina Holwerda.
Omdat niet iedereen gelijk isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
Ik ken er drie..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:06 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik weet het niet maar hij klinkt als John Ewbank.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef Ketchupcurry het volgende:
Wie is de gast bij NOS eigenlijk?
's nachts en de volgende dag in de ochtend toch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef JamFlava het volgende:
[..]
WTF.. ik de hele tijd wachten. Komt er nog een herhaling op?
Het is wel erg voor degene die die normale burger kennen. En daar zit het hem in, er zijn meer mensen die Friso kennen. Basic psychologie.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:05 schreef Dientje12 het volgende:
Waarom?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef Kikkeren het volgende:
F16's staan al klaar om Zwitserland aan te vallen.
Je kan ook maar beter niet meer naar buiten gaan, je kan zo worden aangereden door een auto.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:58 schreef maniack28 het volgende:
Inderdaad behoorlijk triets, net ook al CNN beelden...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef Document1 het volgende:
Ah we zijn aangekomen bij ' hoe zijn wij in het ieuws bij onze buren?'
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:07 schreef Kikkeren het volgende:
F16's staan al klaar om Zwitserland aan te vallen.
Heel oostenrijk heeft veel sneeuw en gewoon in het dorp is het hardstikke veilig. Het is dom dat Friso offpiste is gaan skieen, maar dat ze daar naar toe gegaan is niks mis mee.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:03 schreef maniack28 het volgende:
Gast, het risico was/is veel groter. En ja, dat boeit wel. Een koninklijke familie dient dit soort risico's niet te nemen, zeker niet als je op voorhand kan stellen dat in de periode dat ze weg zijn dit risico vele malen groter is dan normaal.
Ze hadden ook een andere locatie kunnen kiezen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |