Nee hoor, hij is gewoon primaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
Ik moest lachen om mezelf
![]()
Had je het maar lekker zelluf moeten doen Pisje
I am so on a rollquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee hoor, hij is gewoon primaIk moest lachen om je smiley
Dan krijg je van mij ook nog deze roll, Tootsiequote:
Valentino en zijn mopsjesquote:
Huuu, vreselijk welquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Miniem het volgende:
Hij is in levensgevaar
Bericht is aangepast:
http://www.nu.nl/binnenla(...)aar-ski-ongeluk.html
Oh de helquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valentino en zijn mopsjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze wel leuk trouwensVEEL leuker dan dat carnaval
![]()
Carnahel!!quote:
ALLEDRIE BEN IK BANGquote:Op vrijdag 17 februari 2012 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
D'r carnaval, d'r hel of d'r mopshondjes?
Tjuuussquote:
Huh, is Rutte ook heen dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:35 schreef oh-oh het volgende:
Ik zou ook niet weten waarom Rutte er ook bij moet anders, helaas
Ik zie nergens de vlag uit hangen of hoor ,zie vuurwerk, dus neequote:
Dat zou wel heel sneu zijn, ik hoop echt van nietquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:29 schreef Pagan het volgende:
Ik denk dat Rutte vanavond bekend maakt dat Friso in bijzijn van zijn familie is overleden.
Gaaf.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
Time-lapse opname van mijn 3Dprint avonturen van vanmiddag
http://static.photobucket(...)_20120217_125049.mp4
Freggelsquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga voor een lekker DVD-avondje. Begonnen met een aflevering van De Freggels
Daar zat ik ook aan te denken, zeker als je vrouw en kinderen hebtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:14 schreef Bos81 het volgende:
Maar goed, hoe en waardoor is hij daar terecht gekomen met al die waarschuwingen...
quote:Mabel heeft geen paniek. Genoeg ervaring met bedpartners die worden koud gemaakt.
Een par onderdelen, zal betere foto's maken als ik m'n camera heb.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Pagan het volgende:
[..]
Gaaf.Kun je ook een foto plaatsen van het eindresultaat?
Ohhhhhh wat leukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een par onderdelen, zal betere foto's maken als ik m'n camera heb.
[ afbeelding ]
Dit is denk ik 70 % van het totaal, maandag verder.
Vetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Een par onderdelen, zal betere foto's maken als ik m'n camera heb.
[ afbeelding ]
Dit is denk ik 70 % van het totaal, maandag verder.
bij een fablab, 3d printers, snijplotter, cnc frezen, lasersnijders etcquote:Op vrijdag 17 februari 2012 20:21 schreef Miniem het volgende:
[..]
Vet
Zou nog steeds eens wat willen maken met een snijplotter.
Maar waar vind je die he
whehehe,quote:Op zaterdag 18 februari 2012 00:10 schreef oh-oh het volgende:
Ik dacht dat ze daar gewoon met zn allen lekker zaten te fappen, in een faplab
Ik weet niet wat je nu zegt Bos, maar ik zie jou ook graag hoor!quote:Op zaterdag 18 februari 2012 21:43 schreef Bos81 het volgende:
Allez schon wefke ge wit da'k oe gerre zie
Ja woof woof, ik ben onderwegquote:
Allez mooie meid je weet dat ik je graag ziequote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je nu zegt Bos, maar ik zie jou ook graag hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:02 schreef Pagan het volgende:
Aftrekker.wheheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 22:57 schreef DeZwabber het volgende:
Amai he, goesting, patatten, miljaar!
Je gaat toch niet in je eentje een flesje bier van 32% soldaat maken?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ik moet me zo inhouden om m'n Penguin niet in een keer op te maken, hij is zo lekker![]()
Snel een ander biertje inschenken
Haha, hij is hersluitbaar gelukkigquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:11 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je gaat toch niet in je eentje een flesje bier van 32% soldaat maken?![]()
Wat doe je met Phenoquote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
Oh ik moet me zo inhouden om m'n Penguin niet in een keer op te maken, hij is zo lekker![]()
Snel een ander biertje inschenken
Ik zat ooit op een terrasje in La Belgique, vroeg in de middag. Bestel een locale brune, Rochefortoise brune. Halverwege stond ik op mijn kop, met 12% niet echt het biertje wat ik bij de lunch had verwacht. Wel errug lekker.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Haha, hij is hersluitbaar gelukkig
Gewoon een klein beetje in een cognacglaasje, en genieten![]()
Hij is verbazingwekkend mild trouwens, ik heb bieren van 10% gedronken die harder aankwamen ;P
nicequote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:22 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik zat ooit op een terrasje in La Belgique, vroeg in de middag. Bestel een locale brune, Rochefortoise brune. Halverwege stond ik op mijn kop, met 12% niet echt het biertje wat ik bij de lunch had verwacht. Wel errug lekker.
quote:Op zaterdag 18 februari 2012 23:01 schreef Bos81 het volgende:
Je schrijft het toch iets anders maar dit bedoelde k
Lekker!quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:16 schreef oh-oh het volgende:
Sjnie!
Tis bijna klaar en nu is de optocht bezig
Tot en met woensdagquote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]Tot wanneer duurt dat die carnahel eigenlijk?
En heb je nog die dog-tag voor me?
tot en met dinsdag toch?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Tot en met woensdag![]()
![]()
Linkje: http://www.ebay.com/itm/3(...)id=p3984.m1497.l2649
askruisje halen op de woensdagochtend en haring is traditie aan t eind van carnaval dacht ik. Braadharing ofzo dacht ik ook vaakquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:[refrein:]
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang
O o een paard in gang bij buurvrouw Jansen
Er staat een paard in de gang, ja ja een paard in de gang
O o een paard in de gang, een paard en staart
Er werd gewoon gebeld dus zij deed open heel bedaard
Nog geen seconde later was haar gang gevuld met paard
[refrein]
Dat paard dat staat te grazen, ach hij eet van alles wat
Er zit totaal geen haar meer op m'n buurvrouws keukenmat
[refrein]
Heeft u misschien de ruimte voor een paard, twee meter lang
U kan 'm komen halen bij m'n buurvrouw uit de gang
[refrein]
quote:
Hazelnut Chocoquote:Behalve dan die koffie
quote:Op maandag 20 februari 2012 08:11 schreef Ynske het volgende:
[..]![]()
[..]
Hazelnut Choco
een van de weinige choco's die er niet meteen weer uitkomen
idemquote:Op maandag 20 februari 2012 08:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Heel af en toe een keer een choco, maar mijn maag stelt dat niet al te erg op prijs
moet je even naar Monschau rijdenquote:Op maandag 20 februari 2012 08:25 schreef Troel het volgende:
Hmm, geef mij maar een dag lekker veel sneeuw zodat Ruben nog van de bult kan glijden. In het weekend ofzo
Pheno had je al gezien dat Hotter den my dottur terugkomt?quote:
Ja, papa's mogen ook meedoenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pheno had je al gezien dat Hotter den my dottur terugkomt?
Ik snap niet dat ze bij jullie vandaag niet gewoon verplicht vrij hebben. Of iedereen die vandaag ziek is moet een vrije dag inleveren ofzo. Alhoewel je ze dan met een brak hoofd op kantoor hebt zitten.quote:Op maandag 20 februari 2012 08:52 schreef Ynske het volgende:
Goh, de eerste ziekmeldingen zijn binnen...
van een team van 15 personen waarvan er 3 vrij hebben vandaag, zitten er nu 2 op kantoor
Jaaaaa dat vind ik helemaal het eindequote:
Nee, alle mensen die vandaag werken denken hetzelfde.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
Echt, ben ik nou zo'n puik persoon dat ik het not done vind om je baas op te laten draaien voor je eigen zuipen?
Ik zou daar als werkgever dus wel echt een vrije dag van maken dan hoor, van te voren waarschuwen en klaarquote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze bij jullie vandaag niet gewoon verplicht vrij hebben. Of iedereen die vandaag ziek is moet een vrije dag inleveren ofzo. Alhoewel je ze dan met een brak hoofd op kantoor hebt zitten.
Echt, ben ik nou zo'n puik persoon dat ik het not done vind om je baas op te laten draaien voor je eigen zuipen?
T stomme is dat de balies etc gewoon gesloten zijn, maar de achterstand die begon net in te lopen dus mochten er maar een paar vrij, omdat er anders weer een te grote achterstand zou komenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:40 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze bij jullie vandaag niet gewoon verplicht vrij hebben. Of iedereen die vandaag ziek is moet een vrije dag inleveren ofzo. Alhoewel je ze dan met een brak hoofd op kantoor hebt zitten.
dat zou idd netjes gestaan hebbenquote:Op maandag 20 februari 2012 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou daar als werkgever dus wel echt een vrije dag van maken dan hoor, van te voren waarschuwen en klaar![]()
Hier heeft iedereen die wil vieren lekker vrij, en de rest is op kantoor, helemaal prima![]()
tis ook lekker rustig, dat vind ik wel fijnquote:Ik vind het heerlijke dagen om te werken, lekker rustig altijd
behalve de herrie van buitenafquote:Op maandag 20 februari 2012 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik zou daar als werkgever dus wel echt een vrije dag van maken dan hoor, van te voren waarschuwen en klaar![]()
Hier heeft iedereen die wil vieren lekker vrij, en de rest is op kantoor, helemaal prima![]()
Ik vind het heerlijke dagen om te werken, lekker rustig altijd
Dat dus jaquote:Op maandag 20 februari 2012 09:46 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het heerlijke dagen om te werken, lekker rustig altijd
wrom is die dan afgeschaft?quote:Op maandag 20 februari 2012 10:00 schreef oh-oh het volgende:
Nou ja ben maar blij dat je thuis woonde dan, anders had ie t nooit geloofd natuurlijk![]()
MM als het goed is blijft het hier vandaag redelijk rustig want die kinderoptocht schijnt afgeschaft te zijn![]()
Wij zitten ook echt net buiten de ergste herrie hoor![]()
Normaal was het alleen op maandag bal omdat die optocht in de straat hierachter opstelde![]()
Die foto met de andere grote hond en nakiequote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Halfbroer van Sjon!
http://link.marktplaats.nl/528102173
GEEN IDEE, ZULLEN WE HET ES PROBEREN?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:05 schreef DeZwabber het volgende:
ZOU JE ECHT BETER VERKOPEN ALS JE CAPSLOCK AAN LAAT STAAN?
NEE JIJ???quote:
NOU HET WERKT VOOR GEEN METER DANquote:
WAS DE ADVERTENTIE IN CAPSLOCK?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:09 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb net geboden op die e-reader trouwens.
Ik wil m
NEE, JAMMER HEA!!!!!!!!!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
WAS DE ADVERTENTIE IN CAPSLOCK?
Ohhh dezequote:Op maandag 20 februari 2012 11:29 schreef oh-oh het volgende:
Oh kijk , Mozart en Verdi waren op het losloopgebied, ik ken ze vanuit de stad![]()
[ afbeelding ]
Als ik dat zo zie ga ik echt weer twijfelen over een poedel of een bedlington
Neem dan een gewone poedelquote:Op maandag 20 februari 2012 11:35 schreef oh-oh het volgende:
maar een poedel is wel net wat meer glamour
Man dat eet zoveelquote:
En de oldschool boeken dan?quote:
Nou die heb ik bijna uit, bijjjjjjjjna!quote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En de oldschool boeken dan?Of is dit voor die dikke japen van 900blz
Op je foon?quote:Op maandag 20 februari 2012 12:00 schreef DeZwabber het volgende:
Ik lees wel eens digitaal een boekje in de bus of de trein
Neh, op m'n tabletquote:Op maandag 20 februari 2012 12:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Op je foon?
Hoever ben je in 1Q84???????
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neh, op m'n tablet
Ben ietsjes over de helft in boek een, ben tegelijk nu deel twee van Game of Thrones aan het lezen omdat binnenkort die serie weer op tv komt, en ik niet achter wil lopen met de boeken
True!quote:Op maandag 20 februari 2012 13:28 schreef DeZwabber het volgende:
ach, de bomen kregen ook al knoppen in november, dus wat dat betreft
whehehequote:
Je hebt m'n emailadresquote:Op maandag 20 februari 2012 13:38 schreef oh-oh het volgende:
Oh Muis tis zo jammer dat je geen FB hebt, ik had zaterdag allemaal foto's gemaakt van oude foto's bij mn ouders en die staan daar nu allemaal
quote:Op maandag 20 februari 2012 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Ja maar ik heb ze alleen online staan, dus das lastig
wat n leukerdquote:Op maandag 20 februari 2012 10:45 schreef oh-oh het volgende:
Halfbroer van Sjon!
http://link.marktplaats.nl/528102173
Dat is straks niet scrolbaar meer, jouw Foboquote:Op maandag 20 februari 2012 14:06 schreef Miniem het volgende:
Hebben jullie nog Mini's voor in mijn fobo?
Heb hem net geupdate.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat is straks niet scrolbaar meer, jouw Fobo
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:28 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hoppa, belangrijk telefoontje voor de baas, toetert dr weer zo een feestband doorheen, we liggen echt in een deuk
![]()
![]()
![]()
Ik zag het, daarom juistquote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb hem net geupdate.![]()
Staat nog meer in
Serieus, het lijkt wel slapstick, net bel ik een PI, hoppa, meteen weer herrie, mens daar echt in een deuk ookquote:
FOTO!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net onderweg een versierd bronzen beeld, hebben ze allemaal ski-laarzen aan de poten gedaan
nouja ben allang blij dat ze in dr eigen kamer heeft gekotstquote:Op maandag 20 februari 2012 14:39 schreef oh-oh het volgende:
Mijn huisgenote vroeger die kotste ook altijd echt aaaaaaaaalles onder met carnaval.
En dan jankend alles poetsen.
Ik ging altijd maar snel weg![]()
Neuh, dan kan ik net zo goed meteen schrijven waar ik woon en dat hoeft niet.quote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nouja ben allang blij dat ze in dr eigen kamer heeft gekotsten de wc's en badkamer bespaard zijn gebleven
OH MY gadverquote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze zat een keer met zo een hoge vilten hoed in de bus, kotste die hele hoed vol, stapt uit de bus en zet m zo weer op de kop
![]()
Dat zijn fijne meevallersquote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit mn bankrekening te checken, ik blijf maar geld krijgen deze maand, ik schrik elke keer van mn saldo, ik raak helemaal in de war
What?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ze zat een keer met zo een hoge vilten hoed in de bus, kotste die hele hoed vol, stapt uit de bus en zet m zo weer op de kop
![]()
ik schrik ook elke keer van mn saldo maar dan in negatieve zinquote:Op maandag 20 februari 2012 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit mn bankrekening te checken, ik blijf maar geld krijgen deze maand, ik schrik elke keer van mn saldo, ik raak helemaal in de war
Mn VVE is zo aan het stunten, ik snapte dr geen ene reet meer vanquote:
quote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
vrijdag voor de katten gekocht, 2 euro, wat n plezier voor dat geld
Tofquote:Op maandag 20 februari 2012 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
Ik heb zoveel ideeen voor als dat ding af is om uit te printen, ik kan echt niet wachten
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef DeZwabber het volgende:
Oh, en het eerste ding dat ik uitprint wordt een handvat voor de koelkastdeur bij m'n moeder, die is afgebroken
Nice, houtdraaien is leukquote:Op maandag 20 februari 2012 16:44 schreef Miniem het volgende:
[..]
Tof
Ik heb vooral zin om iets te laten uitsnijden met de laser.
Maar eens verder uitzoeken
En verder wil ik deze nog zelf gaan maken: http://www.orphansocks-sh(...)/kukka-diy-lamp-desk
Vrijdag ga ik trouwens houtdraaien
Het is echt een raar ontwerp, want de shcroeven zitten op de zijkant van de deur, handvat gaat de hoek om naar de voorkant, maar we via een dun stukje kunststofquote:
Heb ook wel zin om het te lerenquote:Op maandag 20 februari 2012 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice, houtdraaien is leuk![]()
Ben je een stuk meer met je handen bezig dan met bijvoorbeeld metaaldraaien, waar je alleen aan een paar wieltjes draait
moet je dit eens zienquote:Op maandag 20 februari 2012 16:54 schreef Miniem het volgende:
[..]
Heb ook wel zin om het te leren
Zit trouwens nog steeds te wachten op mijn versterker voor mijn radiokist
wat voor uitstraling wil jequote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Miniem het volgende:
Zwab, heb jij nog ideeën voor de behuizing van de kist?
Wel wel iets origineels
Traanplaat?quote:Op maandag 20 februari 2012 16:56 schreef Miniem het volgende:
Zwab, heb jij nog ideeën voor de behuizing van de kist?
Wel wel iets origineels
Gaaf!quote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
maar dus gewoon een boomstam uitdraaien tot een flinterdunne lampekap he
[ afbeelding ]
check, dan zou ik met hoekprofieltjes een frame maken, en de vlakken maken van triplex, en bekleden met aluminium, skai, of strak spuiten, wat jij wiltquote:Op maandag 20 februari 2012 16:58 schreef Miniem het volgende:
[..]
Strak & simpel.
Maar hij mag ook niet te zwaar worden.
De teringquote:
Kun jij er niet met je airbrush spuitkunsten er wat moois van maken?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
check, dan zou ik met hoekprofieltjes een frame maken, en de vlakken maken van triplex, en bekleden met aluminium, skai, of strak spuiten, wat jij wilt
haha, dan is het meteen niet strak en simpel meer hequote:Op maandag 20 februari 2012 17:03 schreef Miniem het volgende:
[..]
Kun jij er niet met je airbrush spuitkunsten er wat moois van maken?
Ik weet het maar zoiets is ook gwn mooi.quote:Op maandag 20 februari 2012 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
haha, dan is het meteen niet strak en simpel meer he
moet er weer eens mee verder, heb het nu al een paar maanden niet gedaan omdat het zo'n troep op m'n bureau is
quote:Op maandag 20 februari 2012 17:13 schreef DeZwabber het volgende:
misschien moet ik eens stoppen met het uitstellen van dingen tot de eerstvolgende vakantie
Ga ik deze vakantie mee beginnen
quote:Op maandag 20 februari 2012 16:55 schreef oh-oh het volgende:
Print gelijk een nieuwe koelkast voor dr, prutsertje
Als je watervast multiplex neemt kan het sowiesoquote:Op maandag 20 februari 2012 17:17 schreef Miniem het volgende:
Zwab, triplex kan niet voor buiten he?
Of is dat geen probleem als je de kist eens mee naar buiten neemt?
En als je het gwn bekleed met skai of er aluminium tegen aanzet?quote:Op maandag 20 februari 2012 17:20 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je watervast multiplex neemt kan het sowiesoAlleen jammer dat het teringduur is
Als je je triplex goed in de lak zet kan het hoor, dan seal je alles dichtBeginnen met een sealer, om de poriën dicht te krijgen, dan een grondverf, en dan goed aflakken met een epoxylak of zo.
een gewone pot verf niet neequote:Op maandag 20 februari 2012 17:22 schreef Miniem het volgende:
[..]
En als je het gwn bekleed met skai of er aluminium tegen aanzet?
Want een pot verf helpt denk ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |