Sting heeft het laatst ook weer gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?
En resource management met vehicles en rts principes jatogquote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgende update graag clusterbommen en ICBM's
ow..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Minecraft de godganze tijd dr uit
Nouja ik ook zoiets, weet niet hoe duur dit spel ook alweer was toen ik em kocht, volgens mij zelfs vijf complete euro's! Te gek voor woorden natuurlijk, ziek, echt ziek!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
de mojam leverde niet voldoende geld opzeker?
ik heb al voor wat (tot nu toe) matigs 5 USD gedoneerd
Toch iets van 460.000 ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
de mojam leverde niet voldoende geld opzeker?
ik heb al voor wat (tot nu toe) matigs 5 USD gedoneerd
ik heb 10 euro betaald voor een beta product, kan je het voorstellenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja ik ook zoiets, weet niet hoe duur dit spel ook alweer was toen ik em kocht, volgens mij zelfs vijf complete euro's! Te gek voor woorden natuurlijk, ziek, echt ziek!
nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 01:35 schreef Groninger. het volgende:
Wat is er aan de hand? server is leeg
De kans geraakt groter met al dit gejank hier. Het is een spel, voor sommigen een soort second life lijkt het wel. Het kost mods meer tijd om zooi op te ruimen dan jullie spenderen aan normaal doenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
Deze topic gaat nog eens sluiten door al die rellen.
Mods treden alleen op als mensen schelden, bashen, racistisch doen etc. Als de policy aantoonbaar overtreden is.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders hé.
Digitale staat van beleg, binnen blijven, ramen blinderen, kelder in.
Donder een waarschuwing boven het tekstvak, wie nog één onvertogen woord jegens een andere user uit krijgt een ban. Zero tolerance in zijn puurste vorm.
Schelden op Notch en Mojang mag natuurlijk wel.
Oh en zowel Morde&Lorre alsook de stoere kids zitten fout.
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |