Je weet dat ik het over jou heb he.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen inderdaad jammer.
[..]
Etc etc etc.
Of het nou serieus is of niet, het is en blijft irritant en onnodig.quote:
Wat doe ik verkeerd dan volgens meneer?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat ik het over jou heb he.
Ok succes met het huishouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Of het nou serieus is of niet, het is en blijft irritant en onnodig.
En nu ga ik mijn tijd nuttiger besteden
Je probeert iets te bewijzen omtrent Ricko. Dat is een straf ansich.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Of het nou serieus is of niet, het is en blijft irritant en onnodig.
En nu ga ik mijn tijd nuttiger besteden
[..]
Wat doe ik verkeerd dan volgens meneer?
Ik probeerde helemaal niks te bewijzen, wat zou ik moeten bewijzen?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je probeert iets te bewijzen omtrent Ricko. Dat is een straf ansich.
Je doet t geheel zelf hoor, samen met mordecaiquote:Op zondag 19 februari 2012 23:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen inderdaad jammer.
[..]
Etc etc etc.
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
Deze topic gaat nog eens sluiten door al die rellen.
Kap nou maar.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?
Sting heeft het laatst ook weer gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?
En resource management met vehicles en rts principes jatogquote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgende update graag clusterbommen en ICBM's
ow..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Minecraft de godganze tijd dr uit
Nouja ik ook zoiets, weet niet hoe duur dit spel ook alweer was toen ik em kocht, volgens mij zelfs vijf complete euro's! Te gek voor woorden natuurlijk, ziek, echt ziek!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
de mojam leverde niet voldoende geld opzeker?
ik heb al voor wat (tot nu toe) matigs 5 USD gedoneerd
Toch iets van 460.000 ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
de mojam leverde niet voldoende geld opzeker?
ik heb al voor wat (tot nu toe) matigs 5 USD gedoneerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |