Download Rei's minimap, daarop kan je zien welke chunks slimes kunnen spawnen. Op deze chunks kunnen slimes onder 40Y in goedverlichte open ruimtes spawnen.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Heeft er toevallig iemand ergens een keer op de MenderV server slimes gezien? Kan er nergens 1 vinden en heb echt 1 slimeball nodig.
En zoja, waar ongeveer?
Kom niet haten, de game is te duur voor amper een uur speeltijd. Plus dat de mod al een jaar of twee oud is, het is alleen iets opgepoetst en geport naar een andere engine.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:02 schreef drumstickNL het volgende:
Een game van 8 euro piraten en dan zeggen dat hij heel gaaf is..![]()
Ik ben een keer in een random cave twee slimes tegengekomen, dus ze zijn er wel.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef delano.888 het volgende:
Heeft er toevallig iemand ergens een keer op de MenderV server slimes gezien? Kan er nergens 1 vinden en heb echt 1 slimeball nodig.
En zoja, waar ongeveer?
Niet helemaal. Maar mobs spawnen alleen binnen een radius van 144 blocks op je heen. Als je dus 150 blocks boven de grond staat, wat mogelijk is met een hoogte van 256... kunnen mobs alleen in je trap spawnen. Als je er dan voor zorgt dat je binnen 40 blocks van de spawninggrounds staat, np. Of je maakt een pistontrap ofzo. NP.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:10 schreef dnbrainwash het volgende:
[..]
Er wordt maar tot een bepaald stuk gerenderd, dus als je bovenaan in je mobtrap staat zijn de caves eronder niet ingeladen dus hoeven ook niet verlicht te worden. Tenminste, ik denk dat hij dat bedoeld.
onder de spawn is een slime chunk, ik weet niet of je weet waar mijn grot is (met die farm en paar bomen)? Daar spawnen ze wel eens.quote:Op zondag 19 februari 2012 00:05 schreef delano.888 het volgende:
En zoja, waar ongeveer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee inderdaad, ik ook niet D:quote:Op zondag 19 februari 2012 11:06 schreef maurisioo het volgende:
Gelukkig zien ze er in mc niet zo uit, anders durfde ik nooit meer te gaan minen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 10:59 schreef MineraalWater het volgende:
Minecraft 2 HDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nu bezig om Skyrim met HD dlc en alle HD mods op ultra te installeren. Ben benieuwd.
Of minecraft ooit zo wordt..
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
dat kan java helemaal niet hendelen johquote:Op zondag 19 februari 2012 11:32 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Minecraft 2 HD
Ben nu bezig om Skyrim met HD dlc en alle HD mods op ultra te installeren. Ben benieuwd.
Of minecraft ooit zo wordt..
Een torch is lightlevel 14, you do the math bro.quote:Op zondag 19 februari 2012 11:13 schreef mschol het volgende:
wat is de beste verticale afstand tussen torches voor de beste (=geen mobs spawnen, dus lightlevel 8+) verlichting?
Alletwee de servers staan gewoon aan hier hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 13:47 schreef RickoKun het volgende:
Beide servers doen het al een dag niet. (Menderv.nl is al een dag off)
DAN BEN IK GEBANNEDquote:Op zondag 19 februari 2012 13:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Alletwee de servers staan gewoon aan hier hoor
Wat haat jij op The Who.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:16 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mod_%28subcultuur%29
Hipster
Ja jij bent zo'n tyfushippie die met iedereen vrienden wil zijn dus die pi's vertrouw ik niet meer. Kies toch eens een kant, sufkut.quote:
Dat kan niet sorry.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:24 schreef TJV het volgende:
[..]
Ja jij bent zo'n tyfushippie die met iedereen vrienden wil zijn dus die pi's vertrouw ik niet meer. Kies toch eens een kant, sufkut.
Wat kom jij nou weer doen hou je erbuiten joh.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:29 schreef TJV het volgende:
[..]
Wat kom jij nou weer doen hou je erbuiten joh.
Klopt maar ik wil de servers vanuit de binnenkant doodmakenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:16 schreef dnbrainwash het volgende:
Ricko wrm start jij geen server mang, dan zijn die andere ckr in 5 min dood.
WAT DA FUQQQQQQQquote:Op zondag 19 februari 2012 15:33 schreef bobbernaut het volgende:
DIT IS ZO OUD BAZEN SPEL! http://www.funnygames.nl/spel/zomerkamp.html
X marks the spot!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik net in mijn SP map. Wat probeert Minecraft mij duidelijk te maken?
Een downvote van reddit.quote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Herobrinequote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Je moet naar links?quote:Op zondag 19 februari 2012 17:52 schreef Berend. het volgende:
[ afbeelding ]
Ja.quote:
Dat is waar.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb zelf een hekel aan texturepacks die cobble mooi gaan maken. In multiplayer krijg je dan mensen die lelijke gebouwen maken omdat het er bij hen wél leuk uitziet.
Wat liev <3quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wauw, hier lijk je haast normaal en braaf
http://jorum.nl/user/226-rickokun/
Hallo rickoquote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Je haat trolls en nu troll je zelf? :$quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Hallo ricko
ik ben 12 jaar en zit in de eerste klas van havo
ik vind skateboarden echt heel erg koel wil je het mij leren?
groetjus
van mij
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:51 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Je haat trolls en nu troll je zelf? :$
Backyard Cemetery! \m/quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Bobber?quote:Op zondag 19 februari 2012 22:38 schreef Mordecai het volgende:
[..]
Hallo ricko
ik ben 12 jaar en zit in de eerste klas van havo
ik vind skateboarden echt heel erg koel wil je het mij leren?
groetjus
van mij
quote:Op zondag 19 februari 2012 22:32 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel toevallig dat hij dezelfde naam én afbeelding heeft hè....quote:Op zondag 19 februari 2012 23:03 schreef TJV het volgende:
Denken dat dat Ricko is.Ricko is te intelligent voor larpboarden.
En het kan ook totaal niet dat Ricko zich voordoet als een ander of dat het iemand anders is.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:06 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Wel toevallig dat hij dezelfde naam én afbeelding heeft hè....
Tuurlijk kan dat. Waarom maak jij je er zo druk om eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:07 schreef TJV het volgende:
[..]
En het kan ook totaal niet dat Ricko zich voordoet als een ander of dat het iemand anders is.
Ach jongen toch, wat rot voor jequote:Op zondag 19 februari 2012 23:12 schreef TJV het volgende:
Nee hoor, ik vind je gewoon een irritant mens. Kan gebeuren.
En waar vroeg ik jou om iets?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:16 schreef TJV het volgende:
Ik heb je niet gevraagd om de fantasiepsycholoog te spelen. Nu terug naar de keuken jij.
Hier.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Waarom maak jij je er zo druk om eigenlijk?Zei ik iets vervelends?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(ノ◕ヮ◕)ノ*:・゚✧
quote:Op zondag 19 februari 2012 23:10 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat. Waarom maak jij je er zo druk om eigenlijk?Zei ik iets vervelends?
Vanwaar die aanval?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:34 schreef RickoKun het volgende:
[..]typisch die larpende emo's die mensen gaan aanwijzen als zevers als ze zelf met een onderwerp op de proppen komen
oh wow! Snel maar weer naar t bos deze winter en een ridder pak aantrekken!
Wie heeft nog die picca's, hendig sjiek mattie
Ik vind dit soort dingen inderdaad jammer.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Topic ging zo goed en dan komen er bepaalde mensen die iets willen bewijzen waardoor de hele sfeer om slaat. Beetje jammer weer..
Etc etc etc.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:42 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Klopt maar ik wil de servers vanuit de binnenkant doodmaken
Je weet dat ik het over jou heb he.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen inderdaad jammer.
[..]
Etc etc etc.
Of het nou serieus is of niet, het is en blijft irritant en onnodig.quote:
Wat doe ik verkeerd dan volgens meneer?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je weet dat ik het over jou heb he.
Ok succes met het huishouden.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Of het nou serieus is of niet, het is en blijft irritant en onnodig.
En nu ga ik mijn tijd nuttiger besteden
Je probeert iets te bewijzen omtrent Ricko. Dat is een straf ansich.quote:Op zondag 19 februari 2012 23:45 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Of het nou serieus is of niet, het is en blijft irritant en onnodig.
En nu ga ik mijn tijd nuttiger besteden
[..]
Wat doe ik verkeerd dan volgens meneer?
Ik probeerde helemaal niks te bewijzen, wat zou ik moeten bewijzen?quote:Op zondag 19 februari 2012 23:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Je probeert iets te bewijzen omtrent Ricko. Dat is een straf ansich.
Je doet t geheel zelf hoor, samen met mordecaiquote:Op zondag 19 februari 2012 23:42 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Ik vind dit soort dingen inderdaad jammer.
[..]
Etc etc etc.
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?quote:Op maandag 20 februari 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
Deze topic gaat nog eens sluiten door al die rellen.
Kap nou maar.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |