Sting heeft het laatst ook weer gezegd.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Welke rellen? Waarom wordt er hier altijd maar gejankt?
En resource management met vehicles en rts principes jatogquote:Op maandag 20 februari 2012 00:25 schreef MissionPhailed het volgende:
Volgende update graag clusterbommen en ICBM's
ow..quote:Op maandag 20 februari 2012 00:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Minecraft de godganze tijd dr uit
Nouja ik ook zoiets, weet niet hoe duur dit spel ook alweer was toen ik em kocht, volgens mij zelfs vijf complete euro's! Te gek voor woorden natuurlijk, ziek, echt ziek!quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
de mojam leverde niet voldoende geld opzeker?
ik heb al voor wat (tot nu toe) matigs 5 USD gedoneerd
Toch iets van 460.000 ofzo.quote:Op maandag 20 februari 2012 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
ow..
de mojam leverde niet voldoende geld opzeker?
ik heb al voor wat (tot nu toe) matigs 5 USD gedoneerd
ik heb 10 euro betaald voor een beta product, kan je het voorstellenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:52 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Nouja ik ook zoiets, weet niet hoe duur dit spel ook alweer was toen ik em kocht, volgens mij zelfs vijf complete euro's! Te gek voor woorden natuurlijk, ziek, echt ziek!
nee hoorquote:Op maandag 20 februari 2012 01:35 schreef Groninger. het volgende:
Wat is er aan de hand? server is leeg
De kans geraakt groter met al dit gejank hier. Het is een spel, voor sommigen een soort second life lijkt het wel. Het kost mods meer tijd om zooi op te ruimen dan jullie spenderen aan normaal doenquote:Op maandag 20 februari 2012 00:19 schreef Stokstaart het volgende:
Deze topic gaat nog eens sluiten door al die rellen.
Mods treden alleen op als mensen schelden, bashen, racistisch doen etc. Als de policy aantoonbaar overtreden is.quote:Op maandag 20 februari 2012 07:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Anders hé.
Digitale staat van beleg, binnen blijven, ramen blinderen, kelder in.
Donder een waarschuwing boven het tekstvak, wie nog één onvertogen woord jegens een andere user uit krijgt een ban. Zero tolerance in zijn puurste vorm.
Schelden op Notch en Mojang mag natuurlijk wel.
Oh en zowel Morde&Lorre alsook de stoere kids zitten fout.
Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
Ja, hoewel zulk soort systemen zeer handig zijn (heb zelf een vergelijkbare gehad.) is hij niet erg ruimte-efficient tegenover bijvoorbeeld een open ruimte met gras er in. Daar kan je veel meer mobs in kwijt en ze buggen ook niet. Ik heb daarom dat soort luxe systemen maar opgegeven..quote:Op maandag 20 februari 2012 09:45 schreef Sitethief het volgende:
Ik heb nu een goed werkende semi-automatische schapenfarm, dmv een waterflow worden de schapen naar een richel toegedreven zodat ze van bovenaf makkelijk te scheren zijn. Dezelfde waterflow duwt de wool blocks een stream in die de blocks naar een centrale plaats vervoert. Aan beide kanten van de stream is een hok met schapen.
Tot nu toe werkt dit systeem goed maar het heeft een aantal nadelen:
-Niet tot nauwelijks uitbreidbaar, tenzij je er een tweede bovenop zet ofzo.
-Schapen buggen aan alle kanten door plafonds en muren heen, en verplaatsen zich regelmatig van het ene hok naar het andere
Wat ik nu van plan ben is in Sinle Player creative een ander design te testen.
In dit ontwerp worden de schapen door een waterflow naar een nauwe doorgang geduwd, waar men ze dan een voor een kan scheren, daarna worden ze met een waterlift teruggestuurd naar hun wei. Voordeel van dit systeem is dat schaalvergroting geen probleem is. Het is zelfs opdeelbaar in meerdere weides, zodat er altijd schapen met nieuwe wool zijn. Nadeel is dat het een lomp groot systeem is in vergelijk met het huidige.
Heeft er verder iemand ervaring met Schapenfarms?
het hele idee met minecraft is toch dat die wereld onbeperkt groot is?quote:Op maandag 20 februari 2012 09:47 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja, hoewel zulk soort systemen zeer handig zijn (heb zelf een vergelijkbare gehad.) is hij niet erg ruimte-efficient tegenover bijvoorbeeld een open ruimte met gras er in. Daar kan je veel meer mobs in kwijt en ze buggen ook niet. Ik heb daarom dat soort luxe systemen maar opgegeven..
Ja natuurlijk, maar als ik een kamer moet weghakken hak ik toch liever een kamer van 20x20 uit zodat ik er 50 mobs in kan doen (voorbeeld maar), dan 200x20 voor 50 mobs.quote:Op maandag 20 februari 2012 09:48 schreef gogosweden het volgende:
[..]
het hele idee met minecraft is toch dat die wereld onbeperkt groot is?
ja, komt in 1.2 volgensmij. het is ook nogal een irritante bugquote:Op maandag 20 februari 2012 09:50 schreef Sitethief het volgende:
Eigenlijk moeten buggende mobs gefixt worden... lijkt soms net of al die dieren met noclip spelen
ach het houd je bezig hequote:Op maandag 20 februari 2012 09:50 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar als ik een kamer moet weghakken hak ik toch liever een kamer van 20x20 uit zodat ik er 50 mobs in kan doen (voorbeeld maar), dan 200x20 voor 50 mobs.
Nee, hooguit door die spawneggs. Maar wat moet je met een schaap in de netherquote:Op maandag 20 februari 2012 09:55 schreef Stokstaart het volgende:
Kun je een schaap naar de neither brengen ?
Je kan ook naar configuratie-scherm > Hardware and sound > Onder het kopje Devices and printers staat mouse, Klik je daarop en dan staat er: Turn on clicklock. Gebruik ik altijd om obsidian mee te hakkenquote:
Ik weetquote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je kan ook naar configuratie-scherm > Hardware and sound > Onder het kopje Devices and printers staat mouse, Klik je daarop en dan staat er: Turn on clicklock. Gebruik ik altijd om obsidian mee te hakken
quote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Je kan ook naar configuratie-scherm > Hardware and sound > Onder het kopje Devices and printers staat mouse, Klik je daarop en dan staat er: Turn on clicklock. Gebruik ik altijd om obsidian mee te hakken
Die is van dezelfde makers al Aquila city geloof ik, hoe dan ookquote:
nicequote:Op maandag 20 februari 2012 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Ze zeggen wel dat het in survival is gemaakt, Vind ik dus van niet als je dit gebruikt:quote:Op maandag 20 februari 2012 11:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
omg die komt van tweakcraft.net af
Wat heeft skylands voor nut als je die compass plugin hebtquote:Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Ze zeggen wel dat het in survival is gemaakt, Vind ik dus van niet als je dit gebruikt:
Godmode enabled, indestructible tools and quick-teleport navigation using compass for travelling through the Skylands world.
Opzich leek het me altijd wel leuk om pvp in zo'n map te doen. Iedereen een eigen eiland en dan maar verdedigenquote:Op maandag 20 februari 2012 11:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Vind Skylands sowieso een nutteloos ietsZit niets unieks in..
Maar moesten ze wel die lapus lazuli (hoe die shit ook heet) met de hand mijnen? Of krijg je die blauwe blokjes niet daardoor?quote:Op maandag 20 februari 2012 11:18 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Klopt, Ze zeggen wel dat het in survival is gemaakt, Vind ik dus van niet als je dit gebruikt:
Godmode enabled, indestructible tools and quick-teleport navigation using compass for travelling through the Skylands world.
Bioshock infinity du weissquote:Op maandag 20 februari 2012 11:56 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ik heb echt ergens het idee dat dat een fetish van steampunkgasten is, zwevende steden en bergen enzo. En dan vooral gecombineerd met die luchtschepen, dat thema zie je veel te vaak terugkomen.
Verder geen kritiek, het is leuk gedaan. Maar wat is er fucking mis met een stad op de grond? Welke debiel zou nou echt in een stad in de wolken willen wonen? Onpraktisch, onhandig en je kunt je kinderen er niet veilig leren fietsen.
Dan heb ik toch iets meer respect voor 'realistischere' projecten.
Cyan wool is dat volgens mij.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:10 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar moesten ze wel die lapus lazuli (hoe die shit ook heet) met de hand mijnen? Of krijg je die blauwe blokjes niet daardoor?
Dat is mij bekend. En het komt zo verschrikkelijk kut op mij over, itt de voorgaande delen wil ik daar niet eens aan beginnen.quote:[..]
Bioshock infinity du weiss
Ik heb sowieso een hekel aan Bioshock dus dat zal mij sowieso niet bekorenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:13 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Cyan wool is dat volgens mij.
[..]
Dat is mij bekend. En het komt zo verschrikkelijk kut op mij over, itt de voorgaande delen wil ik daar niet eens aan beginnen.
quote:Op maandag 20 februari 2012 12:37 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.reddit.com/r/M(...)on_our_server_today/
UPVOTE UPVOTE!
ja doei, bij zo'n bagger site aanmeldenquote:je moet inloggen of registreren om dat te doen
lolquote:Op maandag 20 februari 2012 12:37 schreef tuut-chips het volgende:
http://www.reddit.com/r/M(...)on_our_server_today/
UPVOTE UPVOTE!
Baggersite.quote:Op maandag 20 februari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ja doei, bij zo'n bagger site aanmelden
heb ik ook net in 10 sec gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 12:38 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
ja doei, bij zo'n bagger site aanmelden
quote:
quote:
Zou lelijk zijn als het topic zou gaan sluiten omdat ik post dat ik een ban wilquote:Op maandag 20 februari 2012 12:58 schreef delano.888 het volgende:
Ik vind het echt zwaar irritant dat jullie nu allemaal gaan vertellen dat je geband wil worden enz, wtf, als deze reeks straks dicht zit gaan de servers ook langzaam leeg lopen. Erg zonde als je het mij vraagt!
Dus aub probeer gewoon ontopic te blijven.
Ontopic: heeft iemand dat plaatje met op welke dieptes je het meest ore vind enz? Ik weet dat 12 het best is voor diamond, maar wil de rest ook weten.
vaak achter elkaar F indrukken, alleen werkt dat allang niet meer.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:10 schreef Sitethief het volgende:
Wat was ook al weer de truuk om dungeons te vinden? Ik wil cocoa beans!
Je kan toch met een andere toetsencombinatie je fog regelen?quote:Op maandag 20 februari 2012 13:13 schreef maurisioo het volgende:
[..]
vaak achter elkaar F indrukken, alleen werkt dat allang niet meer.
geen idee, alleen het ging erom dat je toen torches kon zien, en dat is nu gefixed.quote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan toch met een andere toetsencombinatie je fog regelen?
zo verschrikkelijk herkenbaarquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh eh, nee. Met een TP kun je nog zulke mooie gebouwen maken, als je er later achter komt dat het voor driekwart van de spelers lelijk is, omdat zij geen TP hebben, dan voel je je wel genaaid. Ik wel, tenminste.
/care wat andere spelers van de mooiheid vindenquote:Op maandag 20 februari 2012 14:07 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh eh, nee. Met een TP kun je nog zulke mooie gebouwen maken, als je er later achter komt dat het voor driekwart van de spelers lelijk is, omdat zij geen TP hebben, dan voel je je wel genaaid. Ik wel, tenminste.
Het probleem is, wat bij jou mooi is in je TP, is bij mij misschien wel lelijkquote:Op maandag 20 februari 2012 14:29 schreef Jajong het volgende:
Geen TP gebruiken is gewoon dom. Period. Minecraft is fucking lelijk en als je het spel speelt om ´mooie gebouwen´ te bouwen own je jezelf door geen TP te gebruiken. En het interesseert mij btw niks wat andere mensen ervan vinden. Ik post wel screenshots van hoe het er bij mij eruit ziet.
Zoals ik al zei, dat interesseert me echt geen poep. Ik speel het toch zeker voor mezelf of niet danquote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Berend. het volgende:
[..]
Het probleem is, wat bij jou mooi is in je TP, is bij mij misschien wel lelijk
Ga dan SP spelen sukkel.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:30 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat interesseert me echt geen poep. Ik speel het toch zeker voor mezelf of niet dan.
F3 + Fquote:Op maandag 20 februari 2012 13:14 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je kan toch met een andere toetsencombinatie je fog regelen?
Dat heb ik al in mijn farm!quote:Op maandag 20 februari 2012 14:24 schreef mschol het volgende:
nee is voor mij de beste , meest neutrale, optie ik gebruik er geen maar wil zeker als het moment zich voordoet weer iets als cherrypicked hebben
[..]
/care wat andere spelers van de mooiheid vinden
er zijn mensen die verafschuwen default texture cobble gebouwen terwijl ik daar totaal geen probleem mee heb...
en ik heb gezien dat het pompoenenlampje hetzelfde hoeveelheid licht afgeeft als glowstone... dan krijgt mijn kas 100% biologische verlichting![]()
jaquote:Op maandag 20 februari 2012 14:50 schreef Sitethief het volgende:
Huh, werkt de F nog wel als je F3 doet?
Zou jij het texture pack wat jij gebruikt aan mij willen doorsturen over skype ofzo?quote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Sitethief het volgende:
En daarnaast zijn Pumpkins stuk makkelijker te krijgen dan glowstone imho.
Nou, vanmorgen op server van mender even nether in geweest en kwam terug met 2 stacks glowstonequote:Op maandag 20 februari 2012 14:56 schreef Sitethief het volgende:
En daarnaast zijn Pumpkins stuk makkelijker te krijgen dan glowstone imho.
ja ik wil eigenlijk ook wel eens kijkenquote:Op maandag 20 februari 2012 15:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Zou jij het texture pack wat jij gebruikt aan mij willen doorsturen over skype ofzo?
ik ben nml wel geinteresseerd
Yup, zoals bij het oude gedeelte van de stad ook is gedaanquote:Op maandag 20 februari 2012 14:26 schreef Sitethief het volgende:
Cobble is niet lelijk. Įlleen cobble is lelijk, maar dat geld voor elk materiaal, combineer het en het wordt meteen stukke beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |