SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Optocht komt hier dadelijk voorbij, nja basisschool optocht
KK is er gelukkig nietquote:
Hij probeerde in het broekje van zijn juf te komen, en die wou dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mocht ie voor straf niet mee van z'n juf
hehequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij probeerde in het broekje van zijn juf te komen, en die wou dat natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef PierreTT het volgende:
McFondue in de OP brengt de eerste lach op mijn gezicht: Goedemorgen!
Ouwe, lekker door de tunnel geblazen? (Las ik net nog in het andere topic)quote:
straks pas, kom alleen op de terug weg door de tunnel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, lekker door de tunnel geblazen? (Las ik net nog in het andere topic)
Waar staat die nieuwe tunnel dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
straks pas, kom alleen op de terug weg door de tunnel.
Maar dat wordt wel episch.
laag-weide de A2 op en dan vlak voor de afrit naar de A12 toequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar staat die nieuwe tunnel dan?
Jij bent toch een pc gamer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Xblister het volgende:
Zo in de trant van carnaval even een muziekje :
Tja NL hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Die reacties onder die video. Wat een mongolen
Als ze erachter komt wie dit doet kan ze wel meer dan alleen diegene van school sturen lijkt mequote:
Portretrecht om precies te zijn en daar kan je mensen hard mee naaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ze erachter komt wie dit doet kan ze wel meer dan alleen diegene van school sturen lijkt me. Je mag namelijk geen beeldmateriaal van mensen ongewenst online gooien. Schadeclaim ftw.
In Brabant kennen ze anders ook geen carnavals muziek, dat is apres skiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Dat is toch geen carnavalsmuziek man
Dan kan ze toch naar de politie/whatever gaan om erachter te komen wie dit doet? Ben je zo achter via youtube lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Portretrecht om precies te zijn en daar kan je mensen hard mee naaien.
Errr nee?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Brabant kennen ze anders ook geen carnavals muziek, dat is apres ski
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ron_man_costuum.html
KONING!
sowieso wel he, ben paar keer in tilburg en den bosch geweest en dat is gewoon apres ski ipv carnaval laat dat nou maar gewoon aan de limbo's overquote:
Tilburg weet ik niet, maar in Den Bosch en Breda is het toch echt carnaval, geen apès ski hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
sowieso wel he, ben paar keer in tilburg en den bosch geweest en dat is gewoon apres ski ipv carnaval laat dat nou maar gewoon aan de limbo's over
Hier ik stopte ik met lez.......... ach laat ook maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
sowieso wel he, ben paar keer in tilburg en den bosch geweest en dat is gewoon apres ski ipv carnaval laat dat nou maar gewoon aan de limbo's over
Zijn weinig dingen waar we goed in zijn maar carnaval is er 1 vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier ik stopte ik met lez.......... ach laat ook maar
truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn weinig dingen waar we goed in zijn
Yes, en de persoon die het heeft geupload aanklagen voor schending van portretrecht. Als de lerares kan aantonen dat ze schade door het filmpje heeft geleden kan de schadeclaim redelijk hoog oplopen. (niet dat ze er ooit wat van zou zien, gezien het niveau van die gasten en hun toekomstige salarisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ze toch naar de politie/whatever gaan om erachter te komen wie dit doet? Ben je zo achter via youtube lijkt me.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak je nog steeds kei hard af met fifa
Ga weg man rinusquote:
Haha you sure?quote:
Kom maar op met je grote mondquote:
Ik liet je winnen vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
en stef word gewoon even verslagen met 2-0![]()
Laat zien dan?!quote:
Want?! En waarom ben jij een debiel?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een nieuws weer. Dit laat perfect zien dat iedereen debiel is.
Jij hapt altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! En waarom ben jij een debiel?!
3-1 vriend maar kom zo nog wel rondje spelen na dat mijn haar gedaan isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat zien dan?!
[..]
Want?! En waarom ben jij een debiel?!
Wat is hier happen aan?!quote:
Ja zeg maar wanneer je klaar bent, geef je bataquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3-1 vriend maar kom zo nog wel rondje spelen na dat mijn haar gedaan is
Kom dan vieze bezem ik geef je pakkaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zeg maar wanneer je klaar bent, geef je bata
Onderweg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan vieze bezem ik geef je pakka
Nja dat is toch beter, dan zoals de supporters het doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef PierreTT het volgende:
Complete fitties hier uitvechten via Fifa
Nooit man a bezem Stef klapt je tantoe hard a walla bezemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is toch beter, dan zoals de supporters het doen?
Zie deze man een Fifa-pro-joekel zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef durft niet meer, gaat fijn video kijken
Nou.. Hij begint gewoon bang te worden, ondertussen hoor ik een man of 3 lachen bij hem, dus de kans is groot dat ie nu anaal genomen wordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie deze man een Fifa-pro-joekel zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou.. Hij begint gewoon bang te worden, ondertussen hoor ik een man of 3 lachen bij hem, dus de kans is groot dat ie nu anaal genomen word
Hapquote:
Leuke CV inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Hopen dat Friso het haalt. Veel respect voor wat hij allemaal heeft bereikt.
Veel plezier man, ik werk vandaag, morgen en zondag helaas... maar maandag en dinsdag kan het losquote:
lol ! Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen warenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren mijn vriendenkom nu nog potje spelen
Waren maat van mij een hanenkam aan het scherenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol ! Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen waren, maar moet zo weg. Dus gaat pas weer morgen of zondag worden
Leuk voor carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren maat van mij een hanenkam aan het scheren
Nja het moest wel iets lachen zijn ja, want dan was het weer lachen en dan ineens MRRRRRRRRR en weer lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren maat van mij een hanenkam aan het scheren
Geen carnaval dusquote:
wtfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff ik weet niet.
Is lang geleden dat flinke griep had, heb zelfs vandaag nog geen peuk gerookt.
Tof, dan zal iemand hem ook wel weer op internet zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1218934p1.html
dat wordt zoeken
en deze draai je voor space??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tof, dan zal iemand hem ook wel weer op internet zetten!
Nog ff een party knaller en we zijn weg :![]()
Nah, carnaval muziek heb ik geen trek inquote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:06 schreef tliciouz het volgende:
Yay carnaval!Worden 3 heerlijke dagen!
wtf heb je dan lopen doenquote:
Niels maandag is prima, we spreken wel even een tijd/plaats af!quote:
Na de bel op het schoolplein of achter het fietsenhok?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels maandag is prima, we spreken wel even een tijd/plaats af!
Après ski muziek dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Potver, prachtig feestje al gisteren, en dat nog drie dagen lang
Ik heb het na woensdag ook helemaal gehad met carnaval. Overigens gisteren thuis gekomen met een heel andere outfit dan die ik eerst aan hadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Pixell het volgende:
Idioten die verkleed bier moeten drinken en naar kut muziek luisteren
Ben er al weer helemaal klaar mee
Vanaf zondagmiddag gaat Ma Flodder to the rescue once againquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Pixell het volgende:
Idioten die verkleed bier moeten drinken en naar kut muziek luisteren
Ben er al weer helemaal klaar mee
Lol whut?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het na woensdag ook helemaal gehad met carnaval. Overigens gisteren thuis gekomen met een heel andere outfit dan die ik eerst aan had
Ik denk dat je ermee opgegroeid moet zijn, ik vind het echt het meest debiele feest dat er is. Desondanks veel plezier mensen!quote:
Goh, dat lijkt mij ook logischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind carnaval tof hoor alleen na 5 dagen heb ik het wel gehad zeg maar
Is goed man! Sleur je nog mensen mee of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels maandag is prima, we spreken wel even een tijd/plaats af!
Wellicht, ligt een beetje aan het programma van mijn vrienden..Marloes in ieder geval niet, die moet werken volgens mij..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is goed man! Sleur je nog mensen mee of niet?
tofquote:
Dat zijn dat ook geen 100% nederlandersquote:
Niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zijn dat ook geen 100% nederlanders
Nee, of kijk jij andere filmpjes?quote:
Niet meteen zo geirriteerd doen he Fifa-joekeltje van mequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, of kijk jij andere filmpjes?
Oh ben ik niet, maar snap wel dat die mensen jankenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet meteen zo geirriteerd doen he Fifa-joekeltje van me
Natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick amateur zo een potje fifa?
Precies, zelf erbij zitten als een ultragayquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ben ik niet, maar snap wel dat die mensen janken
Ga je nog naar Tilburg?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jaha uurtje of vier, kan er weer tegenaan
Doe dinsdag, ben ik er ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel van plan ja, moet nog even kijken maandag of dinsdag
2e geel waarvoor?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
Hahahaha wat een kk kneus die Guidette
Wat een faaljoekelquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
Feyenoord krijgt een penalty, en Guidetti scoort natuurlijk.
En trekt daarna zijn shit uit. In het begin van de wedstrijd had hij ook al onnodige gele kaart.![]()
Volgende week dus niet tegen PSV.
nicequote:
Gast wordt gekquote:
Het zit die lampen gvd wel weer erg mee hèquote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
Feyenoord krijgt een penalty, en Guidetti scoort natuurlijk.
En trekt daarna zijn shit uit. In het begin van de wedstrijd had hij ook al onnodige gele kaart.![]()
Volgende week dus niet tegen PSV.
Nou nou nouquote:Op zondag 19 februari 2012 06:58 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Het zit die lampen gvd wel weer erg mee hè
Bezopen Sims spelenquote:Op zondag 19 februari 2012 08:04 schreef tliciouz het volgende:
Hmm slapen gaat hem niet worden, dan maar gamen
en dan straks afvragen waarom sim a bij sim c in bed ligtquote:
En waarom Sim B nog steeds in het zwembad ligt terwijl er geen trappetje meer isquote:Op zondag 19 februari 2012 11:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
en dan straks afvragen waarom sim a bij sim c in bed ligt
transformers??quote:Op zondag 19 februari 2012 12:09 schreef KneusTeun het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe heet dit ook alweer???
Van die speelgoed auto's die je aan mekaar kon klikken.
Ik lig al 1 nacht wakker
Nee, je kon ze niet transformeren, maar echt een auto in 3 delen en die 3 delen mixen met een andere auto.quote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 12:28 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, je kon ze niet transformeren, maar echt een auto in 3 delen en die 3 delen mixen met een andere auto.
Maar ik denk dat ook wel heeeeel erg lang terug is.
Niiiiice! Go boeren!quote:Op zondag 19 februari 2012 13:52 schreef KneusTeun het volgende:
PSV.... wat beginnen ze toch altijd lomp te voetballen als ze achter staan...
Onderwerp : Xbox live codequote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Onderwerp : Xbox live code
Bericht : sorry, ik heb er geen
Daar is ie dom genoeg voor gok ikquote:Op zondag 19 februari 2012 14:12 schreef PierreTT het volgende:
Hopen dat die gast ook echt gaat mailen
Achja, volgende week geen guidettiquote:Op zondag 19 februari 2012 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
Kanker voetbal.
Kanker spleetoog.
Sterf gehele pronvincie Groningen.
quote:Op zondag 19 februari 2012 14:24 schreef SoldMayor het volgende:
Kanker voetbal.
Kanker spleetoog.
1 AZ 21 45quote:
Mij krijg je dit seizoen niet meer op de kast met Ajax hoorquote:Op zondag 19 februari 2012 14:28 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
1 AZ 21 45
2 PSV 22 45
3 HEE 22 43
4 FEY 22 41
5 TWE 20 39
6 AJA 21 37![]()
Wat laat je jezelf van een sportieve kant zien.quote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
AJAX staat nu al 2-0 voor?![]()
Dus er zijn meer wedstrijden omgekocht vandaag.
psvquote:Op zondag 19 februari 2012 14:47 schreef SoldMayor het volgende:
AJAX staat nu al 2-0 voor?![]()
Dus er zijn meer wedstrijden omgekocht vandaag.
Ah, mooi te wetenquote:
Rossdale had zijn loon voor die raket zeker binnen...quote:Op zondag 19 februari 2012 14:59 schreef SoldMayor het volgende:
PSV, AZ verliezen.
AJAX 3-0 voor.
Zoals ik al zei.. omgekocht.
Komt omdat je ook zo'n focking nep supporter bent, ga maar weer fijn op teletekst kijkenquote:Op zondag 19 februari 2012 14:45 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mij krijg je dit seizoen niet meer op de kast met Ajax hoor
psv
Gefrustreerd lampiequote:Op zondag 19 februari 2012 15:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Komt omdat je ook zo'n focking nep supporter bent, ga maar weer fijn op teletekst kijken
Juh, zin aan. Vond TG vorige week hilarisch.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:54 schreef KneusTeun het volgende:
Jongens vanavond allemaal weer top gear en talking dead...
Alleen de special guests zijn nu ruk..quote:Op zondag 19 februari 2012 15:56 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Juh, zin aan. Vond TG vorige week hilarisch.
Uhm 8 jaar gehad, en kan op dit moment nog zelfs elke wedstrijd bezoeken als ik dat wil. Maar jij trekt alleen je bek open als psv een keer verliest. Maar goed, arrogantie hoort bij die jodenclub van jequote:Op zondag 19 februari 2012 15:51 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Gefrustreerd lampie
Dit jaar inderdaad sinds 12 jaar geen seizoenskaart meer, hoe vaak ga jij naar de Philipsgymclub?
Die spoel ik sowieso door....quote:Op zondag 19 februari 2012 15:57 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Alleen de special guests zijn nu ruk..
Ach, is allemaal alleen in het weekend.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie het ja, alleen maar gezeik op mekaar
Je zou maar van een dreigend faillissement door jarenlang boven je stand leven gered moeten worden door de gemeente Eihoven, dag later tientallen miljoenen uitgeven om zo het kampioenschap te kopen en dan met 3-0 verliezen van een stel tractorrijders.quote:Op zondag 19 februari 2012 15:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
Maar jij trekt alleen je bek open als psv een keer verliest. Maar goed, arrogantie hoort bij die jodenclub van je
Alleen al door dit gezeik en gebitch heb ik een hekel aan dat trieste voetbal, nouja vooral de supporters.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie het ja, alleen maar gezeik op mekaar
Ditquote:
Sloot springen met een stok!quote:
nee, niemand die het weetquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar is Pringles eigenlijk? Heb ik iets gemist?
Right, raar dat jullie hoofdsponsor pas vorig hun schuld aan de staat heeft betaald, maar ondertussen wel geld blijft geven aan Ajaxquote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je zou maar van een dreigend faillissement door jarenlang boven je stand leven gered moeten worden door de gemeente Eihoven, dag later tientallen miljoenen uitgeven om zo het kampioenschap te kopen en dan met 3-0 verliezen van een stel tractorrijders.
Epic!
Huh?! Pas dit seizoen word er geld uitgeven bij PSV. Haha zit zo diep dat je wederom onzin aan het verkopen bent. 16 miljoen voor 1 speler zegt jou wel genoeg hè.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Doopy-X- het volgende:
psv, het Chelsea van Nederland: proberen elk jaar het kampioenschap te kopen en worden alleen door hun eigen supporters zeer serieus genomen
Tamara weet ze naam, en nu vind ie dat wij een stel roddelhoeren zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar is Pringles eigenlijk? Heb ik iets gemist?
Nee met een jood die nergens iets van afweet kun je geen discussie voerenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel grappig, iedere zondag zie je hier dezelfde 'discussie'
Mijn club heet tenminste niet hetzelfdequote:Op zondag 19 februari 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right, raar dat jullie hoofdsponsor pas vorig hun schuld aan de staat heeft betaald, maar ondertussen wel geld blijft geven aan Ajax
[..]
Huh?! Pas dit seizoen word er geld uitgeven bij PSV. Haha zit zo diep dat je wederom onzin aan het verkopen bent. 16 miljoen voor 1 speler zegt jou wel genoeg hè.
Droeftoeter dat je bent
Ja als je al met die onzin komt, dan kun je net zo goed je mond houden, of wil je de kleuter juf er ook bij halen?!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn club heet tenminste niet hetzelfde
als de hoofdsponsor
Er wordt al jaren veel te veel geld uitgegeven bij psv, daarom gingen jullie bijna failliet en moesten jullie het handje ophouden bij de gemeente.
DIT!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die altijd roepen voetbal dit en voetbal dat.
Maar over een paar maanden wel ladder zat in de kroeg staan tijdens het EK.
Blijf dan ook gewoon lekker op je zolderkamertje.
Ik vind je lief hoor, ook als je zo frusti doetquote:Op zondag 19 februari 2012 16:59 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja als je al met die onzin komt, dan kun je net zo goed je mond houden, of wil je de kleuter juf er ook bij halen?!
Ja eerst elkaar de hersens inslaan en dan met een EK samen een biertje drinkenquote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die altijd roepen voetbal dit en voetbal dat.
Maar over een paar maanden wel ladder zat in de kroeg staan tijdens het EK.
Blijf dan ook gewoon lekker op je zolderkamertje.
Ik vind jou een kwal, ook als ik niet frusti benquote:Op zondag 19 februari 2012 17:27 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Ik vind je lief hoor, ook als je zo frusti doet
quote:Op zondag 19 februari 2012 17:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ik vind jou een kwal, ook als ik niet frusti ben
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:04 schreef Pixell het volgende:
Lijkt me dat twente vandaag er het beste uitkomt![]()
En dat is dan mijn laatste voetbal post
Tis weer spannend inderdaadquote:Op zondag 19 februari 2012 18:18 schreef Tauchmeister het volgende:
[ afbeelding ]
Eerste zes binnen 5 punten. Eredivisie
Nah, doe maar niet anders moeten de joodjes weer over het geld gaan hebbenquote:
quote:Op zondag 19 februari 2012 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nah, doe maar niet anders moeten de joodjes weer over het geld gaan hebben
Ook als we gaan kampioen worden zeiken ze daarover
quote:PSV koopt spelers op kosten van gemeente
Gepubliceerd op woensdag 29 juni 2011 om 08:44 in Sport
De gemeenteraad van Eindhoven heeft gisteravond een reddingsplan voor PSV goedgekeurd. De gemeente koopt de grond onder het stadion en het trainingscomplex voor een bedrag van 49 miljoen euro. PSV gaat de grond huren voor 2,3 miljoen euro per jaar. De gemeente Eindhoven leent het geld op zijn beurt weer in Duitsland.
Wel worden er strenge voorwaarden gesteld. Het geld mag alleen worden gebruikt voor het aflossen van schulden en voor het herstructureren van het vermogen. Er mogen geen nieuwe spelers van worden aangetrokken. Dat laatste lijkt PSV anders te interpreteren want de clubleiding trekt zich daar niets van aan. Vanmorgen maakte de club bekend direct 3 spelers te hebben aangekocht: Wijnaldum (Feyenoord), Strootman en Mertens (beiden FC Utrecht). Daarmee is binnen een aantal uur alweer 18 miljoen euro uitgegeven.
We hoeven ons geen zorgen te maken dat PSV in leven wordt gehouden door staatssteun, want deze vorm van staatssteun is volgens wethouder Depla geen staatssteun. “Dat zeggen onze adviseurs”, zo stelt hij ons gerust tegenover Omroep Brabant.
Nuff said.quote:PSV in top 25 van hoogste uitgaven op zomerse transfermarkt
Maandag, 5 september 2011 om 09:52
PSV was deze zomer zonder meer de meest actieve Nederlandse club op de transfermarkt. De Eindhovenaren haalden in totaal negen nieuwe spelers binnen en volgens het Franse Maxifoot, dat de uitgaven van alle Europese clubs in Europa bekeek, kostte dat in totaal een kleine 26 miljoen euro. Daarmee staat PSV in de top 25 wat betreft uitgaven op de transfermarkt.
PSV gaf volgens het onderzoek in totaal 25,75 miljoen euro uit, waarbij Dries Mertens met een transfersom van 8,5 miljoen euro de duurste aanwinst was. Met dit kostenplaatje staan de Eindhovenaren op de 24ste plek in het Europese overzicht, net voor Lazio en Stoke City, die beiden 24,8 miljoen euro uitgaven.
Als hij er toch niet meer is, hoe heet onze excuusnegert nou eigenlijk?quote:Op zondag 19 februari 2012 16:36 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tamara weet ze naam, en nu vind ie dat wij een stel roddelhoeren zijn
Ja nuff said, dat je er totaal niks van af weet. Dat wist je half jaar geleden op Twitter ook al niet, dus waarom nu wel..quote:
Dan begint ie nog meer te jankenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als hij er toch niet meer is, hoe heet onze excuusnegert nou eigenlijk?
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja nuff said, dat je er totaal niks van af weet. Dat wist je half jaar geleden op Twitter ook al niet, dus waarom nu wel
[..]
Dan begint ie nog meer te janken. Hij vond het al niet leuk dat de helft van de SC het al weet. Terwijl hij er niks van af wist
Feit is dat er sowieso 14 miljoen voor doedelzak is binnen gekomen, 3 mil voor ibri. 3 voor Maza. En het geld van Amrabat en Robert (Nja die Braziliaan die 4 wedstrijden ofzo heeft mee gedaan, Betis heeft nogal vrij lang gedaan over het geld)quote:Op zondag 19 februari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.
Wtf boeit zijn naam nou, waarom spant ie zich zo, heet ie Jan-Klaas ofzo?
Over voetbal zeiken hoort bij zondag, ga der verder niet om huilen hoor....quote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Michhas die niet meer post omdat hij een beetje kritiek krijgt, Pringles die verdwenen is omdat sommigen z'n naam weten, Nick en Doopstah die iedere zondag over voetbal zitten te zeveren. Doe nou eens normaal mensen
Mwa gaat er meer om dat meneer gewoon onzin aan het verkopen is, daarom reageer ik.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Michhas die niet meer post omdat hij een beetje kritiek krijgt, Pringles die verdwenen is omdat sommigen z'n naam weten, Nick en Doopstah die iedere zondag over voetbal zitten te zeveren. Doe nou eens normaal mensen
Denken dat ik daarom niet meer postquote:Op zondag 19 februari 2012 19:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Inderda...quote:Op zondag 19 februari 2012 19:29 schreef KoningStoma het volgende:
We weten allemaal dat Michhas niet meer post omdat hij onlangs uit de kast gekomen is.
BEn je nou echt de hele dag al ME3 demo aan het doen?!?!?!quote:
Nee de xbox staat nog aanquote:Op zondag 19 februari 2012 19:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
BEn je nou echt de hele dag al ME3 demo aan het doen?!?!?!
Weet iemand ook jou naam dan?!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Denken dat ik daarom niet meer post_!
Er is ook geld binnen gekomen maar dat had ook gebruikt kunnen worden om de financiele gaten te dichten.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Feit is dat er sowieso 14 miljoen voor doedelzak is binnen gekomen, 3 mil voor ibri. 3 voor Maza. En het geld van Amrabat en Robert (Nja die Braziliaan die 4 wedstrijden ofzo heeft mee gedaan, Betis heeft nogal vrij lang gedaan over het geld)
Hit me op mijn BBpingquote:Op zondag 19 februari 2012 19:36 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
ja michhas hoe zie jij er eigenlijk uit?? heb je fb?
Als ik dan nog iets mag zeggen: Ajax is de enige club in Nederland met een beursnotering, maar dat heeft dan wel veel met voetbal te maken zeker? Ok, er is geen belastinggeld mee gemoeid, maar net als aandeelhouders die geld in Ajax steken, steken gemeenten hun geld ook in allerlei zaken (door te investeren dan wel te beleggen) en waarom zou de gemeente Eindhoven dan niet in PSV mogen investeren als ze er financieel niet op achteruitgaan en PSV één van de uithangborden van de regio is? Ik ga als PSV-fan toch ook niet zitten janken als de gemeente Amsterdam er miljoenen tegenaan zou smijten voor een derde ring op de ArenA om bijvoorbeeld het WK naar Nederland te krijgen?quote:Op zondag 19 februari 2012 19:15 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
De feiten zijn niet te weerleggen en de cijfers spreken voor zich.
De enige wijze woorden voor zo'n avond!quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Maar goed, ik ga bier drinken
Hier begon het allemaal mee vandaag.quote:Kanker voetbal.
Kanker spleetoog.
psv is net als Ajax een bedrijf. Dat bedrijf moet zichzelf kunnen bedruipen inc winst en verlies. Als je dan jarenlang mismanagement doet omdat je rekent op CL, het niet krijgt en daardoor miljoenen in het rood staat, vind ik het belachelijk dat je naar de gemeente gaat om je uit de brand te helpen. Dat is belastinggeld en das niet bedoeld voor private ondernemingen.quote:Op zondag 19 februari 2012 19:48 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Als ik dan nog iets mag zeggen: Ajax is de enige club in Nederland met een beursnotering, maar dat heeft dan wel veel met voetbal te maken zeker? Ok, er is geen belastinggeld mee gemoeid, maar net als aandeelhouders die geld in Ajax steken, steken gemeenten hun geld ook in allerlei zaken (door te investeren dan wel te beleggen) en waarom zou de gemeente Eindhoven dan niet in PSV mogen investeren als ze er financieel niet op achteruitgaan en PSV één van de uithangborden van de regio is? Ik ga als PSV-fan toch ook niet zitten janken als de gemeente Amsterdam er miljoenen tegenaan zou smijten voor een derde ring op de ArenA om bijvoorbeeld het WK naar Nederland te krijgen?
Maar goed, ik ga bier drinken
Pappadagquote:Op zondag 19 februari 2012 19:50 schreef Tauchmeister het volgende:
En voor de noorderlingen: werk ze morgen!
Moeilijk he quotenquote:Op zondag 19 februari 2012 19:52 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Hier begon het allemaal mee vandaag.
En 50 berichten verder gaat het nog steeds over voetbal.
True story, gegronde reden.quote:Op zondag 19 februari 2012 20:41 schreef Dr.Pringles het volgende:
En waarom ik niet meer reageer in dit topic; Het topic was toch al een puinhoop en had altijd een kutsfeer en na deze situatie was het best wel genoeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |