Alleen al door dit gezeik en gebitch heb ik een hekel aan dat trieste voetbal, nouja vooral de supporters.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:01 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Zie het ja, alleen maar gezeik op mekaar
Ditquote:
Sloot springen met een stok!quote:
nee, niemand die het weetquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar is Pringles eigenlijk? Heb ik iets gemist?
Right, raar dat jullie hoofdsponsor pas vorig hun schuld aan de staat heeft betaald, maar ondertussen wel geld blijft geven aan Ajaxquote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Je zou maar van een dreigend faillissement door jarenlang boven je stand leven gered moeten worden door de gemeente Eihoven, dag later tientallen miljoenen uitgeven om zo het kampioenschap te kopen en dan met 3-0 verliezen van een stel tractorrijders.
Epic!
Huh?! Pas dit seizoen word er geld uitgeven bij PSV. Haha zit zo diep dat je wederom onzin aan het verkopen bent. 16 miljoen voor 1 speler zegt jou wel genoeg hè.quote:Op zondag 19 februari 2012 16:09 schreef Doopy-X- het volgende:
psv, het Chelsea van Nederland: proberen elk jaar het kampioenschap te kopen en worden alleen door hun eigen supporters zeer serieus genomen
Tamara weet ze naam, en nu vind ie dat wij een stel roddelhoeren zijnquote:Op zondag 19 februari 2012 16:13 schreef Tauchmeister het volgende:
Waar is Pringles eigenlijk? Heb ik iets gemist?
Nee met een jood die nergens iets van afweet kun je geen discussie voerenquote:Op zondag 19 februari 2012 16:06 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel grappig, iedere zondag zie je hier dezelfde 'discussie'
Mijn club heet tenminste niet hetzelfdequote:Op zondag 19 februari 2012 16:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Right, raar dat jullie hoofdsponsor pas vorig hun schuld aan de staat heeft betaald, maar ondertussen wel geld blijft geven aan Ajax
[..]
Huh?! Pas dit seizoen word er geld uitgeven bij PSV. Haha zit zo diep dat je wederom onzin aan het verkopen bent. 16 miljoen voor 1 speler zegt jou wel genoeg hè.
Droeftoeter dat je bent
Ja als je al met die onzin komt, dan kun je net zo goed je mond houden, of wil je de kleuter juf er ook bij halen?!quote:Op zondag 19 februari 2012 16:42 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Mijn club heet tenminste niet hetzelfde
als de hoofdsponsor
Er wordt al jaren veel te veel geld uitgegeven bij psv, daarom gingen jullie bijna failliet en moesten jullie het handje ophouden bij de gemeente.
DIT!quote:Op zondag 19 februari 2012 17:11 schreef SoldMayor het volgende:
Mensen die altijd roepen voetbal dit en voetbal dat.
Maar over een paar maanden wel ladder zat in de kroeg staan tijdens het EK.
Blijf dan ook gewoon lekker op je zolderkamertje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |