SPOILER: kijken op eigen risicoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
als dat geen neuken wordt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
Optocht komt hier dadelijk voorbij, nja basisschool optocht
KK is er gelukkig nietquote:
Hij probeerde in het broekje van zijn juf te komen, en die wou dat natuurlijk niet.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:51 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
mocht ie voor straf niet mee van z'n juf
hehequote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hij probeerde in het broekje van zijn juf te komen, en die wou dat natuurlijk niet.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:56 schreef PierreTT het volgende:
McFondue in de OP brengt de eerste lach op mijn gezicht: Goedemorgen!
Ouwe, lekker door de tunnel geblazen? (Las ik net nog in het andere topic)quote:
straks pas, kom alleen op de terug weg door de tunnel.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:10 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ouwe, lekker door de tunnel geblazen? (Las ik net nog in het andere topic)
Waar staat die nieuwe tunnel dan?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
straks pas, kom alleen op de terug weg door de tunnel.
Maar dat wordt wel episch.
laag-weide de A2 op en dan vlak voor de afrit naar de A12 toequote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:13 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Waar staat die nieuwe tunnel dan?
Jij bent toch een pc gamer?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:13 schreef Xblister het volgende:
Zo in de trant van carnaval even een muziekje :
Tja NL hequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:40 schreef Rossdale het volgende:
Die reacties onder die video. Wat een mongolen
Als ze erachter komt wie dit doet kan ze wel meer dan alleen diegene van school sturen lijkt mequote:
Portretrecht om precies te zijn en daar kan je mensen hard mee naaien.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Als ze erachter komt wie dit doet kan ze wel meer dan alleen diegene van school sturen lijkt me. Je mag namelijk geen beeldmateriaal van mensen ongewenst online gooien. Schadeclaim ftw.
In Brabant kennen ze anders ook geen carnavals muziek, dat is apres skiquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Rossdale het volgende:
Dat is toch geen carnavalsmuziek man
Dan kan ze toch naar de politie/whatever gaan om erachter te komen wie dit doet? Ben je zo achter via youtube lijkt me.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Portretrecht om precies te zijn en daar kan je mensen hard mee naaien.
Errr nee?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In Brabant kennen ze anders ook geen carnavals muziek, dat is apres ski
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ron_man_costuum.html
KONING!
sowieso wel he, ben paar keer in tilburg en den bosch geweest en dat is gewoon apres ski ipv carnaval laat dat nou maar gewoon aan de limbo's overquote:
Tilburg weet ik niet, maar in Den Bosch en Breda is het toch echt carnaval, geen apès ski hoor.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
sowieso wel he, ben paar keer in tilburg en den bosch geweest en dat is gewoon apres ski ipv carnaval laat dat nou maar gewoon aan de limbo's over
Hier ik stopte ik met lez.......... ach laat ook maarquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
sowieso wel he, ben paar keer in tilburg en den bosch geweest en dat is gewoon apres ski ipv carnaval laat dat nou maar gewoon aan de limbo's over
Zijn weinig dingen waar we goed in zijn maar carnaval is er 1 vanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hier ik stopte ik met lez.......... ach laat ook maar
truequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zijn weinig dingen waar we goed in zijn
Yes, en de persoon die het heeft geupload aanklagen voor schending van portretrecht. Als de lerares kan aantonen dat ze schade door het filmpje heeft geleden kan de schadeclaim redelijk hoog oplopen. (niet dat ze er ooit wat van zou zien, gezien het niveau van die gasten en hun toekomstige salarisquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:47 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dan kan ze toch naar de politie/whatever gaan om erachter te komen wie dit doet? Ben je zo achter via youtube lijkt me.
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik maak je nog steeds kei hard af met fifa
Ga weg man rinusquote:
Haha you sure?quote:
Kom maar op met je grote mondquote:
Ik liet je winnen vriendquote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
en stef word gewoon even verslagen met 2-0![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |