Veel plezierquote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:06 schreef tliciouz het volgende:
Yay carnaval!Worden 3 heerlijke dagen!
wtf heb je dan lopen doenquote:
Niels maandag is prima, we spreken wel even een tijd/plaats af!quote:
Na de bel op het schoolplein of achter het fietsenhok?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels maandag is prima, we spreken wel even een tijd/plaats af!
Après ski muziek dusquote:Op zaterdag 18 februari 2012 11:04 schreef Rossdale het volgende:
Potver, prachtig feestje al gisteren, en dat nog drie dagen lang
Ik heb het na woensdag ook helemaal gehad met carnaval. Overigens gisteren thuis gekomen met een heel andere outfit dan die ik eerst aan hadquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Pixell het volgende:
Idioten die verkleed bier moeten drinken en naar kut muziek luisteren
Ben er al weer helemaal klaar mee
Vanaf zondagmiddag gaat Ma Flodder to the rescue once againquote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:44 schreef Pixell het volgende:
Idioten die verkleed bier moeten drinken en naar kut muziek luisteren
Ben er al weer helemaal klaar mee
Lol whut?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 13:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik heb het na woensdag ook helemaal gehad met carnaval. Overigens gisteren thuis gekomen met een heel andere outfit dan die ik eerst aan had
Ik denk dat je ermee opgegroeid moet zijn, ik vind het echt het meest debiele feest dat er is. Desondanks veel plezier mensen!quote:
Goh, dat lijkt mij ook logischquote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik vind carnaval tof hoor alleen na 5 dagen heb ik het wel gehad zeg maar
Is goed man! Sleur je nog mensen mee of niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 12:52 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niels maandag is prima, we spreken wel even een tijd/plaats af!
Wellicht, ligt een beetje aan het programma van mijn vrienden..Marloes in ieder geval niet, die moet werken volgens mij..quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Is goed man! Sleur je nog mensen mee of niet?
tofquote:
Dat zijn dat ook geen 100% nederlandersquote:
Niet?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:46 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat zijn dat ook geen 100% nederlanders
Nee, of kijk jij andere filmpjes?quote:
Niet meteen zo geirriteerd doen he Fifa-joekeltje van mequote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nee, of kijk jij andere filmpjes?
Oh ben ik niet, maar snap wel dat die mensen jankenquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:50 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Niet meteen zo geirriteerd doen he Fifa-joekeltje van me
Natuurlijkquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Nick amateur zo een potje fifa?
Precies, zelf erbij zitten als een ultragayquote:Op zaterdag 18 februari 2012 15:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Oh ben ik niet, maar snap wel dat die mensen janken
Ga je nog naar Tilburg?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:35 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Jaha uurtje of vier, kan er weer tegenaan
Doe dinsdag, ben ik er ookquote:Op zaterdag 18 februari 2012 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Wel van plan ja, moet nog even kijken maandag of dinsdag
2e geel waarvoor?quote:Op zaterdag 18 februari 2012 20:21 schreef SoldMayor het volgende:
Hahahaha wat een kk kneus die Guidette
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |