Laat zien dan?!quote:
Want?! En waarom ben jij een debiel?!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:36 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een nieuws weer. Dit laat perfect zien dat iedereen debiel is.
Jij hapt altijdquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Want?! En waarom ben jij een debiel?!
3-1 vriend maar kom zo nog wel rondje spelen na dat mijn haar gedaan isquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Laat zien dan?!
[..]
Want?! En waarom ben jij een debiel?!
Wat is hier happen aan?!quote:
Ja zeg maar wanneer je klaar bent, geef je bataquote:Op vrijdag 17 februari 2012 15:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
3-1 vriend maar kom zo nog wel rondje spelen na dat mijn haar gedaan is
Kom dan vieze bezem ik geef je pakkaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Ja zeg maar wanneer je klaar bent, geef je bata
Onderweg!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kom dan vieze bezem ik geef je pakka
Nja dat is toch beter, dan zoals de supporters het doen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:06 schreef PierreTT het volgende:
Complete fitties hier uitvechten via Fifa
Nooit man a bezem Stef klapt je tantoe hard a walla bezemquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja dat is toch beter, dan zoals de supporters het doen?
Zie deze man een Fifa-pro-joekel zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
Stef durft niet meer, gaat fijn video kijken
Nou.. Hij begint gewoon bang te worden, ondertussen hoor ik een man of 3 lachen bij hem, dus de kans is groot dat ie nu anaal genomen wordquote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:11 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Zie deze man een Fifa-pro-joekel zijn
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou.. Hij begint gewoon bang te worden, ondertussen hoor ik een man of 3 lachen bij hem, dus de kans is groot dat ie nu anaal genomen word
Hapquote:
Leuke CV inderdaadquote:Op vrijdag 17 februari 2012 18:11 schreef Tauchmeister het volgende:
Hopen dat Friso het haalt. Veel respect voor wat hij allemaal heeft bereikt.
Veel plezier man, ik werk vandaag, morgen en zondag helaas... maar maandag en dinsdag kan het losquote:
lol ! Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen warenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren mijn vriendenkom nu nog potje spelen
Waren maat van mij een hanenkam aan het scherenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
lol ! Ik weet niet wat jullie allemaal aan het doen waren, maar moet zo weg. Dus gaat pas weer morgen of zondag worden
Leuk voor carnavalquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren maat van mij een hanenkam aan het scheren
Nja het moest wel iets lachen zijn ja, want dan was het weer lachen en dan ineens MRRRRRRRRR en weer lachenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Waren maat van mij een hanenkam aan het scheren
Geen carnaval dusquote:
wtfquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:41 schreef SoldMayor het volgende:
Pfff ik weet niet.
Is lang geleden dat flinke griep had, heb zelfs vandaag nog geen peuk gerookt.
Tof, dan zal iemand hem ook wel weer op internet zettenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:46 schreef Bozz187 het volgende:
http://uk.ps3.ign.com/articles/121/1218934p1.html
dat wordt zoeken
en deze draai je voor space??quote:Op vrijdag 17 februari 2012 19:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Tof, dan zal iemand hem ook wel weer op internet zetten!
Nog ff een party knaller en we zijn weg :![]()
Nah, carnaval muziek heb ik geen trek inquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |