abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:03:34 #101
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_108227898
Sowieso zien mij maar een klein deel van die onderhandelingen. Who know's wie wat nog meer heeft gezegd wat er allemaal uit geknipt is.
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_108227941
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef Tijn het volgende:

[..]

Waarom? Het is juist ideaal voor de mol om netjes groen te stemmen en zich "aan de afspraak te houden", maar in feite ervoor te zorgen dat al het geld uit de pot verdwijnt.
Hoe heeft ze daar dan voor gezorgd? Zij heeft met Tim en met Hadewych afgesproken om unaniem voor groen te gaan (zoals Hadewych dat deed met Liesbeth en Annemarie). Daarna hield voor Annemarie en Hadewych het spel op. Je kan er vanuit gaan dat zij allebei ook daadwerkelijk groen hebben gestemd en zij hadden er dus geen enkele invloed meer op dat Liesbeth, Tim en Frits nog zouden bedenken om toch rood te gaan stemmen.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:08:55 #103
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108228078
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef Tijn het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de groep wilde groen gaan stemmen, terwijl die keus bij voorbaat kansloos was en altijd zo leiden tot het verlies van de hele pot. Het zijn hoe dan ook de kandidaten die daar hebben gefaald, want ze hadden makkelijk de ene stem van de mol kunnen blokkeren door gelijk op rood te duiken.

Het is echt onzin om te stellen dat uit die opdracht blijkt dat Tim of Liesbeth per definitie de mol moeten zijn.
Per definitie de mol kun je inderdaad niet zeggen, maar als Tim of Liesbeth niet de mol is, betekend dit wel dat en van de twee ontzettend gefaald heeft door van stem te veranderen. Degene die van stem veranderd is, heeft gezorgd voor de lege pot. Waarmee het als kandidaat dus de grootste faalactie ooit zou zijn in WIDM.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:09:02 #104
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108228083
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:04 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Hoe heeft ze daar dan voor gezorgd? Zij heeft met Tim en met Hadewych afgesproken om unaniem voor groen te gaan (zoals Hadewych dat deed met Liesbeth en Annemarie). Daarna hield voor Annemarie en Hadewych het spel op. Je kan er vanuit gaan dat zij allebei ook daadwerkelijk groen hebben gestemd en zij hadden er dus geen enkele invloed meer op dat Liesbeth, Tim en Frits nog zouden bedenken om toch rood te gaan stemmen.
Meer dan anderen aanpraten voor groen te gaan kon de mol ook niet doen in deze opdracht.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:10:35 #105
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108228141
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

Per definitie de mol kun je inderdaad niet zeggen, maar als Tim of Liesbeth niet de mol is, betekend dit wel dat en van de twee ontzettend gefaald heeft door van stem te veranderen. Degene die van stem veranderd is, heeft gezorgd voor de lege pot. Waarmee het als kandidaat dus de grootste faalactie ooit zou zijn in WIDM.
Er is hoe dan ook enorm gefaald door de kandidaten tijdens die opdracht. De mol heeft immers maar één stem. Als de andere kandidaten vanaf het begin door hadden gehad dat een unanieme uitslag nagenoeg onmogelijk is en daarom rood dus de meest veilige keus is, had de mol daar helemaal niks tegenin kunnen brengen.

Je kunt niet zeggen dat de lege pot alleen is veroorzaakt door de wisselaar. Ook de andere persoon die groen heeft gestemd, zat er enorm naast.
pi_108228172
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:00 schreef Tijn het volgende:

[..]

Een groot gedeelte van de groep wilde groen gaan stemmen, terwijl die keus bij voorbaat kansloos was en altijd zo leiden tot het verlies van de hele pot. Het zijn hoe dan ook de kandidaten die daar hebben gefaald, want ze hadden makkelijk de ene stem van de mol kunnen blokkeren door gelijk op rood te duiken.

Het is echt onzin om te stellen dat uit die opdracht blijkt dat Tim of Liesbeth per definitie de mol moeten zijn.
1. Eerst spreken Liesbeth en Hadewych af om unaniem voor groen te gaan.
2. Dan spreken Annemarie en Tim af om unaniem voor groen te gaan.
3. Dan komen Liesbeth en Frits erachter dat unaniem voor groen niet werkt, en dat de meerderheid dus voor rood moet zien te gaan. Op dat moment kunnen die 2 echter niet meer iets met Hadewych of Annemarie bespreken, alleen Frits heeft nog een ronde met Tim.
4. Dan spreken Hadewych en Annemarie, die dus niets weten van het gesprek tussen Liesbeth en Friets, opnieuw af om unaniem voor groen te gaan. Ze geven hierbij ook aan elkaar aan, dat ze met Liesbeth en Tim diezelfde afspraak hebben staan. Vanuit hun oogpunt gaan op dat moment dus al 4 van de 5 voor groen. Vervolgens stopt het spel voor hen.
5. Frits overtuigt Tim ervan om samen met hem en Liesbeth voor rood te gaan, om de pot te redden.

Uitslag zoals uit de gesprekken te verwachten: Hadewych en Annemarie groen; Tim, Liesbeth en Frits rood.

Uiteindelijke uitslag. Hadewych en Annemarie groen; Frits en Tim/Liesbeth rood; de Mol groen.

Hadewych en Annemarie hebben dus geen enkele invloed gehad op het hele rode stemgedrag van Tim, Liesbeth en Frits. Ik kan me niet voorstellen dat een Mol deze opdracht zo aan het lot over zou laten.
pi_108228244
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef Tijn het volgende:

[..]

Er is hoe dan ook enorm gefaald door de kandidaten tijdens die opdracht. De mol heeft immers maar één stem. Als de andere kandidaten vanaf het begin door hadden gehad dat een unanieme uitslag nagenoeg onmogelijk is en daarom rood dus de meest veilige keus is, had de mol daar helemaal niks tegenin kunnen brengen.

Je kunt niet zeggen dat de lege pot alleen is veroorzaakt door de wisselaar. Ook de andere persoon die groen heeft gestemd, zat er enorm naast.
Klopt, echt ontzettend stom gespeeld van alle kandidaten - Frits. Liesbeth (indien geen Mol) beseft zich dit tenminste nog in haar tweede gesprek. Hadewych en Annemarie hebben er niet eens bij stil gestaan dat unaniem op groen eigenlijk geen optie was.
pi_108228299
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef Redefine het volgende:

[..]

En in dat geval heeft ook de Mol het ontzettend stom gespeeld. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat Hadewych of Annemarie als mol in beide gesprekken alleen maar op unaniem groen aantuurt, en dan nog daadwerkelijk groen stemt ook. Dan ben je gewoon geen goede Mol, dat valt wat mij betreft niet goed te praten.
pi_108228376
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:09 schreef Tijn het volgende:

[..]

Meer dan anderen aanpraten voor groen te gaan kon de mol ook niet doen in deze opdracht.
Jawel. Zelf rood stemmen, als dat je tactiek is. Maar dat hebben Hadewych en Annemarie normaal gesproken niet gedaan.

Het verbaast mij ook dat de kandidaten er niet meer mee bezig waren (althans, niet in beeld) dat Frits, Tim of Liesbeth ten koste van 10.800 euro hebben gelogen over hun stem.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:16:26 #110
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108228380
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef ohnikua het volgende:

[..]

En in dat geval heeft ook de Mol het ontzettend stom gespeeld. Ik kan me gewoon echt niet voorstellen dat Hadewych of Annemarie als mol in beide gesprekken alleen maar op unaniem groen aantuurt, en dan nog daadwerkelijk groen stemt ook. Dan ben je gewoon geen goede Mol, dat valt wat mij betreft niet goed te praten.
Tenzij de mol als laatste stemt en weet wat de mensen daarvoor hebben gestemd, wat heel goed mogelijk is.

Het kan prima dat Hadewych of Anne-Marie de mol zijn, hebben geprobeerd de groep naar groen te praten om de pot te stelen en vervolgens wisten dat minstens twee anderen toch rood hebben gestemd, waardoor ze zelf "zoals afgesproken" gewoon groen hebben gestemd.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:17:09 #111
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108228408
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Jawel. Zelf rood stemmen, als dat je tactiek is.
Er hoeft maar één persoon rood te stemmen, wanneer de rest groen stemt. Dat hoeft niet per se de mol te zijn.
pi_108228424
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef Tijn het volgende:

[..]

Tenzij de mol als laatste stemt en weet wat de mensen daarvoor hebben gestemd, wat heel goed mogelijk is.

Het kan prima dat Hadewych of Anne-Marie de mol zijn, hebben geprobeerd de groep naar groen te praten om de pot te stelen en vervolgens wisten dat minstens twee anderen toch rood hebben gestemd, waardoor ze zelf "zoals afgesproken" gewoon groen hebben gestemd.
Maar dan nog zou Tim of Liesbeth ook groen hebben gestemd. Als kandidaat is dat zó ontzettend stom, dat weiger ik te geloven.
pi_108228454
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Maar dan nog zou Tim of Liesbeth ook groen hebben gestemd. Als kandidaat is dat zó ontzettend stom (in de situatie waarin zij op dat moment zaten), dat weiger ik te geloven.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:19:03 #114
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108228483
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:17 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Maar dan nog zou Tim of Liesbeth ook groen hebben gestemd. Als kandidaat is dat zó ontzettend stom, dat weiger ik te geloven.
Als je het programma terugkijkt, zie je dat Frits zegt dat hij, Tim en "de mol" wel rood zullen stemmen. Hij gaat er dus niet vanuit dat het gelukt is om Liesbeth te overtuigen. Misschien pakte dat gesprek in het echt een stuk minder definitief uit dan uit de montage tijdens de uitzending blijkt.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:22:38 #115
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_108228610
Ik denk trouwens zelf dat Tim gewoon de mol is en hij stiekem toch groen heeft gestemd, ondanks dat ze rood hadden afgesproken.

Ik wil alleen zeggen dat het niet per definitie zo is dat de mol iemand is die zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
pi_108228728
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:19 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als je het programma terugkijkt, zie je dat Frits zegt dat hij, Tim en "de mol" wel rood zullen stemmen. Hij gaat er dus niet vanuit dat het gelukt is om Liesbeth te overtuigen. Misschien pakte dat gesprek in het echt een stuk minder definitief uit dan uit de montage tijdens de uitzending blijkt.
Dat is inderdaad wel iets dat mij ook opviel. Maar misschien wilde Frits om andere redenen niet dat Tim wist wat hij precies met Liesbeth heeft afgesproken. Toen dacht ik nog dat Frits dan misschien de Mol was, maar dat is dus niet zo. Wel was het juist Liesbeth die er in het gesprek met Frits mee kwam dat unaniem groen niet zou werken...
  dinsdag 21 februari 2012 @ 16:26:25 #117
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108228739
Ik denk ook dat de mol nog steeds Hadewych of Anne-Marie kan zijn.

Het zou me niet verbazen dat Tim toch op groen heeft gestemd omdat hij Marit gewoon in het spel wilde houden. :P

Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_108228819
quote:
6s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef Tijn het volgende:
Ik denk trouwens zelf dat Tim gewoon de mol is en hij stiekem toch groen heeft gestemd, ondanks dat ze rood hadden afgesproken.

Ik wil alleen zeggen dat het niet per definitie zo is dat de mol iemand is die zich niet aan de afspraak heeft gehouden.
Maar in iederen geval íemand heeft zich niet aan de afspraak gehouden, en in de vorm zoals de opdracht liep, zou dat wat mij betreft alleen de Mol kunnen zij geweest. Als dat niet zo is (wat inderdaad niet helemaal valt uit te sluiten, dat ben ik met je eens), dan vind ik wel dat dat slecht gespeeld is van één of meerdere kandidaten/mollen ;)

Vergelijk het een beetje met kaartspellen als toepen en hartejagen, waarbij je er vanuit gaat dat als je tegenstander een bepaalde kaart speelt, hij een andere kaart niet meer zal hebben. Als hij die dan toch heeft en daarmee wint, dan vind ik dat alsnog slecht gespeeld, ook al pakte het toevallig goed uit :p
pi_108228855
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef jcdragon het volgende:
Ik denk ook dat de mol nog steeds Hadewych of Anne-Marie kan zijn.

Het zou me niet verbazen dat Tim toch op groen heeft gestemd omdat hij Marit gewoon in het spel wilde houden. :P

haha :)
  dinsdag 21 februari 2012 @ 17:27:39 #120
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_108230635
Trouwens over dat rood/groen stemmen: je ziet Hadewych groen stemmen. Dit staat dus vast. Tim of Liesbeth heeft verzaakt. Ik ben zelf nog niet uit wie van de 2.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  dinsdag 21 februari 2012 @ 22:38:59 #121
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108244828
pi_108248806
Op basis van de nieuwste promo zou ik zeggen dat Liesbeth de vrijstelling wint (alhoewel Tim één van de kaarten van de winnende hand op een bepaald moment bij zich heeft), tenzij het noodzakelijk is om een kwartet van jezelf bijelkaar te spelen (en dan zou er een spoiler in de leader zitten).

Dat laatste zou kunnen, maar ik vind het veelzeggend dat de kaarten van Liesbeth niet getoond worden. Jammer, had gehoopt dat de vrijstelling niet weer naar de mol zou gaan.

Nu maar hopen dat Hade de test goed zal doorkomen.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_108283926
Mij viel iets op bij de laatste opdracht waarbij tim naar die ene citroenbar moet komen.

Als hij binnenkomt zegt art iets, tim loopt naar art toe en opeens zie je dat tim daar drinken had staan. Dit terwijl de woorden die art spreekt wel direct uitgesproken lijken te zijn nadat tim binnenkomt. Je hoort het maar ziet hem niet praten.

Misschien stond tim er dus al een tijdje te kletsen met art over de gehele opdracht. Ik kan helaas niet zien of het drinken er al stond toen tim binnen kwam, misschien had art het voor hem al besteld.

Maar goed het lijkt me een rare hint overigens dus eigenlijk slaat dit ook nergens op
Het zal wel met montage werk te maken hebben, maar ik wilde het wel even delen :D
  woensdag 22 februari 2012 @ 22:41:48 #124
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_108284196
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef JustD1984 het volgende:
Mij viel iets op bij de laatste opdracht waarbij tim naar die ene citroenbar moet komen.

Als hij binnenkomt zegt art iets, tim loopt naar art toe en opeens zie je dat tim daar drinken had staan. Dit terwijl de woorden die art spreekt wel direct uitgesproken lijken te zijn nadat tim binnenkomt. Je hoort het maar ziet hem niet praten.

Misschien stond tim er dus al een tijdje te kletsen met art over de gehele opdracht. Ik kan helaas niet zien of het drinken er al stond toen tim binnen kwam, misschien had art het voor hem al besteld.

Maar goed het lijkt me een rare hint overigens dus eigenlijk slaat dit ook nergens op
Het zal wel met montage werk te maken hebben, maar ik wilde het wel even delen :D
Ik denk eerder een gevalletje, we doen het binnenlopen van Tim nog een keer over. Mogelijk dat hij de eerste keer struikelde ofzo. Hier hoeven ze geen hint naar de mol te doen, want de mol weet toch al van te voren wat de opdracht inhoudt, en hoe die deze kan verpesten.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_108316896
Weet iemand of het ergens streaming te zien is?
pi_108317130
* Jorwol is present :s)
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 23 februari 2012 @ 20:28:59 #127
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_108317510
Veel plezier alvast, hopelijk gaat Anne-Marie pleite :D

Tot over een uur :W.
pi_108317515
Tunnelvisie ingeschakeld.
Nu gaat het echt spannend worden.
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
pi_108317570
quote:
7s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef svann het volgende:
Tunnelvisie ingeschakeld.
Nu gaat het echt spannend worden.
Ik zit nog steeds op Frits.
Die man zit achter de schermen gewoon door te mollen.
Het is 1 grote conspiracy! Let maar op!
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:30:42 #130
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108317617
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:29 schreef SwiffMeister het volgende:

[..]

Ik zit nog steeds op Frits.
Die man zit achter de schermen gewoon door te mollen.
Het is 1 grote conspiracy! Let maar op!
Art is gewoon de mol :+
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:31:02 #131
297663 tochweerhenk
Getrouwd met Ingrid.
pi_108317645
Liesbeth eruit. _O_
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:33:29 #132
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108317784
quote:
99s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef tochweerhenk het volgende:
Hadewych eruit. _O_
Niet altijd serieus
pi_108317794
Ben er bij!
pi_108317835
net op tijd, hopelijk blijven mensen weg uit PM/DM vanwege die John Carter actie :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_108317840
Starten! Ik moet snel zo naar mijn werk maar dan moet het wel 21,30 zijn afgelopen
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_108317842
Begint laat vandaag.
pi_108317859
Waar is Roosje?
pi_108317876
Gaan we *O*
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:35:34 #139
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108317932
Tim _O_
Niet altijd serieus
pi_108317948
Zo, goan we!
pi_108317953
Zit weer klaar :)
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:36:19 #143
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_108317976
Altijd dat "HE!?" als er iemand uitgaat, maakt niet uit wie het is :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_108317977
Die pot moet gewoon leeg! *O*
pi_108317983
Weer dat verontwaardigde 'He?' van Liesbeth :')
know'm sayin?
word? word.
pi_108317993
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef Mani89 het volgende:
Altijd dat "HE!?" als er iemand uitgaat, maakt niet uit wie het is :')
Echt hè :')
pi_108318013
Treurig dat er zo weinig geld in de pot zit :{
know'm sayin?
word? word.
pi_108318048
liesbeth stond met de duim omhoog bij de groepsfoto
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:37:26 #149
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108318056
Wat een originele titel. :')
Niet altijd serieus
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:37:31 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108318062
"Tim, Anne-marie, Liesbeth"

Dat is toch niet winnaar, verliezer en mol he :'(?
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108318072
quote:
13s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:36 schreef alors het volgende:
Treurig dat er zo weinig geld in de pot zit :{
Iedereen speelt echt voor zichzelf en niet voor de pot.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:38:00 #152
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318082
quote:
3s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
"Tim, Anne-marie, Liesbeth"

Dat is toch niet winnaar, verliezer en mol he :'(?
Nee, die zijn het alledrie niet.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+
pi_108318084
'Tim, Anne Marie, Liesbeth'

Hade gaat er toch niet uit hé?? :'(
pi_108318111
hadewych lees: nu kan ik niet mollen
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:38:44 #155
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318121
Haha, gave opdracht :D.
pi_108318129
Ik moet die rok hebben van die vrouw met die rode lippen!!!
  One tough cookie donderdag 23 februari 2012 @ 20:39:00 #157
169210 liesje1979
pi_108318136
Als Tim er maar niet uit gaat.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:39:13 #158
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108318144
Als mol wil je natuurlijk op dat plein staan. :P
Niet altijd serieus
pi_108318188
Leuke opdracht. Anne-marie is altijd herkenbaar.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:40:20 #160
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318212
Die Tim :').
pi_108318216
Die anne-marie is soms zo'n paasei zeg!
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:40:30 #162
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108318226
_O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:40:35 #163
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108318230
Tim :D

Dit moet een fucking grap zijn. :')
Niet altijd serieus
pi_108318241
Zo vallen ze dus helemaal op :').
pi_108318257
_O-
know'm sayin?
word? word.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:41:26 #166
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:41:27 #167
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318279
Wat is de opdracht voor Hadewych?
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:41:44 #168
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318291
Oh, leren en observeren dus.
pi_108318310
Plernika flashback dit :P
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:42:29 #170
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108318330
Zou mooie molactie zijn van Tim. :P
Niet altijd serieus
pi_108318339
Ola! Que Tal? :D
know'm sayin?
word? word.
pi_108318344
Geweldig!
pi_108318360
Tim's gezicht is toch nooit herkenbaar op de foto te zien zo.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:43:09 #174
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318378
It's my best friend.
pi_108318385
My best friend :D
pi_108318388
_O- _O- _O-
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_108318393
Ok Tim..
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:43:29 #178
88233 Steve
Still the best.
pi_108318401
Tim. :'). Geweldig.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:43:33 #179
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108318406
Veeg me op. :')
Niet altijd serieus
pi_108318412
quote:
14s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef themole het volgende:
Zou mooie molactie zijn van Tim. :P
Is het ook :)
Neil LOVES Carrots!
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:43:44 #182
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108318419
:')
pi_108318426
:') _O-
pi_108318440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef EllaN het volgende:
Tim's gezicht is toch nooit herkenbaar op de foto te zien zo.
Idd, zou dus altijd misgaan zo.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:44:03 #185
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318445
Wat een dikke faal.
pi_108318448
Tja als Hadewych de mol is, is t zo wel heel makkelijk natuurlijk..
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:44:44 #187
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_108318487
Wat een molactie van Hadewych.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:45:13 #188
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_108318526
ze hield van tellen
pi_108318549
Tim of Hadewych is de mol. Maar eigenlijk gewoon Hadewych *)
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:45:41 #191
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_108318552
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef franklop het volgende:
ze hield van tellen
Opvallend ja.
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:45:42 #192
246107 Zeroku
An Air of Authority.
pi_108318554
Haha, die ene euro.
pi_108318558
Ook die ene euro _O-
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:45:45 #194
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_108318559
Ha, die ene euro telt ook :D.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_108318561
die ene euro ook :D
  donderdag 23 februari 2012 @ 20:45:51 #196
302853 themole
graaft totaal door.
pi_108318569
Die euro van Tim zit serieus in de pot. :D
Niet altijd serieus
pi_108318570
hehe die euro :P
pi_108318581
Sjee wat acteert Hadewych ineens?
pi_108318608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef patat het volgende:
Sjee wat acteert Hadewych ineens?
Valt me ook op ja..
pi_108318612
Dit is echt een programma waarom ik een BN'er wil worden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')