Truequote:
Onder het altaar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef Pheno het volgende:
Ik verwacht hem op zondag in de kerk.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:07 schreef D. het volgende:
Jammer van het nummer, want hij zingt best aardig
Deze gaat doorquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:08 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet wat we hier mee aan moeten
Yepquote:
Die eerste was saaierquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:09 schreef Karina het volgende:
Die eerste was ook niet echt slecht, qua stem vond ik. Maar die performance
Dat kan ff durenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik wacht nog op de familie die zegt, je was echt zoooo slecht...
Dat vind ik immer. My name is waldorf.quote:
Vooral bij de jeugd is wel tofquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
Ik wacht nog op de familie die zegt, je was echt zoooo slecht...
Je kunt ook gewoon zeggen dat die andere wellicht ietsje beter wasquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zou ik wel doen, als ik het echt slecht vond
Nee, maar we moeten toch wat!quote:
Nee want dan willen ze het nog een keer proberen bij een ander programmaquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef D. het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon zeggen dat die andere wellicht ietsje beter was
Dan moet je het afraden als ze zich bij programma 1 opgevenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee want dan willen ze het nog een keer proberen bij een ander programmaMeteen de kop indrukken.
Ja kan ook maar dan loop je het geld misquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:12 schreef D. het volgende:
[..]
Dan moet je het afraden als ze zich bij programma 1 opgeven
Mijn vrouw vond de linker als een drol gekleed zijn.quote:
Femme Vocaal vond ik toen wel heel goed zingen jaquote:
Hun stylist in ieder geval niet!quote:
Die met pet lijkt op een uitgever. Damn.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Femme Vocaal vond ik toen wel heel goed zingen ja
En daarna met die twee mannen, die met die pet is mijn bekende waar ik het toen over had met je in de dm
Ohw jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Femme Vocaal vond ik toen wel heel goed zingen ja
En daarna met die twee mannen, die met die pet is mijn bekende waar ik het toen over had met je in de dm
Neuh, dan is het 'm niet.quote:
Bad Boyzquote:
Als het zebra was, was ik eroverheen gegaan. Met mijn auto.quote:
Femme Vocale. Dat zwarte pakje bij de midddelste!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Bedoel je die met die tijgerprintjes of die andere?
Ik heb daar ook op gestemd op de sitequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Doe maar femme vocale, denk ik...
Hoe waren de battles bij AYNIL?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Deze battle werd als een van de eerste opgenomen, word het als een van de laatste uitgezonden
Klopt, hij moest al meteen op de allereerste opnamedagquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:31 schreef iBenny het volgende:
Deze battle werd als een van de eerste opgenomen, word het als een van de laatste uitgezonden
Wat dan wel?quote:
Deze die net klaar is met zingen?quote:
Nee deze, deze is 49.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze die net klaar is met zingen?
Deze nu.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze die net klaar is met zingen?
Ik schrok alquote:
Wiequote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Is dat nou Tony Neef?Of lijkt ie er op, in die kleedkamer?
Ik dacht het ook!quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:36 schreef Greys het volgende:
Is dat nou Tony Neef?Of lijkt ie er op, in die kleedkamer?
Tony Neef. Musical.quote:
Ik ben al verbaasd dat ik hem wel kenquote:
Hoe wist je dat tochquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:32 schreef StephanL het volgende:
Jeroen stemt op Frankie, puur omdat hij hem kent.
Ik twijfel nog steedsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:37 schreef Greys het volgende:
Oh nee het is hem niet, maar hij lijkt wel
quote:
rob en fred doen toch al tijden niets meer met elkaar?quote:
Geen idee. Wel met Jelmerquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
rob en fred doen toch al tijden niets meer met elkaar?
Weet ik het. Bier.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Geen idee. Wel met JelmerOf ze was sidekick?
quote:
quote:
Kajagoogooquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:42 schreef ranja het volgende:
[..]
JaVond ik toen ook al niks. Nederlandse Limahl.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
Een normalere stem bij de Kruidvatreclame. GODZIJDANK. En ik geloof niet eens. Zijn de stembanden van de vorige eindelijk verwijderd?
Zelfas datingsites hielpen bij mij niet. FOK! wel. Geeft je te denken.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Alsof leuke mannen een datingsite nodig hebben
Dan is er voor mij misschien ook nog hoopquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zelfas datingsites hielpen bij mij niet. FOK! wel. Geeft je te denken.
Want vrouwen staan voor de deur te wachten?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Karina het volgende:
Alsof leuke mannen een datingsite nodig hebben
Voor de deur van de kroeg misschien?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Want vrouwen staan voor de deur te wachten?
Met de benen wijd.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef D. het volgende:
[..]
Want vrouwen staan voor de deur te wachten?
Geef mij de stem van de HEMA maar.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:45 schreef Pheno het volgende:
Een normalere stem bij de Kruidvatreclame. GODZIJDANK. En ik geloof niet eens. Zijn de stembanden van de vorige eindelijk verwijderd?
Jij meteen kopen zeker?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef mij de stem van de HEMA maar.
Een Rock'n'roler die een lingerie aanprijst.
Beetje een rokersstemquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef mij de stem van de HEMA maar.
Een Rock'n'roler die een lingerie aanprijst.
Ook niet meer bij KX?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
rob en fred doen toch al tijden niets meer met elkaar?
Zolang ze maar niet in huis pist.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
Lana, ik blijf het een hondennaam vinden.
Daar wil je ook echt een vrouw scorenquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Voor de deur van de kroeg misschien?
quote:
quote:
Weet ik veel, ik kom niet in de kroegquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef D. het volgende:
[..]
Daar wil je ook echt een vrouw scoren
Tena Lanaquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in huis pist.
Is hip, Anouk doet dat ookquote:
Jij bent daar in de aanbieding?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik kom niet in de kroegMisschien in de supermarkt dan?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Weet je hoe ze weten dat programma niet scoort ?
Tong kan de slowchat bijhouden.
Dan is het wel erg inderdaadquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Nieuwe pc?quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef tong80 het volgende:
Dat overacten hielp ook niet echt, maar ze was wel beter.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:52 schreef Greys het volgende:
Jammer dat ze dat accent zo gaat lopen nadoen.
Nee nog trager dan een week geleden.quote:
Eentje wilde zeker niet in beeld.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
Met z'n drieën overlegd, maar ze staan er met vier
Die ene diende als kapstokquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
eentje had geen inspraakquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:54 schreef Pheno het volgende:
Dat stond ze toch wel. Mams kan niet tellen.quote:Op donderdag 16 februari 2012 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Eentje wilde zeker niet in beeld.
Iemand is vreemd gegaanquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
De blonde is een zus van die twee donkere dames?
Dat lijkt me sterk
Zie editquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk
Pleegdochter vanquote:
Ohw sorry, ik dacht dat je die ander bedoeldequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk
Die heeft toch al vaker meegedaan met talentenshows?quote:
quote:
Ah jaquote:
Omen van God.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop zo dat die kerkgangers eruit vliegen
Of een bijna-dood verhaal, die doen het ook goedquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:04 schreef Pheno het volgende:
Ja, zielig doei. Straks weer iemand met een ander levensverhaal.
Als je het omdraait klinkt het ook goed.quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef iBenny het volgende:
Amanipa. Dat klinkt alsof een kleuter die naam heeft verzonnen
teh ?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je het omdraait klinkt het ook goed.
quote:Wat te doen met één miljoen?
Eerst lekker gaan winkelen en op vakantie. Daarnaast het geld gebruiken voor de studies en eventuele carrière. De rest gaat op de bank voor later
Hij kwam niet?quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef chufi het volgende:
Alides is raar ....
Heeft ooit ook nog opgetreden in de DGK, hopend op een cumback .... Was erg slecht toen
Nee dat niet, maar toen was toenquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Wat een negativiteit allemaalik ben zeker weer de enige die Time Bandit leuk vond.
Nee hoor, ik huppel gezellig meequote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Wat een negativiteit allemaalik ben zeker weer de enige die Time Bandit leuk vond.
Ik ken het nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Dus toch nog cumquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel maar bezopen ... drugged en slecht zingend ..
Alles voor 1990 haat jijquote:
Nee hoor!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik vind raar wel leukquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:13 schreef Day het volgende:
[..]
Nee hoor!Maar vond Alides wel altijd een rare, en dat is hij nog steeds, zag ik net.
Ja, dat zij die van mij ook, nu ben ik getrouwd.quote:
PHENOquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, dat zij die van mij ook, nu ben ik getrouwd.
Whut?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |