SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Een app die zich richt op het informeren van de burgers vanuit hun gemeente met betrekking tot alles afval en vuilnis. De app kan als een soort kattebelletje in je bestaande agenda's geïntegreerd worden en is volledig dynamsich (dus uitzonderingen kunnen meteen vanuit het CMS doorgevoerd worden door de gemeente). Zodoende ben je altijd up to date en mis je nooit een aflevermomentquote:
SPOILER: SPAM:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een app die zich richt op het informeren van de burgers vanuit hun gemeente met betrekking tot alles afval en vuilnis. De app kan als een soort kattebelletje in je bestaande agenda's geïntegreerd worden en is volledig dynamsich (dus uitzonderingen kunnen meteen vanuit het CMS doorgevoerd worden door de gemeente). Zodoende ben je altijd up to date en mis je nooit een aflevermomentWe hebben twee apps (Android en iOS (in wording)) en een webservice die dezelfde functionaliteit heeft.
Het is eigenlijk de papieren kalender, maar dan goedkoper, beter voor het milieu, makkelijker en meer dynamisch en natuurlijk info anno 2012.
Binnen nu en 1 week hebben we 21 gemeentes geïntegreerd rond Eindhoven (nu hebben we Eindhoven en Bergeijk actief (en een testgemeente 0000AA).Echt awesome fruitSPOILER: SPAM:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ook zeker goed voor Amsterdam zijn!
quote:Voor onze mannelijke Carnavalsvierders hebben we tijdelijk alle plasbakken in het centrum van Eindhoven op de kaart genoteerd. Dat scheelt weer een boete voor wildplassen!
Haha nice dudequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Studio 040 én Omroep Brabant willen een radio-interview![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Studio 040 én Omroep Brabant willen een radio-interview![]()
awesomequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)se+wildplas-app.aspx
^_^
Wildplas-app![]()
Alleen mensen die echt kets zat zijn, zullen hun telefoon niet pakken om te gaan pissenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)se+wildplas-app.aspx
^_^
Wildplas-app![]()
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen mensen die echt kets zat zijn, zullen hun telefoon niet pakken om te gaan pissen
Truequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JaWe hadden ook in het persbericht erin gezet van: om dit een succes te maken hebben we natuurlijk wel de hulp van de carnavalsvierders nodig
Ohja, naast die ene wijsneusquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True
Btw, hoe ver ga je met die afval app? Bedoel de straal rond EHV?
En zie ik jullie binnenkort ook bij DWDD zitten?
http://www.alexanderklopping.nl/ deze dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, naast die ene wijsneus![]()
Wat een moron is dat zeg. Googled op een onderwerp en weet er 'alles' van
Daar kan ik nog niet heel veel over zeggen, we zijn daar achter de schermen mee bezig. Het idee is dat gemeenten een abbo afsluiten en dat we vervolgens de hele gemeente implementeren met de juiste data. Eindhoven is als publiciteitsstunt erin gezet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True
Btw, hoe ver ga je met die afval app? Bedoel de straal rond EHV?
En zie ik jullie binnenkort ook bij DWDD zitten?
Doe is welquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En nee, ik heb echt een afkeer van het populistische gelul bij DWDD. Daar kan ik een heel betoog over schrijven, maar dat doe ik maar even niet
Wat een vreselijk mannetje is dat ja!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, naast die ene wijsneus![]()
Wat een moron is dat zeg. Googled op een onderwerp en weet er 'alles' van
Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://vlambeer.com/downloads/misc/filmnoir/
Iemand die al gechecked?
http://www.nu.nl/games/27(...)ame-in-twee-uur.html
En het idee klinkt als Ghost Trickquote:
Maar ze klinken niet echt als 'aso' belgen.. Zijn gewoon belgen, niets meer niet minder.quote:
crash ALL the weddings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:36 schreef Kuukske het volgende:
GAAN LOT EN FRUIT TROUWEN ???!!!!!!!!!?!?!?!!!
Dan wil ik het bruidsjongetje zijn!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:36 schreef Kuukske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ja, dat hadden wij dan weer wel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze klinken niet echt als 'aso' belgen.. Zijn gewoon belgen, niets meer niet minder.
Euh, Tain en de zijne?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo denkt trouwens niemand Shar en Poit, wij zijn al veel langer verloofdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Euh, Tain en de zijne?
Wellicht Fruit en Lotje ook hoor...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo denkt trouwens niemand Shar en Poit, wij zijn al veel langer verloofd![]()
!!!!
Okay, dan jullie in augustus. 14.gifquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo denkt trouwens niemand Shar en Poit, wij zijn al veel langer verloofd![]()
!!!!
Ik heb zin om te snoepen, maar mag niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ER STAAT HIER CHOCOLADETAAAAAAAAAAARTTTT
*eet druifjes verder*
ffs!!!!!!!
quote:
YAAAAAAAAAAAYquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, dan jullie in augustus. 14.gif
Voor de 7e dan!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, dan jullie in augustus. 14.gif
Dealquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:56 schreef Poit het volgende:
[..]
Voor de 7e dan!!
Dan ben ik tenminste nog voor m'n 30ste gelukkig getrouwd
quote:
Rijst mag al jaren niet meer gebruikt worden.. Gekookt of rauw nietquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Rossdale het volgende:
Ik wil Poit en Shar bekogelen met gekookte rijst
Ross heeft geen kuhuuut.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Rijst mag al jaren niet meer gebruikt worden.. Gekookt of rauw niet![]()
Bellen blazen met je kut!
Yo dawg, hier wat extra DLC van Darkness:quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Darkness 2 uitgespeeld. Wat een kort kutspel
Dan laat ie z'n praatkutje maar staanquote:
Tain jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh gaat Tain trouwen?.
Cool.
Maar Lot en Fruit neit dan?
Behaalt bij lange de tofheid van deel 1 niet dus?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:02 schreef SocialDisorder het volgende:
Darkness 2 uitgespeeld. Wat een kort kutspel
I don't carequote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
ligt dat niet aan de gemeente?quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:01 schreef Poit het volgende:
[..]
Volgens mij mag het landelijk niet eer..quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:16 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
ligt dat niet aan de gemeente?
LOL!quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:20 schreef Fallen het volgende:
http://humortv.vara.nl/c.171871.rijst.html
Nope. Het werkt er wel naartoe, maar haalt het niet omdat het afgekapt wordt op het moment dat het echt tof wordt.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:13 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Behaalt bij lange de tofheid van deel 1 niet dus?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:22 schreef Poit het volgende:
[..]
LOL!
Daar ben ik vroeger gewoon heen geweest!
Vond het volgens mij nog leuk ook.. Best zeldzaam, vrouwen met humor
De keer dat ik ze gezien heb was ik denk 17 ofzo met m'n toenmalige vriendinnetje.. Wilde toen helemaal niet maar heb me kapot gelachen. En stiekem vond ik die blonde wel een lekker wijf.. Zie net dat ze toch een stukje ouder is dan ik dachtquote:Op donderdag 16 februari 2012 15:26 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bolder & Plant waren een zeldzaamheid. Meerdere keren gezien in het theater, briljant. Jammer dat ze gestopt zijn.
Herkenbaar...quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:28 schreef Poit het volgende:
[..]
De keer dat ik ze gezien heb was ik denk 17 ofzo met m'n toenmalige vriendinnetje.. Wilde toen helemaal niet maar heb me kapot gelachen. En stiekem vond ik die blonde wel een lekker wijf.. Zie net dat ze toch een stukje ouder is dan ik dacht
Goede smaak broer!quote:
Hellzyes. Wat voor werk zoek je?quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:43 schreef Fallen het volgende:
Zo, en weer 3 sollicitaties de deur uit.
Het moet een keer lukken...
Bijvoorkeur iets in de richting van orde&veiligheid. En dan met name in de opleidingshoek.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:49 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Hellzyes. Wat voor werk zoek je?
Kom je hier in Rotterdam in zo'n geel jasje lopen? Kan ik lekker over je zeiken hierquote:Op donderdag 16 februari 2012 17:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
Bijvoorkeur iets in de richting van orde&veiligheid. En dan met name in de opleidingshoek.
Maar dat is idealiter...
Dus op dit moment twee sollicitaties uitstaan bij de politie en één bij een beveiligingsbedrijf. Bij de politie gaat het om functies als centralist (0900-tuig.. euh, 8844) en bij het beveiligingsbedrijf als praktijkbegeleider.
Nee, helaas. Alleen binnen zitten.quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Kom je hier in Rotterdam in zo'n geel jasje lopen? Kan ik lekker over je zeiken hier
Dat is balen.. Mag je met kleurenblindheid niet eens in zo'n gele jekkert rondlopen?quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helaas. Alleen binnen zitten.
Had liever buiten gelopen, ook in zo'n gele jas. En dat zeiken had er dan maar bij gehoord.
Maar helaas, mijn kleurenblindheid (alleen bij testen, niet dagelijks leven) gooit roet in het eten.
(Dat is nog steeds wel bagger!)
Nee dat zit er voorlopig nog niet in.quote:Op donderdag 16 februari 2012 15:00 schreef Kuukske het volgende:
Oh gaat Tain trouwen?.
Cool.
Maar Lot en Fruit neit dan?
I know!quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is balen.. Mag je met kleurenblindheid niet eens in zo'n gele jekkert rondlopen?
Ik moet zeggen dat het af en toe lijkt dat mensen met down hier zo'n geel ding aan hebben..
Erg simpel ja, gewoon bedenken dat zulke jonge kinderen nog niet (goed) kunnen tellen. Had hem ook binnen een minuutjequote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze net tegen via Facebook.. Ik had hem binnen 2 minuten
Sorry... ik snap hem echt niet...quote:Op donderdag 16 februari 2012 17:58 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ]
Kwam deze net tegen via Facebook.. Ik had hem binnen 2 minuten
Dit.quote:Op donderdag 16 februari 2012 18:43 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Sorry... ik snap hem echt niet...
Thx!quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:09 schreef Rossdale het volgende:
Kijken wat je ziet, niet wat de betekenis van de cijfers is
Kijk niet naar de betekenis van de cijfers maar naar de cijfers zelf. Net zoals je hiërogliefen zou bekijken. Waar zijn ze uit opgebouwd? Squigly line... Wave... Etc etc.quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:16 schreef wc-eend het volgende:
Nee sorry, ik zie het nog steeds niet...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 19:23 schreef wc-eend het volgende:
Nee sorry, ik kan staren wat ik wil maar ik zie niks... geen figuurtjes, patroon weet ik veel wat...ik ben hier zo slecht in...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Heldquote:Op donderdag 16 februari 2012 20:28 schreef SuperFruitig het volgende:
OH MY GAWD![]()
We hebben het Brabant nieuws gehaald op Omroep Brabant
http://www.omroepbrabant.nl/?epg/2737532/Brabant+Nieuws.aspx
Vanaf 8:10
Jam, wij gaan morgen sushi eten. Zin in!!!!quote:
gaan wij morgen sushi eten? Wat leuk!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:33 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Jam, wij gaan morgen sushi eten. Zin in!!!!
quote:Hallo, hier spreekt nogmaals de hoofdconducteur van de trein en ik zei dat we naar zwolle gingen maar ja, dat is dus niet zo.
Wij is altijd fruit en lotquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:35 schreef Poit het volgende:
[..]
gaan wij morgen sushi eten? Wat leuk!
quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij is altijd fruit en lot
I'm sorry babe! Maar ik heb fruit nou eenmaal eerder ontmoet.quote:
delen dames! Delen!quote:Op donderdag 16 februari 2012 22:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben weer eens niet genoeg
SNUITERMANNEEEUUHquote:Op donderdag 16 februari 2012 22:47 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wij is altijd fruit en lot
QFTquote:Op vrijdag 17 februari 2012 07:26 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bijna weekend!
En dat is maar goed ook, heb het gehad voor deze week..
Nu maar hopen dat je niet met een groene gloed om je heen terug komt...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Hiroshima is tof! Gister een toko ontdekt die voor 12 een all you can drink aanbood! Normaal is een biertje al 5,60 dus die deal hebben we er meer dam uitgedronken! Nu met kater op weg naar peace memorial en bommuseum
Pas op voor Godzilla hè?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 03:57 schreef SpankmasterC het volgende:
Hiroshima is tof! Gister een toko ontdekt die voor 12 een all you can drink aanbood! Normaal is een biertje al 5,60 dus die deal hebben we er meer dam uitgedronken! Nu met kater op weg naar peace memorial en bommuseum
I am your butterfly.. I need your protection..quote:
Hoi!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
I am your butterfly.. I need your protection..
Ik heb iedereen een PM gestuurd dat jij hier frequent komt!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Fallen het volgende:
Vanwaar in één keer de nieuwe aanwas in de GAM-SC?
Niet minder welkom hoor, maar gewoon benieuwd.
Omdat het kanquote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:55 schreef Fallen het volgende:
Vanwaar in één keer de nieuwe aanwas in de GAM-SC?
Niet minder welkom hoor, maar gewoon benieuwd.
Mooi hequote:
Ach so! Ganz gut!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb iedereen een PM gestuurd dat jij hier frequent komt!
Ssst, dat moet je niet gaan vertellen!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik heb iedereen een PM gestuurd dat jij hier frequent komt!
Meh, iets teveel man naar m'n zin..quote:
Je bent de eerste!quote:
Ongetwijfeld een opmerking van andere vrouwen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 10:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je bent de eerste!
Ik kreeg juist vaak te horen 'eindelijk een fobo met niet alleen maar vrouwen'
Er is wel een duidelijk thema ja...quote:
quote:
Dit! 14.gifquote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Ongetwijfeld een opmerking van andere vrouwen..
quote:
dit somt mijn gedachten redelijkerwijs wel op en vat ze tegelijk ook mooi samenquote:
Maar Joysa,quote:
Vrouwen krijgen wel een stuk meer aandacht en een warmer welkom dan mannen he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar Joysa,
Welkom in deze SC. Aangezien het plaatje naast je nick lang haar heeft lijkt het erop dat je een vrouw bent. Daarom adviseer ik je de OP nogmaals goed te lezen
Skrillexquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
*wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* TOASTY! *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob*
Ja daag, Sharana & Nick kennen me, is goed genoegquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar Joysa,
Welkom in deze SC. Aangezien het plaatje naast je nick lang haar heeft lijkt het erop dat je een vrouw bent. Daarom adviseer ik je de OP nogmaals goed te lezen
Komt alleen doordat ik de dames verwelkom en Koei de mannen..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen wel een stuk meer aandacht en een warmer welkom dan mannen he?
Waarom is skrillex nou opeens zo bekend, populair en helemaal fantastisch?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:09 schreef SocialDisorder het volgende:
*wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* TOASTY! *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob* *wob*
Ach zo.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:14 schreef Poit het volgende:
[..]
Komt alleen doordat ik de dames verwelkom en Koei de mannen..
Maar Koei is wat minder actief in de SC de laatste tijd.. Puur slechte timing ben ik bang
marketing. Ik vond Skrillex al tof toen hij nog geen muziek maakte.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Waarom is skrillex nou opeens zo bekend, populair en helemaal fantastisch?
Jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vrouwen krijgen wel een stuk meer aandacht en een warmer welkom dan mannen he?
Maar dat zegt niet zo veel. De OP zal nageleefd moeten worden!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Skrillex
[..]
Ja daag, Sharana & Nick kennen me, is goed genoeg
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja daag, Sharana & Nick kennen me, is goed genoeg
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
marketing. Ik vond Skrillex al tof toen hij nog geen muziek maakte.
Tjah... Daar moeten ze zelf maar antwoord op gevenquote:
Je weet dat hij eerst zanger was in een screamo bendje he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
marketing. Ik vond Skrillex al tof toen hij nog geen muziek maakte.
ja.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Je weet dat hij eerst zanger was in een screamo bendje he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Same...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:22 schreef Poit het volgende:
Zodetiefus trouwens..
Heb zo'n enorm 'het is vrijdag en ik wil gewoon naar huis' gevoel..
frietjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:48 schreef Altron het volgende:
[..]
Same...
Dit heb ik nog erger als ik straks m'n patatjes op heb tussen de middag
COOL!!quote:
En een bounty erbijquote:
Ik ga voor de frietatjesquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef Fallen het volgende:
Poit!?
Waren het nou frietatjes of patietjes?
Bij patietjes moet ik denken aan de manboobs van een vader..quote:
Nee, zelfde functie in Amsterdam!quote:
Wat voor functie?quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:53 schreef Poit het volgende:
[..]
Bij patietjes moet ik denken aan de manboobs van een vader..
0900-8844quote:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee Poit, check dit! Gekregen bij wat appelsap!
https://skydrive.live.com(...)key=!AAppAtZGnUCuChw
FUUCKING AAAWEESOMMM!!!!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Nice!quote:
Als je meer appelsap drinkt? Krijg je dan meer van die units?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
Oh, en ik ben natuurlijk bereid je uitgebreid in natura te betalen om ze in m'n bezit te krijgenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
0900-TUIGquote:
Het idee was al in me opgekomen! Ik heb ook een 3e poppetje, een gast met blond haar en een ooglapquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:00 schreef Poit het volgende:
[..]
Oh, en ik ben natuurlijk bereid je uitgebreid in natura te betalen om ze in m'n bezit te krijgen
quote:
Daar heb je geen foto van? Weet niet zo snel wie dat zal zijnquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:06 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het idee was al in me opgekomen! Ik heb ook een 3e poppetje, een gast met blond haar en een ooglap
Ik wacht nog steeds op je pm!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 11:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach zo.
KOEI, ik verwacht nogsteeds een verlaat doch extra warm welkom!
Ik ook.quote:
Naakt op het strand en die mag ook naar mij gepmtquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja.
Nog voorkeur voor houdingen/lokaties?
Ik wacht ook nog op jou PM!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Naakt op het strand en die mag ook naar mij gepmt
Ik kan niet kiezen uit al mijn naakfoto'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:46 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik wacht ook nog op jou PM!
Naakt, locatie boeit niet.
Joysa naakt , zie het wel in de pm , thnx !quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:44 schreef Joysa het volgende:
[..]
Naakt op het strand en die mag ook naar mij gepmt
Allemaal mag ook.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen uit al mijn naakfoto's
HOAX!!quote:
Misschien het makkelijkste om samen op de foto te gaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen uit al mijn naakfoto's
quote:
Vanavond? Mijn bed?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:53 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien het makkelijkste om samen op de foto te gaan..
quote:
Ja..quote:
In het bos, heel stoer tegen een boom!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:43 schreef Murdera het volgende:
[..]
Oja.
Nog voorkeur voor houdingen/lokaties?
Ok, maar ik wil niet weer met mn leuter op de foto. Ik heb altijd wel het gevoel dat ik toch een stukje van mezelf in jou kwijt kan. Dus die kan ik dan wel verbergen he?quote:
Nog stoer ook?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef koei het volgende:
[..]
In het bos, heel stoer tegen een boom!
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ok, maar ik wil niet weer met mn leuter op de foto. Ik heb altijd wel het gevoel dat ik toch een stukje van mezelf in jou kwijt kan. Dus die kan ik dan wel verbergen he?
Als ik zeg dat jij een mafkees bent, dan is dat zoquote:
5 over half negen hier de foto's van de cumshot.quote:
Zo goed ben ik wel, komt goed.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
5 over half negen hier de foto's van de cumshot.
Sinds wanneer hebben vrouwen gelijk?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef Joysa het volgende:
[..]
Als ik zeg dat jij een mafkees bent, dan is dat zo
Jij kent mij nog niet he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen gelijk?
Ben jij zo'n vrouw met een mening?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij kent mij nog niet he?
Komt allemaal nog wel
Als je 5 over 9 die foto in je dm wil hebben zou ik haar maar gelijk geven.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Sinds wanneer hebben vrouwen gelijk?
Ik ben een speciaal geval, wees maar niet bangquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Ben jij zo'n vrouw met een mening?
Die hebben we al genoeg hier
cumshot en murdera effe weg shoppen , de rest kan naar mij gpm'd wordenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 12:58 schreef Poit het volgende:
[..]
5 over half negen hier de foto's van de cumshot.
Speciale gevallen hebben we hier in de SC ook al genoeg....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ben een speciaal geval, wees maar niet bang
Jij hebt mij nog nooit gezien he?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:00 schreef Altron het volgende:
[..]
cumshot en murdera effe weg shoppen , de rest kan naar mij gpm'd worden
QFTquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Speciale gevallen hebben we hier in de SC ook al genoeg....
Dan ben ik geen speciaal geval, ik ben gewoon Joysa, aangenaamquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:01 schreef Fallen het volgende:
[..]
Speciale gevallen hebben we hier in de SC ook al genoeg....
Hoi Joysa, nieuw hier?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan ben ik geen speciaal geval, ik ben gewoon Joysa, aangenaam
OP lezen van een scquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:04 schreef Poit het volgende:
[..]
Hoi Joysa, nieuw hier?
De OP al gelezen?
Heb liever geen mannen op de foto'squote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog nooit gezien he?
Mij weg shoppen.
Posten in een SCquote:
Kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:05 schreef Altron het volgende:
[..]
Heb liever geen mannen op de foto's
Niks tegen jou uiteraard
Fixedquote:
Dan mis je wel echt iets in je leven jaquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die geen naaktpics vn joy hebben.
Een trauma?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan mis je wel echt iets in je leven ja
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan mis je wel echt iets in je leven ja
dezelfde mensen die geen 4Tube in hun browserhistory hebben?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mensen die geen naaktpics vn joy hebben.
4tube?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:14 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
dezelfde mensen die geen 4Tube in hun browserhistory hebben?
quote:
quote:
Jij bent de propper, u tell us!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Waar komen al die nieuwelingen ineens vandaan? Hostile take-over?
Ik zou er bijna voor weg gaan..quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Ergens is het best wel niet zo leuk dat ik niet meer de (bijna) enige vrouw ben in de SC.
Ik weet nog, een paar jaar geleden, toen waren koei en ik de enige meiden hier. Nu moet ik de aandacht delen
Het feit dat ik al een jaar niet meer actief werk en gewoon een kartonnen Rossdale voor de deur had gezet is uitgelekt?quote:
Hoe denk je dat wij ons voelen? Relatie met SD ok maar SC krijgt veel meer aandacht dan wij!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Ergens is het best wel niet zo leuk dat ik niet meer de (bijna) enige vrouw ben in de SC.
Ik weet nog, een paar jaar geleden, toen waren koei en ik de enige meiden hier. Nu moet ik de aandacht delen
Dan kan ik het nu beter niet bekijken.quote:
We come in peace!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na die verplichte Bier&Fristi kan ik niet anders dan hier blijven hangen....quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:18 schreef Rossdale het volgende:
Ruzie met Floor gehad?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Nebo het volgende:
Poitje, jij hebt toch vrij veel rugklachten (gehad)? Ik heb sinds een paar dagen ook flink last van mijn onderrug, een beetje aan de rechterkant. Is het normaal dat zoiets doorschiet naar je bekkengewricht, lies en het daar gelokaliseerde zaakje? Wat denk je? Paar dagen aankijken (moet wel, want weekend) en dan eens naar de huisarts?
Uw punt is validequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:23 schreef Altron het volgende:
[..]
Na die verplichte Bier&Fristi kan ik niet anders dan hier blijven hangen....
Sorryquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef SummerBreeze het volgende:
Niet dat ik weetquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ruzie met Floor gehad?Het is niet dat de pijn van het daar gelokaliseerde zaakje is opgetrokken naar je onderrug ?
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef koei het volgende:
Volgens mij is mijn vriendje toch niet zo leuk als ik dacht... Eerst slaat hij me midden in de nacht (zogenaamd in zijn slaap), vervolgens stompt hij me op mijn neus op klaarlichte dag (omdat hij zijn evenwicht verloor tijdens het schaatsen zegt hij) en nu heeft hij me gewoon opgesloten in zijn huis, 'macht der gewoonte'
En jij laat hem daarmee weg komen?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef koei het volgende:
Volgens mij is mijn vriendje toch niet zo leuk als ik dacht... Eerst slaat hij me midden in de nacht (zogenaamd in zijn slaap), vervolgens stompt hij me op mijn neus op klaarlichte dag (omdat hij zijn evenwicht verloor tijdens het schaatsen zegt hij) en nu heeft hij me gewoon opgesloten in zijn huis, 'macht der gewoonte'
Wat Ross de Wijze zegt Neeb.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:31 schreef Rossdale het volgende:
Wellicht heb je gewoon verkeerde gelegen tijdens het slapen en zaten er wat zenuwen afgekneld. Ik hoop dat het binnenkort over is, anders lijkt het me niet onverstandig om even naar de huisarts te gaan.
Vrouwen die hints niet begrijpenquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef koei het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Eh.. koei? Ik weet niet? Je hebt toch niet te maken met een Ice Truck Killer ofzo hè?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef koei het volgende:
Kuukquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. koei? Ik weet niet? Je hebt toch niet te maken met een Ice Truck Killer ofzo hè?
lolquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef koei het volgende:
Gehad ja, gelukkig.. Kan weer lekker rondhuppelen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:21 schreef Nebo het volgende:
Poitje, jij hebt toch vrij veel rugklachten (gehad)? Ik heb sinds een paar dagen ook flink last van mijn onderrug, een beetje aan de rechterkant. Is het normaal dat zoiets doorschiet naar je bekkengewricht, lies en het daar gelokaliseerde zaakje? Wat denk je? Paar dagen aankijken (moet wel, want weekend) en dan eens naar de huisarts?
Nickje!quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://boingboing.net/201(...)lains-recruitme.html
Ik kan niet veel anders, dan moet ik vanaf het balkon naar beneden gaan springen en dat is nog best hoog... Maar gelukkig merk ik verder niks van moordneigingen Kuuk! Hij heeft ook amper scherpe messen in zijn keuken.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:36 schreef Murdera het volgende:
[..]
En jij laat hem daarmee weg komen?
Vast zijn huis vol boobytraps zetten. Voor als hij thuiskomt.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan niet veel anders, dan moet ik vanaf het balkon naar beneden gaan springen en dat is nog best hoog... Maar gelukkig merk ik verder niks van moordneigingen Kuuk! Hij heeft ook amper scherpe messen in zijn keuken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry.quote:
duh, die zitten allemaal in een sjiekhendige weekendtasquote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef koei het volgende:
[..]
Ik kan niet veel anders, dan moet ik vanaf het balkon naar beneden gaan springen en dat is nog best hoog... Maar gelukkig merk ik verder niks van moordneigingen Kuuk! Hij heeft ook amper scherpe messen in zijn keuken.
Gelukkig maar beeb. Wat moeten we zonder jequote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef koei het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:33 schreef koei het volgende:
En je hebt nog contact met de buitenwereld. Valt mee dus.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:45 schreef koei het volgende:
[..]
Nog wel inderdaad...quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
En je hebt nog contact met de buitenwereld. Valt mee dus.
PING TIME-OUT!quote:
Owja, lunchen... ik wist dat ik iets vergeten was.quote:
quote:
\even voor de zekerheid en duidelijkheid:quote:Op vrijdag 17 februari 2012 13:19 schreef SummerBreeze het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
\even voor de zekerheid en duidelijkheid:Nee, je hebt ze allemaal weer weg gejaagdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:29 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
\even voor de zekerheid en duidelijkheid:Ik zei al dat ik weg gingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
enig idee hoe ik ze weer terugkrijg?quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Nee, je hebt ze allemaal weer weg gejaagd
quote:Op vrijdag 17 februari 2012 14:33 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
enig idee hoe ik ze weer terugkrijg?De SC naar de keuken verplaatsen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |