SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Een app die zich richt op het informeren van de burgers vanuit hun gemeente met betrekking tot alles afval en vuilnis. De app kan als een soort kattebelletje in je bestaande agenda's geïntegreerd worden en is volledig dynamsich (dus uitzonderingen kunnen meteen vanuit het CMS doorgevoerd worden door de gemeente). Zodoende ben je altijd up to date en mis je nooit een aflevermomentquote:
SPOILER: SPAM:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:16 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Een app die zich richt op het informeren van de burgers vanuit hun gemeente met betrekking tot alles afval en vuilnis. De app kan als een soort kattebelletje in je bestaande agenda's geïntegreerd worden en is volledig dynamsich (dus uitzonderingen kunnen meteen vanuit het CMS doorgevoerd worden door de gemeente). Zodoende ben je altijd up to date en mis je nooit een aflevermomentWe hebben twee apps (Android en iOS (in wording)) en een webservice die dezelfde functionaliteit heeft.
Het is eigenlijk de papieren kalender, maar dan goedkoper, beter voor het milieu, makkelijker en meer dynamisch en natuurlijk info anno 2012.
Binnen nu en 1 week hebben we 21 gemeentes geïntegreerd rond Eindhoven (nu hebben we Eindhoven en Bergeijk actief (en een testgemeente 0000AA).Echt awesome fruitSPOILER: SPAM:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ook zeker goed voor Amsterdam zijn!
quote:Voor onze mannelijke Carnavalsvierders hebben we tijdelijk alle plasbakken in het centrum van Eindhoven op de kaart genoteerd. Dat scheelt weer een boete voor wildplassen!
Haha nice dudequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Studio 040 én Omroep Brabant willen een radio-interview![]()
Goed bezig!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:27 schreef SuperFruitig het volgende:
Studio 040 én Omroep Brabant willen een radio-interview![]()
awesomequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)se+wildplas-app.aspx
^_^
Wildplas-app![]()
Alleen mensen die echt kets zat zijn, zullen hun telefoon niet pakken om te gaan pissenquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:45 schreef SuperFruitig het volgende:
http://www.omroepbrabant.(...)se+wildplas-app.aspx
^_^
Wildplas-app![]()
Jaquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:47 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Alleen mensen die echt kets zat zijn, zullen hun telefoon niet pakken om te gaan pissen
Truequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:48 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
JaWe hadden ook in het persbericht erin gezet van: om dit een succes te maken hebben we natuurlijk wel de hulp van de carnavalsvierders nodig
Ohja, naast die ene wijsneusquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True
Btw, hoe ver ga je met die afval app? Bedoel de straal rond EHV?
En zie ik jullie binnenkort ook bij DWDD zitten?
http://www.alexanderklopping.nl/ deze dusquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, naast die ene wijsneus![]()
Wat een moron is dat zeg. Googled op een onderwerp en weet er 'alles' van
Daar kan ik nog niet heel veel over zeggen, we zijn daar achter de schermen mee bezig. Het idee is dat gemeenten een abbo afsluiten en dat we vervolgens de hele gemeente implementeren met de juiste data. Eindhoven is als publiciteitsstunt erin gezet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:51 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
True
Btw, hoe ver ga je met die afval app? Bedoel de straal rond EHV?
En zie ik jullie binnenkort ook bij DWDD zitten?
Doe is welquote:Op donderdag 16 februari 2012 12:59 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
En nee, ik heb echt een afkeer van het populistische gelul bij DWDD. Daar kan ik een heel betoog over schrijven, maar dat doe ik maar even niet
Wat een vreselijk mannetje is dat ja!quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:52 schreef Poit het volgende:
[..]
Ohja, naast die ene wijsneus![]()
Wat een moron is dat zeg. Googled op een onderwerp en weet er 'alles' van
Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 13:10 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://vlambeer.com/downloads/misc/filmnoir/
Iemand die al gechecked?
http://www.nu.nl/games/27(...)ame-in-twee-uur.html
En het idee klinkt als Ghost Trickquote:
Maar ze klinken niet echt als 'aso' belgen.. Zijn gewoon belgen, niets meer niet minder.quote:
crash ALL the weddings!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:36 schreef Kuukske het volgende:
GAAN LOT EN FRUIT TROUWEN ???!!!!!!!!!?!?!?!!!
Dan wil ik het bruidsjongetje zijn!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:36 schreef Kuukske het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Ja, dat hadden wij dan weer wel!quote:Op donderdag 16 februari 2012 13:59 schreef Poit het volgende:
[..]
Maar ze klinken niet echt als 'aso' belgen.. Zijn gewoon belgen, niets meer niet minder.
Euh, Tain en de zijne?quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:36 schreef Kuukske het volgende:
Hoezo denkt trouwens niemand Shar en Poit, wij zijn al veel langer verloofdquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:46 schreef Fallen het volgende:
[..]
Euh, Tain en de zijne?
Wellicht Fruit en Lotje ook hoor...
quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo denkt trouwens niemand Shar en Poit, wij zijn al veel langer verloofd![]()
!!!!
Okay, dan jullie in augustus. 14.gifquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hoezo denkt trouwens niemand Shar en Poit, wij zijn al veel langer verloofd![]()
!!!!
Ik heb zin om te snoepen, maar mag niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:53 schreef Sharana_LV het volgende:
ER STAAT HIER CHOCOLADETAAAAAAAAAAARTTTT
*eet druifjes verder*
ffs!!!!!!!
quote:
YAAAAAAAAAAAYquote:Op donderdag 16 februari 2012 14:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, dan jullie in augustus. 14.gif
Voor de 7e dan!!quote:Op donderdag 16 februari 2012 14:55 schreef Fallen het volgende:
[..]
Okay, dan jullie in augustus. 14.gif
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |